Płyta podłogowa
Re: Płyta podłogowa
Mercedesa Beczki
W zasadzie auta VAG są sztywniejsze od chociażby Citroenów czy Peugeotów... Ople też są bardziej miękkie, dato szuka zaczepki
Wiem, wiem... , że dla was twarde to jest zawieszenie jak w taczce, ale dla mnie osobiście też jest trochę zbyt sztywne, kwestia, że tak powiem - dupy I prędkości wchodzenia w zakręty
W zasadzie auta VAG są sztywniejsze od chociażby Citroenów czy Peugeotów... Ople też są bardziej miękkie, dato szuka zaczepki
Wiem, wiem... , że dla was twarde to jest zawieszenie jak w taczce, ale dla mnie osobiście też jest trochę zbyt sztywne, kwestia, że tak powiem - dupy I prędkości wchodzenia w zakręty
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Odp: Płyta podłogowa
Opel Vectra C bardziej pływał w koleinach, lepiej zachowywał się w zakrętach, nie było tematu myszkowania na wietrze. Leon TDI bez żadnych modyfikacji trzymał się jak przyklejony, lekko usportowiony FR również, ale jest wyraźnie twardziej.
Nie szukam zaczepki i mam dobry humor (mimo, że ząb nap&la), lecz z tą twardością to sobie Kolega napisał byle coś napisać...
Nie szukam zaczepki i mam dobry humor (mimo, że ząb nap&la), lecz z tą twardością to sobie Kolega napisał byle coś napisać...
Re: Płyta podłogowa
Dato, a może w Vectrze miałeś IDSy?
Ja mam nieodparte wrażenie i tak jest, że SII dużo szybciej mogę wejść w zakręt niż VC. To pływanie w zakrętach właśnie w VC jest niepokojące, co przy normalnej jeździe jest jak najbardziej komfortowe. A jeżeli chodzi o myszkowanie przy autostradowych prędkościach, fakt... w VC tego nie ma, szkoda, że SII dotyka lekko ten problem, ale z drugiej strony i tak już długo jej nie potestujecie jak odcinkowy pomiar wejdzie
Ja mam nieodparte wrażenie i tak jest, że SII dużo szybciej mogę wejść w zakręt niż VC. To pływanie w zakrętach właśnie w VC jest niepokojące, co przy normalnej jeździe jest jak najbardziej komfortowe. A jeżeli chodzi o myszkowanie przy autostradowych prędkościach, fakt... w VC tego nie ma, szkoda, że SII dotyka lekko ten problem, ale z drugiej strony i tak już długo jej nie potestujecie jak odcinkowy pomiar wejdzie
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Płyta podłogowa
Szymek, tak i nie, IDS chyba miałem, aktywnego zawieszenia (tudzież żadnego przycisku "Sport") nie miałem. Że zacytuję z forum obok:
SII ten problem dotyka, nie "lekko". Co do pomiarów to trzeba popracować nad tablicami, bo w ITD naprawdę przeginają pałę... W nocy po wigilii jechałem sobie na dyżur dentystyczny i na Wisłostradzie, na ograniczeniu 50 strzeliło mi fotę - miałem nieco poniżej 60 licznikowo, czyli w okolicach 55kmh - sqrczybyki robią zdjęcia przy przekroczeniu 4-6kmh, to jest qrwa nonsens...
Kod: Zaznacz cały
"IDS (Interactive Driving System) wystepuje w KAZDEJ vectrze C od roku modelowego 2005 wzwyz. Jest to nic innego jak system nadzorujacy prace wiekszosci systemow bezpieczenstwa VC. Sklada sie on z:
- ESP Plus (opcjonalny, w GTS standard)
- ABS
- CBC (Cornering Brake Control), kontrola hamowania w zakretach
- BA (Brake Assist) wspomaganie sily hamowania
- EBD (Electronic Brake Disposition) elektroniczny rodzial sily hamowania
- TC Plus, kontrola trakcji przez sterowanie obrotami silnia i reagowanie hamulcami
- EHPS (ElectroHydraulic Power Steering) elektrohyrdauliczne wspomaganie kierownicy
- tylna i przednia os z alumuniowymi podzespolami.
To sa skladowe samego IDS.
Nie nalezy go mylic z IDS PLUS - to jest system ktory kontroluje dodatkowo prace amortyzatorow, utwardza je lub zmiekcza, zmienia charakterystyke pedalu gazu i reakcje na ruchy kierownica - zmniejsza/zwieksza sile wspomagania.
IDS Plus jest standardem w Y30DT i Z32SE. Mozna go DOKUPIC do 1.9 CDTI 150 oraz 2.0 TURBO. Cena 3000 pln. Kod opcji FE4, Jacenty musisz sprawdzic na fakturze czy takowa opcja widnieje, lub na srebrnej tabliczce w komorze silnika (na podszybiu lub pasie przednim od gory)."
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Płyta podłogowa
Nie mają prawa! Przecież jest tolerancja min. 10km/h.
