Re: Uzyskane rabaty
: 25 gru 2017, o 10:51
To sie nadaje na osobny watek widze. Rozumiem tez dlaczego podjecie decyzji zajelo mi 2 tygodnie:)
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
innym wystarcza na czarnego activa z silnikiem 1.8CLO27 pisze:Dokladnie mozna se e klase 200 konna w dieslu kupic ale jak sie to ma do 280konnej benzyny? A inne marki hhhmmm mozna i a6 ale wtedy to 1.8
Czas do 100 poprostu weryfikuje sprawność napędu, szybkość skrzyni i relację mocy do masy... W trosce o swoje bezpieczeństwo wolę mieć moc.Camillinhio pisze:Nie no jasne, jeśli priorytetem jest bycie mistrzem prostej i wymogiem koniecznym jest czas poniżej 6 sekund do setki, to spoko . Wybór jest mocno ograniczony. No ale auto to chyba jednak coś więcej, i w trasie ważny jest np. komfort siedzeń, trzymanie na zakrętach, czy ogólny odbiór auta. Ja jestem w stanie poświęcić te kilka sekund dla innych rzeczy. No ale to już kwestia mocno indywidualna.
Dokladnie bo dalej się boję, boję się być premiumwhity pisze:innym wystarcza na czarnego activa z silnikiem 1.8CLO27 pisze:Dokladnie mozna se e klase 200 konna w dieslu kupic ale jak sie to ma do 280konnej benzyny? A inne marki hhhmmm mozna i a6 ale wtedy to 1.8
No fakt. W porównaniu z S3 to lata świetlne wstecz te technologie z passata Zwłaszcza siedzenia i ich komfort [FACE WITH TEARS OF JOY]CrocodileReggae pisze:Czas do 100 poprostu weryfikuje sprawność napędu, szybkość skrzyni i relację mocy do masy... W trosce o swoje bezpieczeństwo wolę mieć moc.Camillinhio pisze:Nie no jasne, jeśli priorytetem jest bycie mistrzem prostej i wymogiem koniecznym jest czas poniżej 6 sekund do setki, to spoko . Wybór jest mocno ograniczony. No ale auto to chyba jednak coś więcej, i w trasie ważny jest np. komfort siedzeń, trzymanie na zakrętach, czy ogólny odbiór auta. Ja jestem w stanie poświęcić te kilka sekund dla innych rzeczy. No ale to już kwestia mocno indywidualna.
Wcześniej miałem passata b7 w tdi... i podziękuję za passata i za tdi.
Zwłaszcza, że b8 wygląda jak b7 i z zewnątrz i w środku... a na dodatek ani tam komfortu siedzeń ani trzymania w zakrętach... o ogólnym odbiorze auta nie wspomijając.