Forte wtryski.
: 27 lut 2017, o 19:51
Witam Panowie.
Ostatnio szukałem na forum pomocy w dobraniu dobrego preparatu który wyczyści mi układ wtryskiwaczy oraz oczyści układ paliwowy.
Wybrałem Forte Diesel Injector Treatment który wlałem bezpośrednio do filtra paliwa oraz jako uzupełnienie Forte Advenced Diesel Ciele Conditioner na pełny bak paliwa.
Korzyści po zastosowaniu tych środków to bardzo równa i o wiele cichsza praca praca wtrysków oraz praca silnika. Na rozgrzanym silniku komputer wskazuje na luzie spalanie 0.4 0.5 na h, przedtem było 0.6 07 na h. Ogólnie jestem zadowolony z efektu ponieważ różnica jest duża, następnie poleciłem go koledze który pojechał weekend. Zatankowałem paliwo gdzieś w Wiśle i jego Toyota Avensis odmówiła mu się wkręcania powyżej 2000tyś. Obrotów.. Następnie laweta i zjazd do mechaników specjalistów. Diagnoza była z tego co pamiętam wtrysk do regeneracji, zaworki scv chyba, turbo, jakaś pompa itp koszt naprawy ok 5000tyś PLN.Kolega wyczyścił turbo, zawór EGR sitko z baku, zaworki nic nie pomagało, następnie do litra paliwa dolał Forte Advenced Diesel Ciele Conditioner i podłączył butelkę bezpośrednio do obiegu. Auto po 10 min zaczęło wkręcać się powyżej 2 tyś a po 30 min zaczęło pracować normalnie, dopalił resztę paliwa z butelki i tak zakończyła się ta historia.
Silnik z tego co pamiętam to 2.0 D4D na D22 Naprawa zakończyła się kosztem 100pln. Oszczędność 5tyś PLN. Może warto najpierw przelać auto niż jechać do mechanika.
Dziękuję.
Ostatnio szukałem na forum pomocy w dobraniu dobrego preparatu który wyczyści mi układ wtryskiwaczy oraz oczyści układ paliwowy.
Wybrałem Forte Diesel Injector Treatment który wlałem bezpośrednio do filtra paliwa oraz jako uzupełnienie Forte Advenced Diesel Ciele Conditioner na pełny bak paliwa.
Korzyści po zastosowaniu tych środków to bardzo równa i o wiele cichsza praca praca wtrysków oraz praca silnika. Na rozgrzanym silniku komputer wskazuje na luzie spalanie 0.4 0.5 na h, przedtem było 0.6 07 na h. Ogólnie jestem zadowolony z efektu ponieważ różnica jest duża, następnie poleciłem go koledze który pojechał weekend. Zatankowałem paliwo gdzieś w Wiśle i jego Toyota Avensis odmówiła mu się wkręcania powyżej 2000tyś. Obrotów.. Następnie laweta i zjazd do mechaników specjalistów. Diagnoza była z tego co pamiętam wtrysk do regeneracji, zaworki scv chyba, turbo, jakaś pompa itp koszt naprawy ok 5000tyś PLN.Kolega wyczyścił turbo, zawór EGR sitko z baku, zaworki nic nie pomagało, następnie do litra paliwa dolał Forte Advenced Diesel Ciele Conditioner i podłączył butelkę bezpośrednio do obiegu. Auto po 10 min zaczęło wkręcać się powyżej 2 tyś a po 30 min zaczęło pracować normalnie, dopalił resztę paliwa z butelki i tak zakończyła się ta historia.
Silnik z tego co pamiętam to 2.0 D4D na D22 Naprawa zakończyła się kosztem 100pln. Oszczędność 5tyś PLN. Może warto najpierw przelać auto niż jechać do mechanika.
Dziękuję.