Znany problem z zabierakiem pompy oleju w silnikach 2.0TDI
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 15:36
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Mariusz
Re: Znany problem z zabierakiem pompy oleju w silnikach 2.0T
Skoda SuperB II wersja silnikowa 2.0 TDI PD 140 KM rok 2008 grudzień przy przebiegu 100 tyś. zatarł się silnik przez ten zbierak (całe szczęście ze gwarancja była)
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Znany problem z zabierakiem pompy oleju w silnikach 2.0T
Dlatego Skoda już modelu SuperB nie oferuje A nie, czekaj, nigdy takiego nie miała
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Znany problem z zabierakiem pompy oleju w silnikach 2.0T
Dla niektórych ten wymarzony model nadal istnieje
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Harath
- Posty: 69
- Rejestracja: 13 cze 2017, o 14:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Wołomin
Re: Znany problem z zabierakiem pompy oleju w silnikach 2.0T
No w PD ten zabierak (dodatkowo krótki - 77mm) to wycierał się szalenie szybko.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 21 lip 2011, o 21:16
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Aktualnie: Superb II (170KM)
Re: Znany problem z zabierakiem pompy oleju w silnikach 2.0T
Może kto wie jaki jest kosz wymiany tego zabieraka na dłuższy. Mam skodę superb z lipca 2009 i podobno w nich jest ten zły zbierak.
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: Znany problem z zabierakiem pompy oleju w silnikach 2.0T
Zabierak kosztuje 18 zł.O robociznę pytaj mechanika.
-
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Znany problem z zabierakiem pompy oleju w silnikach 2.0T
Dłuższego zabieraka nie włoży w gniazdo, w którym fabrycznie był krótszy. Trzeba wymienić moduł wałków wyrównoważających, lub przerobić gniazdo w wałku, tak aby weszedł ten dłuższy. Robi to kilka firm w Polsce za ok 500 - 600zł.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 21 lip 2011, o 21:16
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Aktualnie: Superb II (170KM)
Re: Znany problem z zabierakiem pompy oleju w silnikach 2.0T
Masz jakieś namiary firmy w okolicach Warszawy