Re: [S3] Kupno wersji L&K 1,8 kombi.
: 25 paź 2017, o 13:05
marcin wroclaw pisze: czujnik monitorujacy mdrl:)
Żonę ciężko zakupami wyłaczyć, a co dopiero VCDSemFoton pisze:Da się to wyłączyć VCDSem?;-)
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
marcin wroclaw pisze: czujnik monitorujacy mdrl:)
Żonę ciężko zakupami wyłaczyć, a co dopiero VCDSemFoton pisze:Da się to wyłączyć VCDSem?;-)
Zwykły tempomat nie ma chyba możliwości ingerowania w układ hamulcowy, więc zbyt wiele nie narozrabiaTitus_Fox pisze:A widzisz, ja zaś w ograniczeniu ACC do 160 widzę kaganiec dla siebie przed ufaniem tej technologii przy takich prędkościach Jak już mam popierdzielać ponad 160, to niech to będzie świadomie
No, zwykły tempomat to nie ACC, a od 0 do 160 wolę właśnie ACC. Fakt zaś, że tracę tempomat jako taki powyżej 160 poczytuje za zaletę, nie wadę Ot, ile ludzi tyle opiniiAdamB pisze:Zwykły tempomat nie ma chyba możliwości ingerowania w układ hamulcowy, więc zbyt wiele nie narozrabiaTitus_Fox pisze:A widzisz, ja zaś w ograniczeniu ACC do 160 widzę kaganiec dla siebie przed ufaniem tej technologii przy takich prędkościach Jak już mam popierdzielać ponad 160, to niech to będzie świadomie
No tak, ale moim zdaniem jeśli ktoś już dopłaca do ACC, to powyżej 160 km/h powinien mieć przynajmniej zwykły tempomat, który bez ACC miałby w standardzie.Titus_Fox pisze:No, zwykły tempomat to nie ACC, a od 0 do 160 wolę właśnie ACC. Fakt zaś, że tracę tempomat jako taki powyżej 160 poczytuje za zaletę, nie wadę Ot, ile ludzi tyle opiniiAdamB pisze:Zwykły tempomat nie ma chyba możliwości ingerowania w układ hamulcowy, więc zbyt wiele nie narozrabiaTitus_Fox pisze:A widzisz, ja zaś w ograniczeniu ACC do 160 widzę kaganiec dla siebie przed ufaniem tej technologii przy takich prędkościach Jak już mam popierdzielać ponad 160, to niech to będzie świadomie
Byc moze, nie wypowiem sie tu. Dla mnie to predkosci i tak osiagalne moze przez 0.001% sumarycznego czasu jazdy, wiec nie poswiecam temu uwagiAdamB pisze:No tak, ale moim zdaniem jeśli ktoś już dopłaca do ACC, to powyżej 160 km/h powinien mieć przynajmniej zwykły tempomat, który bez ACC miałby w standardzie.
jak dopłacisz do felg 18-tek, to 17-tki tez dostajesz gratis ?:)AdamB pisze:No tak, ale moim zdaniem jeśli ktoś już dopłaca do ACC, to powyżej 160 km/h powinien mieć przynajmniej zwykły tempomat, który bez ACC miałby w standardzie.
niezbyt trafiona analogiawhity pisze:jak dopłacisz do felg 18-tek, to 17-tki tez dostajesz gratis ?:)
Chodzi o prędkość powyżej 160 km/h, więc porównanie trochę niezrozumiałewhity pisze:jak dopłacisz do felg 18-tek, to 17-tki tez dostajesz gratis ?:)AdamB pisze:No tak, ale moim zdaniem jeśli ktoś już dopłaca do ACC, to powyżej 160 km/h powinien mieć przynajmniej zwykły tempomat, który bez ACC miałby w standardzie.
Bardzo rozsądnie i logicznieCamillinhio pisze:Ford to rozwiązał. Do 160 ACC, powyżej zwykły.