Strona 2 z 2
Re: Modyfikacje WWA
: 23 sty 2017, o 18:51
autor: whity
A możliwosc jest !
Re: Modyfikacje WWA
: 23 sty 2017, o 20:50
autor: blackrs
tak też myślałem ale wolałem sie upewnić. dzięki
Re: Modyfikacje WWA
: 23 sty 2017, o 21:02
autor: rulez
Zatem ujawnijcie się, dajcie znać jakie odczucia. Swoją drogą, jeśli jest ktoś z Warszawy kto posiada dłubnięte DSG, proszę o kontakt na priv.
Re: Modyfikacje WWA
: 23 sty 2017, o 21:13
autor: Enriquez
Z Warszawy nie kojarzę nikogo. Wszyscy ze śląska no i ja. Ja nie chciałem widzieć piątki ani szóstki na małej prędkości i po wezuceniu biegu mam 1500 obr. Czyli praktycznie 5 wpada przy 80 a 6 przy 90 km/h. Odpuszczając gaz zejdzie nawet do 1200 ale nie ma opcji żeby choć trochę przyspieszyć. Od razu redukuje.
Re: Modyfikacje WWA
: 23 sty 2017, o 21:29
autor: rulez
Rozumiem, dobra opcja dla dwumasy, ale też komfortu. A co z przerzucaniem przy kick down? i z bezsensownym przeciąganiem na górze?
Re: Modyfikacje WWA
: 24 sty 2017, o 22:35
autor: Enriquez
Kickdown został wyłączony, natomiast przeciąganie jest tylko w trybie manualnym, jedzie do odcięcia i nie zmieni biegu o ile pamiętam (nie jeżdżę w ten sposób na codzień, nawet nie próbowałem szczerze mówiąc).