Strona 41 z 161

Re: OBD11 - kodowanie

: 27 maja 2017, o 11:52
autor: acidmk
Dobrze wiedzieć, dzięki.

Re: OBD11 - kodowanie

: 29 maja 2017, o 14:23
autor: michals
Pisane było tutaj, że od MY2017 jest problem z deaktywacją start&Stop na obd11...
Czy wchodząc w sterownik silnika i Adaptacje i wybierając "Aktywacja funkcji start-stop" i następnie ustawiając "Nieaktywne" nie wyłączam po prostu tego systemu na stałe? Czy takie czynności zmienią coś jeszcze dodatkowo? Po takim zabiegu po odpaleniu auto nie gaśnie w żadnej sytuacji (przycisk S&S OFF pozostaje niepodświetlony), jedynie w sytuacji gdy się zatrzymuje i pewnie w tym momencie system by chciał zadziałać i zgasić silnik, na wyświetlaczu miedzy zegarami wyskakuje przekreślony symbol (A w otoczce), jak ruszam znika.

Re: OBD11 - kodowanie

: 29 maja 2017, o 15:51
autor: Enriquez
Ale po uruchomieniu ponownie silnika, stan wraca do wyjściowego.

Re: OBD11 - kodowanie

: 29 maja 2017, o 18:37
autor: michals
No wlasnie nie. Pozostaje bez gaszenia silnika . Przynajmniej jakies trzy cztery ponoene uruchomienia nic nie zmienily. Dopiero uzycie przy cisku wylaczania s&s powoduje powrót do normalnego dzialania s&s...

Re: OBD11 - kodowanie

: 30 maja 2017, o 08:55
autor: michals
Zrobiłem tak jak w wiekszosci miejsc opisane czyli przez sterownik 19 i zmiana progowego napiecie a z 7,6V na 12V. Działa identycznie jak to co wczesniej opisalem, ale dodatkowo nie "kasuje" się przez klikanie guzikiem S&S OFF.

Re: OBD11 - kodowanie

: 30 maja 2017, o 09:04
autor: Elninjo
Moim zdaniem naciśnięcie guzika S&S nic nie zmienia... Na ekranie pojawia się A nie przekreslone ale silnik nie gaśnie... Sprawdziłem...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Re: OBD11 - kodowanie

: 30 maja 2017, o 12:56
autor: michals
Elninjo pisze:Moim zdaniem naciśnięcie guzika S&S nic nie zmienia... Na ekranie pojawia się A nie przekreslone ale silnik nie gaśnie... Sprawdziłem...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
przy wylaczeniu przez zmianę napiecia w sterowniku 19 tak jak piszesz. Przy wylaczaniu przez "w sterownik silnika i Adaptacje i wybierając "Aktywacja funkcji start-stop" i następnie ustawiając "Nieaktywne" " dotkniecie przycisku przywracaj fabrykę.

Re: OBD11 - kodowanie

: 30 maja 2017, o 13:09
autor: Elninjo
Czyli mam rozumieć, że potem trzeba od nowa działać przez OBD11? To wole zadziałać raz z OBD11 jak będę chciał wrócić do "fabryki"

Re: OBD11 - kodowanie

: 30 maja 2017, o 19:40
autor: michals
Elninjo pisze:Czyli mam rozumieć, że potem trzeba od nowa działać przez OBD11? To wole zadziałać raz z OBD11 jak będę chciał wrócić do "fabryki"
Tak wyglada to u mnie. Ustawilem przez wyższe napiecie jak bylo to wcześniej opisywane i juz

Re: OBD11 - kodowanie

: 1 cze 2017, o 14:39
autor: michals
w aplikacjach jest cos takiego jak "Battery charge level" czy zmiana na ON komuś coś dała? Jeśli tak to gdzie to widać?

Re: OBD11 - kodowanie

: 2 cze 2017, o 06:48
autor: RybaDK
Po wyłączeniu zapłonu nacisnąć i przytrzymać przycisk Trip Trip Obracając pokrętło, pokaże "czas", aby zmienić zegar, a następnie "akumulator Zwolnij przycisk i na wyświetlaczu pojawi się SOC przez kilka sekund

WYMAGANIA Pojazd musi mieć kontrolę baterii.

U mnie nie działa przez app gdzieś znalazłem adaptację ale też nie działało w my2017Obrazek

Wysłane z mojego HTC 10 evo przy użyciu Tapatalka

Re: OBD11 - kodowanie

: 2 cze 2017, o 06:52
autor: RybaDK
To nie była adaptacja tylko instrukcja z golfa mk7 :

Vehicle battery state (SOC)
1 - Give contact
2 - Remove Contact
3 - Hold the "0.0" button on the instrument panel
4 - Expecting kilometers are cleared
5 - Sale Set time first and then the SOC

Ale jak bardzo chcesz poznać napięcie akumulatora to możesz to sprawdzić w danych rzeczywistych:
Obrazek

Przy zgaszonym silniku pokazuje volty akumulatora , a przy zapalonym poziom ładowania.

Miałem kiedyś przygodę jakoś 2-3 tygodnie po odebraniu auta z rana tylko central się otworzył klapa lekko odskoczyła jak wsiadłem to choinka na zegarach okazało się że akumulator dentka .Odpalilem na kable od kolegi i wtedy testowałem ta funkcje napięcia akumulatora i co było dziwne napięcie ładowania podczas jazdy miałem ok 12-13V przy normalnej jeździe a przy hamowaniu silnikiem 14-14.5 ale to było jeszcze na rozładowanym aku.Naładowałem i od tej pory jest ok ładowanie stale 14-14.5V.
Dodam że dzień wcześniej bawiłem się funkcja comming leaving home od razu wyłączyłem.


Wysłane z mojego HTC 10 evo przy użyciu Tapatalka

Re: OBD11 - kodowanie

: 13 cze 2017, o 12:24
autor: marszal
Słuchajcie mam taką zagwozdkę.

Mam wersje PRO.
W mojej kurze w elektronice silnika w parametrach na żywo mam piękne opisy parametrów(takie słowno-muzyczne :)
Jak podłączyłem kumpla Audi A3 z 2011 to są tam tylko jakieś numery bloków do wpisania, w każdym bloku po 4 wartości bez opisu.
Ciężko to ogarnąć bez tabelki z opisem.

Czy można tam włączyć takie opisy jak w skodzie?

Re: OBD11 - kodowanie

: 28 cze 2017, o 23:09
autor: Tom-Tdi
Jest dostępna kolejna aktualizacja, ale nie sprawdzałem co nowego wnosi.

Re: OBD11 - kodowanie

: 29 cze 2017, o 15:25
autor: RybaDK
Opis z play store co nowego : Dodano możliwość edytowania własnej etykiety zamiast tworzenia nowej.

Dodany program do tworzenia etykiet.
Teraz każdy użytkownik może podać informacje o danych opisowych.
Dane opisowe są obsługiwane w "Live Data", "Adaptations", "Basic Settings", "Coding" i "Long Coding"

Wysłane z mojego HTC 10 evo przy użyciu Tapatalka