A co do chodzenia na wietrze to się zgadzam. Niedawno miałem okazję się o tym na nowo przekonać.
A co do chodzenia na wietrze to się zgadzam. Niedawno miałem okazję się o tym na nowo przekonać.
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Płyta podłogowa
Nie mają, qlwa, nie mają... Się okazuje, że tam jest 30
"Straż miejska chwali się skutecznością nowych maszyn, a czytelnicy pytają: czy fotoradar przy Karowej nie jest przypadkiem maszynką do zarabiania pieniędzy?"
"Na Wisłostradzie ustawili radar i ograniczenie: 30 km na godz." Najeżdżałem go sobie powoli i patrzyłem w AR - zgłaszał się z bliska, ale się zgłaszał...
Ten na Radzymińskiej też się odzywa, ale jak jestem tuż przed urządzeniem. Strasznie pyszałkowate bzdury o tym piszą:
"- Są już pierwsi niechlubni rekordziści - mówi Monika Niżniak ze stołecznej straży miejskiej. - Na ul. Radzymińskiej fotoradar zarejestrował kierowcę citroena, który jechał 160 km na godz. w miejscu, w którym obowiązuje ograniczenie do 60 km na godz. - informuje. Zdarzenie miało miejsce w nocy z soboty na niedzielę. Ale na Radzymińskiej już w pierwszym dniu działania nowego fotoradaru, uchwycił on kierowcę nissana pędzącego ponad 130 km na godz., a dwa dni później kierowcę opla, który pruł ponad 150 km na godz."
Jechać w tym miejscu 60 na godzinę w nocy, jak jest pusto, to aż zęby bolą...
"Straż miejska chwali się skutecznością nowych maszyn, a czytelnicy pytają: czy fotoradar przy Karowej nie jest przypadkiem maszynką do zarabiania pieniędzy?"
"Na Wisłostradzie ustawili radar i ograniczenie: 30 km na godz." Najeżdżałem go sobie powoli i patrzyłem w AR - zgłaszał się z bliska, ale się zgłaszał...
Ten na Radzymińskiej też się odzywa, ale jak jestem tuż przed urządzeniem. Strasznie pyszałkowate bzdury o tym piszą:
"- Są już pierwsi niechlubni rekordziści - mówi Monika Niżniak ze stołecznej straży miejskiej. - Na ul. Radzymińskiej fotoradar zarejestrował kierowcę citroena, który jechał 160 km na godz. w miejscu, w którym obowiązuje ograniczenie do 60 km na godz. - informuje. Zdarzenie miało miejsce w nocy z soboty na niedzielę. Ale na Radzymińskiej już w pierwszym dniu działania nowego fotoradaru, uchwycił on kierowcę nissana pędzącego ponad 130 km na godz., a dwa dni później kierowcę opla, który pruł ponad 150 km na godz."
Jechać w tym miejscu 60 na godzinę w nocy, jak jest pusto, to aż zęby bolą...
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Płyta podłogowa
Prawdę mówiąc jak przeczytałem, że zdjęcie za nieco ponad 50 i na Wisłostrada to zacząłem się szczerze obawiać, że właśnie chodzi o Multę przed objazdem tunelu. I o tę 30stkę.
Przykro
Przykro
Re: Płyta podłogowa
Hmm... dobra, moze mam zbyt miekka Vectre jak na VC i zbyt twardego SII jak na SII
No widzisz, to do wydatkow swiat mozesz dorzucic 200zl.
I co, jak sie nie da zarobic? Da sie, nowe miejsca z nowymi ograniczeniami i juz ludzie sie lapia.
To jest wlasnie "troska o bezpieczenstwo"
No widzisz, to do wydatkow swiat mozesz dorzucic 200zl.
I co, jak sie nie da zarobic? Da sie, nowe miejsca z nowymi ograniczeniami i juz ludzie sie lapia.
To jest wlasnie "troska o bezpieczenstwo"
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Płyta podłogowa
Zaj, nie ma tej tolerancji 10 km/h. Ona była wprawdzie zawarta w delegacji ustawowej do rozporządzenia, ale nie została uwzględniona w samym rozporządzeniu. Więc nie obowiązuje.
Swoją drogą niezłe zjeby. 30 km/h na wisłostradzie. A ustawienie fotoradaru jest uzasadnione bo w ciągu roku miały tam miejsce 3 wypadki. Na jednej z głównych tras przelotowych kilkumilionowego miasta.
Swoją drogą niezłe zjeby. 30 km/h na wisłostradzie. A ustawienie fotoradaru jest uzasadnione bo w ciągu roku miały tam miejsce 3 wypadki. Na jednej z głównych tras przelotowych kilkumilionowego miasta.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Płyta podłogowa
Nie chciałem tego robić, ale mówi się trudno
Delegacja:
art. 129h, ust. 5
art. 129h, ust. 5, pkt 3)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2011 r. w sprawie warunków lokalizacji, sposobu oznakowania i dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące (Dz. U. Nr 133 , poz. 770)
Rozdział 1, § 1, pkt 3)
*Jeszcze jest dość ważne rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 133 , poz. 772) w tym wypadku nas nie obchodzi, bo dotyczy sposobu oznakowania fotoradarów.
