1.4.tsi 125KM
- cherman
- Posty: 35
- Rejestracja: 14 sie 2017, o 18:59
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
1.4.tsi 125KM
Czy znajdzie się na forum posiadacz auta z silnikiem 1.4 tsi 125KM?
Czy silnik po roku 2012 jest tak awaryjny jak ten z początku produkcji? Samochody Superb z tym silnikiem są dużo tańsze na rynku wtórnym od pozostałych. Pytanie dlaczego? Czy zakup takiego auta nie odbije się czkawką w przyszłości?
Czy silnik po roku 2012 jest tak awaryjny jak ten z początku produkcji? Samochody Superb z tym silnikiem są dużo tańsze na rynku wtórnym od pozostałych. Pytanie dlaczego? Czy zakup takiego auta nie odbije się czkawką w przyszłości?
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: 1.4.tsi 125KM
Dlatego są tańsze, bo ten silnik daje 0, słownie "zero" frajdy z jazdy. Ot po prostu jeździ. Natomiast co do awaryjności to domniemywałbym, że tak samo jak 1.8TSI po 2011 będzie w porządku.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: 1.4.tsi 125KM
250 to un ma w seryji
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: 1.4.tsi 125KM
oj proszę pana 1,8 mnie się wydawało iż ma wiency chyba 280, aczkolwiek bynajmniej 1,4 nowe ma te 250 więc rację przyznać muszę iż bynajmniej błąd popełniłemFoton pisze:oj chyba ma 200 prosze pana.....250 to ma 1.8
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 wrz 2013, o 11:33
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Lokalizacja: Małopolska
Re: 1.4.tsi 125KM
Jeździ normalnie. W porównaniu do vectry c 2.2dti (125 km)bo taką wcześniej jeździłem to wydaje mi się że jakby lżej to wszystko jeździło. Problemem jest tylko do czego będzie służyło to autko. Jeśli często do jazdy w 4 osoby i bagaż to można sobie ten wybór darować. Przyspieszenia słabe a i spalanie duże. Ja jeżdżę często sam lub w dwie osoby i ten wybór jest jak najbardziej rozsądny. A co do v-max to bez problemu osiąga prędkości katalogowe (2 osoby i bagaż) . Na autostradzie lewy pas i naprawdę rzadko trzeba zjeżdżać. Silnik jak na razie odpukać bez zarzutu.s-e-b-e-b pisze:...i napędza tylko jedno koło
Jezdziłem takim jako "zastępczym" - po mieście da radę, a jak masz wolne przedpołudnie to i na autostradzie się rozpędzisz do 140-160 km/h....
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 1.4.tsi 125KM
No właśnie lewy pas cały czas a inni normalnie jechać nie mogą
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
Re: 1.4.tsi 125KM
"racyję"CLO27 pisze:oj proszę pana 1,8 mnie się wydawało iż ma wiency chyba 280, aczkolwiek bynajmniej 1,4 nowe ma te 250 więc rację przyznać muszę iż bynajmniej błąd popełniłemFoton pisze:oj chyba ma 200 prosze pana.....250 to ma 1.8
Re: 1.4.tsi 125KM
W porównaniu z matizem też na bank sie dobrze jeździik26 pisze:Jeździ normalnie. W porównaniu do vectry c 2.2dti (125 km)bo taką wcześniej jeździłem to wydaje mi się że jakby lżej to wszystko jeździło. Problemem jest tylko do czego będzie służyło to autko. Jeśli często do jazdy w 4 osoby i bagaż to można sobie ten wybór darować. Przyspieszenia słabe a i spalanie duże. Ja jeżdżę często sam lub w dwie osoby i ten wybór jest jak najbardziej rozsądny. A co do v-max to bez problemu osiąga prędkości katalogowe (2 osoby i bagaż) . Na autostradzie lewy pas i naprawdę rzadko trzeba zjeżdżać. Silnik jak na razie odpukać bez zarzutu.s-e-b-e-b pisze:...i napędza tylko jedno koło
Jezdziłem takim jako "zastępczym" - po mieście da radę, a jak masz wolne przedpołudnie to i na autostradzie się rozpędzisz do 140-160 km/h....
A tak na poważnie....po mieście jeździłem dzień Superbem z takim silnikiem i było spoko.
Kwestia przeznaczenia auta i tyle. Jeśli auto pewne i pełnego załadowania Skoda zazna bardzo rzadko to brać.
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: 1.4.tsi 125KM
Mam 1.4 MY2011 - 150kkm - tylko olej zmieniany. Rozrząd głośny przy rozruchu od 60kkm - serwis odpowiedział (bo auto było jeszcze na gwarancji) - TTTM. Reszta bolączek - tak jak reszta S2.
