Strona 2 z 2

Re: jak to jest z tym DSG

: 21 gru 2016, o 20:42
autor: Enriquez
Nikogo. W łodzi masz compsport. 1000 pln.

Re: jak to jest z tym DSG

: 21 gru 2016, o 20:54
autor: phil
U mnie to samo ! 1100 obr / min i załącza 6 bieg przy prędkości 50 km/h , jak przejdę na manual to widzę , że przy 2000 obr/min jakoś chce to jechać w miarę płynnie i nawet miarowo parkocze . Jeszcze dwa lata gwarancji i też trzeba będzie modyfikacje przeprowadzić , bo w tych fabrycznych ustawieniach w jeżdzie po mieście to nieporozumienie .

Re: jak to jest z tym DSG

: 21 gru 2016, o 21:16
autor: Enriquez
W razie "w" wgrają ci standard za koszt dojazdu i luz.

Re: jak to jest z tym DSG

: 22 gru 2016, o 19:11
autor: apm16
Po wymianie EGR miałem podobne wibracje , pomogło sprawdzenie dolotu .
Sprawdź czy na postoju też masz ten rezonans , przegazówka - a mechanik ręka blokował kolejne elementy dolotu. U mnie wibrowała puszka czerpni powietrza własnie w zakresie obrotów 1200-1500.
Troszkę silikonu /lub innego DRUTU / i jest okey.

Re: jak to jest z tym DSG

: 22 gru 2016, o 22:21
autor: Enriquez
Co do wibrowania, to w moim poprzednim S2 uderzała sobie ochoczo rurka odwadniania filtra powietrza o blachę nadwozia. 3 lata z tym jeździłem.

Re: jak to jest z tym DSG

: 23 gru 2016, o 17:54
autor: skipper
fajny temat o DSG :)
http://forum.vw-passat.pl/threads/4830- ... hlight=dsg
szkoda, że tutaj takiego nie ma, a zainteresował mnie bo będę pierwszy raz użytkował
i nie miałem pojęcia jak się tym jeździ, ale czytam...
i instrukcję Superba też już czytam.

Re: jak to jest z tym DSG

: 24 gru 2016, o 05:50
autor: jotka
Enriquez pisze:Może nie do końca indywidualny, ale wymaga to złamania zabezpieczenia i jego modyfikacji.
Trza by pobrać ten soft z kilku jednakowych egzemplarzy i zrobić diff'a. Potem jeszcze diff'a z softem modyfikowanym. Może nawet nie ciągnąć z auta, tylko kupić :mrgreen: http://www.dsgfiles.com/. Firmware na procki Motorola lub Infineon, plik około 416 KB - 704 KB.

wesołych świąt.

Jarek