Strona 10 z 11

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 19 cze 2017, o 22:48
autor: Cienki221
Podobny przypadek kiedyś miała Toyota z silnikiem 2.2 D w avensisie, tez była jakaś wada.

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 19 cze 2017, o 23:18
autor: Tom-Tdi
Poprzeczne 1,9 tdi 105 koni oraz wzdłużne 3,0 tdi z Audi też cierpialy na chorobę panewek i to dużo bardziej niż obecne 2.0 tsi

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 20 cze 2017, o 00:22
autor: piramida
Wymieniajcie olej nie co 30kkm tylko co 50kkm, panewki będą płakać ze szczęścia szczególnie przy oleju 5w30 :lol:

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 20 cze 2017, o 11:09
autor: broniek
Moje panewki zaczęły hałasować przy przebiegu 12 tys km
Fabryczny olej zmieniłem po 2 tys km na motul xmax 0w40
Silnik padł bo była wada fabryczna i co by nie zalał to by sie tak stało bo panewki były wadliwe, ponoć źle spasowane

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 20 cze 2017, o 11:58
autor: piramida
To jest kwestia tylko wadliwego montażu czy po prostu wadliwej serii?

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 20 cze 2017, o 12:15
autor: broniek
Ponoć był problem z wadliwą serią panewek, które nie trzymały się wymiarów

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 20 cze 2017, o 20:35
autor: piramida
To tyle dobrze, można modzić dalej :lol:

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 19 lis 2017, o 13:19
autor: thomas01000
A ja chciałem swoją poczciwą fabię 2 z motorkiem 1.9tdi wymienić na SIII w TSI - never!!! :mrgreen:
Wolę klekoczącą Fabię od gównianych krótko żywotnych TSI Obrazek

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 19 lis 2017, o 14:37
autor: Foton
Życie wygrałeś:)

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 19 lis 2017, o 14:46
autor: Tomcio83
broniek pisze:Podczas ostatniej wizyty w aso dowiedziałem się, że w Polsce wymieniono już kilka silników 2.0tsi a powodem są wadliwe panewki.
W tym momencie nie wymieniają już całości tylko dół silnika...
Jak pracowałem jeszcze niedawno w skodzie to tych silników tsi 280km wymieniono nie kilka a znacznie wiecej :lol: :lol: tylko wyciszają to zeby ludki kupowaly S III z tym silnikiem dalej :mrgreen:

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 19 lis 2017, o 18:53
autor: Enriquez
Pytanie jaka to była seria i czy już coś poprawili.

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 19 lis 2017, o 19:15
autor: piramida
Musiała być jakaś wadliwa seria, u mnie 45kkm na koksie i silnik jeszcze żyje, w audi czy VW nie słychać co by te silniki miały problem z panewkami chyba że chujową serię zaaplikowali do skody ;-) Przyczyny obróconej panewki mogę być różne, od słabej lub uszkodzonej pompy oleju, wadliwe panewki, kiepski olej i wymiana w trybie LL, olej po 30kkm w tym ekologiczne gówno 5W30 może mieć już problem z odpowiednim smarowaniem na ostatnim cylindrze stąd wskazane jednak częściej wymieniać olej i to najlepiej 0W40 a nie 5W30. Czas pokaże co te silniki warte ale póki co nie słychać w świecie co by były jakieś większe problemy.

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 19 lis 2017, o 19:57
autor: Tom-Tdi
Dokładnie, eRek tyle jeździ, a prócz serii słabszych turbin nic nie słychać o wadliwych silnikach.

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 19 lis 2017, o 20:21
autor: piramida
Problemy z turbinami miały bodajże eRki z początków produkcji czyli 2014/15 później już poprawili

Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM

: 20 lis 2017, o 08:59
autor: sane
piramida pisze:Problemy z turbinami miały bodajże eRki z początków produkcji czyli 2014/15 później już poprawili
Wczesne rewizje turbin IS38 oraz IS20 miały wady. O obecnych nic nie słychać...

PS. Właściciele "R" rzadko jeżdżą w trybie Long Life. Tam najczęściej 10-15kkm i wymiana oleju.
Long Life zabija silniki, zwłaszcza jak się upala.