Co do zera frajdy z jazdy - IMHO superb 1.4TSI bije na głowę każde C klasowe ze standardowym silnikiem (mocą ok 120KM). Jednocześnie z S2 miałem Kia Ceed 2013 (1.6CRDI 128KM). Auto ważyło tyle co S2C (wersja Comfort/Active wg dowodu o ile dobrze pamiętam - 1380kg) albo więcej, kosztowało z cennika tyle samo i na prawdę "nie jechało" (jedyną jego zaletą było to że paliło 2l mniej tańszego paliwa).
Co do wrażeń odnośnie jazdy z załadunkiem i z dużymi prędkościami po autostradzie - wszystko prawda - pali dużo i czuć, że staje się trochę mułowate.
Ja w każdym razie jestem zadowolony z wyboru.
Co do zera frajdy z jazdy - IMHO superb 1.4TSI bije na głowę każde C klasowe ze standardowym silnikiem (mocą ok 120KM). Jednocześnie z S2 miałem Kia Ceed 2013 (1.6CRDI 128KM). Auto ważyło tyle co S2C (wersja Comfort/Active wg dowodu o ile dobrze pamiętam - 1380kg) albo więcej, kosztowało z cennika tyle samo i na prawdę "nie jechało" (jedyną jego zaletą było to że paliło 2l mniej tańszego paliwa).
Co do wrażeń odnośnie jazdy z załadunkiem i z dużymi prędkościami po autostradzie - wszystko prawda - pali dużo i czuć, że staje się trochę mułowate.
Ja w każdym razie jestem zadowolony z wyboru.
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 wrz 2013, o 11:33
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Lokalizacja: Małopolska
Re: 1.4.tsi 125KM
Jak tu komuś doradzić. Płetwy opadają nie mówiąc o rękach.s-e-b-e-b pisze:...po avatarze widać, że dłuuuuuugo idzie wyprzedzanie....bo taaaaaka broda rośnie
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: 1.4.tsi 125KM
Nie długo 125 KM(a tak naprawdę ok. 140) nie wystarczy do osiągnięcia 100kmh a 220Nm do ruszenia z miejsca.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: 1.4.tsi 125KM
... przynajmniej jest czas kontemplować okoliczności przyrody
A tak na poważnie - kumpel skasował wspomnianego Ceed'a i nawet specjalnie nie było mi żal; (chociaż jak na ceed'a to się wyróżniał - wysoka wersja z masą dodatków np. zegary LCD, kamera cofania, ledy, ...). Zdecydowanie auto nie warte pieniędzy które chce za nie producent.
A Superb pewnie dostanie dożywocie jako drugie auto (bo na dzień dzisiejszy za ~30k nic lepszego nie kupię).
A tak na poważnie - kumpel skasował wspomnianego Ceed'a i nawet specjalnie nie było mi żal; (chociaż jak na ceed'a to się wyróżniał - wysoka wersja z masą dodatków np. zegary LCD, kamera cofania, ledy, ...). Zdecydowanie auto nie warte pieniędzy które chce za nie producent.
A Superb pewnie dostanie dożywocie jako drugie auto (bo na dzień dzisiejszy za ~30k nic lepszego nie kupię).
Re: 1.4.tsi 125KM
Jeżdżę superbem 1.4 i na liczniku jest juz 235 tys . To nie prawda że auto tylko na miasto bo w trasie spokojnie jezdzisz 160 lub wiecej . Ja dociagnalem do 200 km / h
Biorąc pod uwagę bolączke tego silnika czyli rozrząd ale jeśli go wymienisz na zmodyfikowany w cenie za czesci w aso okolo 800 do 1000 zł to ten koszt jest maly w stosunku do awarii innych silników .
Zalety :
Przy normalnej jeździe spalanie 7.5 l w miescie i 6 w trasie ( do 130 km/h )
Jadąc 140 do 150 spokojnie zmiescisz sie w 7.5 l
Wady u mnie :
Korozja na styku tylnych blotnikow ze zdezakiem .
Za slaby silnik do ciagniecia kempingu .
Sprężyny tylne do wymiany bo przy moim przebiegu przy 2 osobach na tyle już dobija do odbojów .
Wiecej usterek nie mialem jesli chodzi o moj egzemplarz.
Biorąc pod uwagę bolączke tego silnika czyli rozrząd ale jeśli go wymienisz na zmodyfikowany w cenie za czesci w aso okolo 800 do 1000 zł to ten koszt jest maly w stosunku do awarii innych silników .
Zalety :
Przy normalnej jeździe spalanie 7.5 l w miescie i 6 w trasie ( do 130 km/h )
Jadąc 140 do 150 spokojnie zmiescisz sie w 7.5 l
Wady u mnie :
Korozja na styku tylnych blotnikow ze zdezakiem .
Za slaby silnik do ciagniecia kempingu .
Sprężyny tylne do wymiany bo przy moim przebiegu przy 2 osobach na tyle już dobija do odbojów .
Wiecej usterek nie mialem jesli chodzi o moj egzemplarz.
Ostatnio zmieniony 8 wrz 2017, o 05:51 przez Igor40, łącznie zmieniany 1 raz.
S II 1.4 TSI CAXC