Delegacja:
art. 129h, ust. 5
Wyraźne wskazanie dopuszczalnego błędu kierowcy w ustawie:Minister właściwy do spraw transportu, mając na względzie przyczyny i lokalizację wypadków drogowych, przeciwdziałanie tym wypadkom oraz wdrażanie kierujących pojazdami do przestrzegania przepisów ruchu drogowego, określi, w drodze rozporządzenia:
art. 129h, ust. 5, pkt 3)
Rozporządzenie:sposób dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące, z uwzględnieniem progów prędkości dostosowanych do obowiązującego na drodze ograniczenia prędkości, oraz przetwarzania przez te urządzenia zarejestrowanych danych, a także biorąc pod uwagę możliwość błędu kierowcy do 10 km/h włącznie w utrzymaniu dopuszczalnej prędkości;
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2011 r. w sprawie warunków lokalizacji, sposobu oznakowania i dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące (Dz. U. Nr 133 , poz. 770)
Rozdział 1, § 1, pkt 3)
Rozdział 4, § 7sposób dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące, z uwzględnieniem progów prędkości dostosowanych do obowiązującego na drodze ograniczenia prędkości, oraz przetwarzania przez te urządzenia zarejestrowanych danych, a także biorąc pod uwagę możliwość błędu kierowcy do 10 km/h włącznie w utrzymaniu dopuszczalnej prędkości;
Any questions?Urządzenie rejestrujące dokonujące pomiaru prędkości, na potrzeby prowadzonych postępowań w sprawach o wykroczenia, nie zapisuje za pomocą technik utrwalania obrazów naruszeń polegających na przekroczeniu przez kierujących pojazdami dopuszczalnej prędkości o 10 lub mniej km/h.
*Jeszcze jest dość ważne rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 133 , poz. 772) w tym wypadku nas nie obchodzi, bo dotyczy sposobu oznakowania fotoradarów.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Płyta podłogowa
To będzie § 7 rozporządzenia, bo te przepisy które podałeś to tylko delegacja ustawowa, nie powołasz się na to przed sądem. Ale faktycznie podstawa do zakwestionowania takiego pomiaru jest:
Ciekawe jest tylko to odwołanie do technik utrwalania obrazów. Tak jakby można było zapisać te naruszenia w innej formie.Rozdział 4
Sposób dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące
§ 7. Urządzenie rejestrujące dokonujące pomiaru prędkości, na potrzeby prowadzonych postępowań w sprawach o wykroczenia, nie zapisuje za pomocą technik utrwalania obrazów naruszeń polegających na przekroczeniu przez kierujących pojazdami dopuszczalnej prędkości o 10 lub mniej km/h.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Płyta podłogowa
Panowie, ale temat w którym toczy sie dyskusja na temat fotoradarów, kamer i suszarek już ISTNIEJE !! więc po co kolejny temat o tym samym !!
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Płyta podłogowa
Słusznie, wróćmy do opon.
To że auto jest sztywne nie znaczy ż emusi być twarde i niekomfortowe
Miałem jakiś czas WRXa i bardzo sympatycznie się nim pomykało czego nie moge powiedzieć o s2.
Grabosz kusi oponkami, a ja sie zastanawiam nad grzebaniem w zawieszeniu na wosne.
Może najpier wymienie amorki na Kayaby. Nie tyle przeszkadza mi twardość co ciągła walka z drganiami z kół, nawet przy najmniejszym niedoważeniu.
(Wiem, wiem Kayaby nieco twardsze)
To że auto jest sztywne nie znaczy ż emusi być twarde i niekomfortowe
Miałem jakiś czas WRXa i bardzo sympatycznie się nim pomykało czego nie moge powiedzieć o s2.
Grabosz kusi oponkami, a ja sie zastanawiam nad grzebaniem w zawieszeniu na wosne.
Może najpier wymienie amorki na Kayaby. Nie tyle przeszkadza mi twardość co ciągła walka z drganiami z kół, nawet przy najmniejszym niedoważeniu.
(Wiem, wiem Kayaby nieco twardsze)
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Płyta podłogowa
Panowie założyłem dziś letnie (pożyczone) Conti Premium Contact 205 60 16 i to działa
Tyle że to twarde gumy, ale już szukam Unirayalek w tym rozmiarze. A tym samsym sprzedam kpl Uniroyalek 205 55 16
Puki co negatywnego wpywu tego rozmiaru nie widzę, no ale to musze poczekać na lekkie ocieplenie coby po zakrętach pozapieprzać.
Tyle że to twarde gumy, ale już szukam Unirayalek w tym rozmiarze. A tym samsym sprzedam kpl Uniroyalek 205 55 16
Puki co negatywnego wpywu tego rozmiaru nie widzę, no ale to musze poczekać na lekkie ocieplenie coby po zakrętach pozapieprzać.