Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Sam tego chciałeś.
Nissan quashquai 1.2;)
Wyposażenie max: tekna, panorama, prawie nówka.
Nie uwierzycie, jak się tym fajnie po mieście śmiga. Poza miastem też. Raz nawet wyprzedziłem jakiegoś passata! Każdy wyprzedzony samochód będę zaznaczał kreską gwoździem na masce;)
CLO27 pisze:Noe wstydź się nie bedziemy sie śmiać twrdo szukal v6 a zaakceptowal jakiegoś maluszka...no weź wstyd
Niech sie spisuje dobrze:)
Niestety po weekendzie jeszcze bardziej nie lubie suwow. Jechalem na polane jakuszycka ze szklarskiej poreby i w ovie strony identyczna sytuacja:
Droga bardzo kręta i niemal brak miejsc na wyprzedzanie. Przedemna jakiś suw, ktory na prostej w miare akceptowalnie jeszcze jechal, ale na zakrecie (a trasa to wręcz jeden wielki zakręt) zamulal tak, ze nie dalo sie jechać. Nawet nie chodzi o to, ze sie spieszylem tylko o duzy dyskomfort takiej jazdy... Nawet znajomy z ktorym jechalem pochwalił sie, ze za tydzien odbiera z salonu Kia sportage za 120000zl... Przeciez za tę kase mial by pieknego tourana, ktory w zakrętach lepiej jedzie niz te male suwy
helens4 pisze:Sam tego chciałeś.
Nissan quashquai 1.2;)
Wyposażenie max: tekna, panorama, prawie nówka.
Nie uwierzycie, jak się tym fajnie po mieście śmiga. Poza miastem też. Raz nawet wyprzedziłem jakiegoś passata! Każdy wyprzedzony samochód będę zaznaczał kreską gwoździem na masce;)
CLO27 pisze:Noe wstydź się nie bedziemy sie śmiać twrdo szukal v6 a zaakceptowal jakiegoś maluszka...no weź wstyd
Śmiejcie się śmiejcie. Nie wierzę sam w to do dzisiaj, ale tak do setki to ten 1.2 jest dynamiczniejszy niz 2.0 hdi 163, którym przez parę lat jeździłem (automat). Nie wiem jak to wyjaśnić, ale TAK JEST i koniec. Czuje się to wyraźnie. Jest też o wiele dynamiczniejszy od: hondy accord 2.0 156km, a nawet chyba 2.4. Ta do 5 tys obrotów wcale nie idzie, tymczasem mój nissan już przed 2 tys zrywa się dzielnie do pędu.
I co, łyso wam teraz?;)
To sobie pomyśl, jaki wiatrak robi z takiego Nissana marne 3.6 V6...
W porównaniu do niego, zanim Ty osiągniesz setkę, to już spodnie wyjdą z mody.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
E tam z tym osiąganiem setek i sekundami. To tak jak ze sprzętem audio. Patrzysz na parametry, porównujesz, a i tak trzeba posłuchać samemu jak to gra, i często okazuje się, że te parametry nic nie znaczą.
E tam z tym osiąganiem setek i sekundami. To tak jak ze sprzętem audio. Patrzysz na parametry, porównujesz, a i tak trzeba posłuchać samemu jak to gra, i często okazuje się, że te parametry nic nie znaczą. Pisząc "do setki" miałem na myśli zakres prędkości w jakim się najczęściej poruszam a nie czas do setki
Ale oczywiście to nie samochód do ścigania, wiadoma rzecz. Tym niemniej mogło być znacznie znacznie gorzej jak na taki mały silniczek
Teraz te silniki są dynamiczne choć malutkie...kiedys takie osiagi jak dzisiejsze 1.4 miały potezne 2.8 hehe nie zmienia to jednak faktu iż ni jak się to ma do 3.6 v6
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
helens4 pisze:Śmiejcie się śmiejcie. Nie wierzę sam w to do dzisiaj, ale tak do setki to ten 1.2 jest dynamiczniejszy niz 2.0 hdi 163, którym przez parę lat jeździłem (automat). Nie wiem jak to wyjaśnić, ale TAK JEST i koniec. Czuje się to wyraźnie. Jest też o wiele dynamiczniejszy od: hondy accord 2.0 156km, a nawet chyba 2.4. Ta do 5 tys obrotów wcale nie idzie, tymczasem mój nissan już przed 2 tys zrywa się dzielnie do pędu.
I co, łyso wam teraz?;)
..ale bzdury...
następny który musi się dowartościować czy co.. ?
kupiłeś muła i masz muła ..nie nagniesz rzeczywistości choć byś się zesrał..
mam jedno auto z podobnymi parametrami i wiem jak sie tym jeździ.