Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Ale jak w ogóle, oprócz przeglądów, nie ma po co jeździć to też nudno:))
- broniek
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Wcześniej miałem słynny silnik 2.0 TFSI 211KM CDNC co potrafił brać litr oleju i więcej na 1000km i jakoś dał radę przez kilka lat.
Teraz to ponoć poprawiona jednostka, trzecia czy czwarta generacja, oleju w zasadzie nie wziął nic ale co z tego.
Nic nie dało też, że zmieniłem olej po dotarciu przy przebiegu 2tys km.
Teraz to ponoć poprawiona jednostka, trzecia czy czwarta generacja, oleju w zasadzie nie wziął nic ale co z tego.
Nic nie dało też, że zmieniłem olej po dotarciu przy przebiegu 2tys km.
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
a więc mit o opiłkach zostaje nadal mitem - olej wymieniony a opiłki jak były tak zostały...
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Na jaki olej zmieniłeś?broniek pisze:Wcześniej miałem słynny silnik 2.0 TFSI 211KM CDNC co potrafił brać litr oleju i więcej na 1000km i jakoś dał radę przez kilka lat.
Teraz to ponoć poprawiona jednostka, trzecia czy czwarta generacja, oleju w zasadzie nie wziął nic ale co z tego.
Nic nie dało też, że zmieniłem olej po dotarciu przy przebiegu 2tys km.
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Nie jestem fanem teorii opiłków, choć sam też wymieniam, ale tylko dla spokojniejszego snu, nic więcej
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
na pewno na złysko89 pisze:Na jaki olej zmieniłeś?broniek pisze:Wcześniej miałem słynny silnik 2.0 TFSI 211KM CDNC co potrafił brać litr oleju i więcej na 1000km i jakoś dał radę przez kilka lat.
Teraz to ponoć poprawiona jednostka, trzecia czy czwarta generacja, oleju w zasadzie nie wziął nic ale co z tego.
Nic nie dało też, że zmieniłem olej po dotarciu przy przebiegu 2tys km.
- broniek
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Zmieniłem na Motul x-max 0w40 ze specyfikacją 502.00 ponieważ planowałem wymieniać olej co 15 tys km. Wymiana odbyła się w aso po otrzymaniu od nich wcześniej zgody.
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
teraz macie odpowiedź jak niektórzy się śmiali jak zawsze, jak napisałem że jak docierałem silnik to olej wymieniałem jak zrobiłem 1000km, właśnie po to żeby wypłukać resztki i nie szarpać się później z ASO
tak naprawdę mogli by powiedzieć że ktoś deptał zamiast dotrzeć silnik i dlatego coś padło czy głośniej pracowało,
ale jeśli załatwicie to na swoją korzyść to pozostaje pogratulować że się uda i ASO na to pójdzie
tak naprawdę mogli by powiedzieć że ktoś deptał zamiast dotrzeć silnik i dlatego coś padło czy głośniej pracowało,
ale jeśli załatwicie to na swoją korzyść to pozostaje pogratulować że się uda i ASO na to pójdzie
- broniek
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Nic nie dało też, że zmieniłem olej po dotarciu przy przebiegu 2tys km.
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
hmmm, dziwna sprawa, czyżby Skoda to rzeczywiście aż takie badziewie????
oby się Wam udało wymienić w ramach gwarancji, bo naprawdę może być ciężko udowodnić producentowi że zapaćkał silnik na etapie produkcji, a nie że Wam coś wpadło do silnika jak zmienialiście olej na przykład
oby się Wam udało wymienić w ramach gwarancji, bo naprawdę może być ciężko udowodnić producentowi że zapaćkał silnik na etapie produkcji, a nie że Wam coś wpadło do silnika jak zmienialiście olej na przykład
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Mistrzowskie zamknięcie tematu cudownego działania wymiany oleju co parę kkm Taka prawda, jak ma się spieprzyć to się spieprzy.
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
czyli wszyscy jeździmy g.....nem na 4 kółkach o nazwie Skoda, taka prawda Panowie i Panie
- broniek
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Wobec skody nie miałem jakiś wygórowanych oczekiwań ale myślałem, ze do 100tys km z silnikiem problemów nie będzie.
Skoda, nie skoda, ten motor jest montowany w całej grupie VAG.
Nasuwa się więc pytanie, jeśli nie skoda to co? Kto oferuje duże kombi w mocnej benzynie, automacie i 4x4 w cenie do 200tys...
Skoda, nie skoda, ten motor jest montowany w całej grupie VAG.
Nasuwa się więc pytanie, jeśli nie skoda to co? Kto oferuje duże kombi w mocnej benzynie, automacie i 4x4 w cenie do 200tys...
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178