Strona 3 z 3

Re: TDI 150 Manual 4x4 ? v 190 4x4 DSG ? co wybrać ..

: 10 gru 2016, o 18:38
autor: Foton
Camillinhio pisze:S2 nawet oklejanie nie pomoże
Odezwal sie pasaciarz...wielki pan:)

Re: TDI 150 Manual 4x4 ? v 190 4x4 DSG ? co wybrać ..

: 10 gru 2016, o 18:39
autor: Łuki_ssuperb
S2 sprzedał to już się wywyższa ;-)

Re: TDI 150 Manual 4x4 ? v 190 4x4 DSG ? co wybrać ..

: 11 gru 2016, o 00:23
autor: piramida
bartes, jak zrobisz program dsg to masz po gwarancji, jak robić to od razu z programem silnika ;-)

Re: TDI 150 Manual 4x4 ? v 190 4x4 DSG ? co wybrać ..

: 11 gru 2016, o 09:35
autor: bartes
piramida pisze:bartes, jak zrobisz program dsg to masz po gwarancji, jak robić to od razu z programem silnika ;-)
Dzięki za info :) jednak jak już robić to cały pakiet programu ;) grunt żeby DSG wytrzymało .

Re: TDI 150 Manual 4x4 ? v 190 4x4 DSG ? co wybrać ..

: 11 gru 2016, o 09:49
autor: Elninjo
W Warszawie na ul. Mineralnej jest dobra firma tuningowa... Znają te silniki i skrzynie... 1700 brutto kosztuje pełen chip... na 220 KM i 460 Mobr... Tyle, że gwarancja out... Można u nich dokonać wgrania oryginalnego softu przed serwisem i ponownie ich program po serwisie ale to już "zabawa"...
Generalnie nawet wgranie oryginalnego softu może spowodować utratę gwarancji ponieważ zmienia się tzw. licznik softu... z każdą ingerencją liczba rośnie... jeżeli porównają ilość wgrywań z ilością zapisaną w serwisie to może być również d...pa...
Chłopaki polecają wgranie sorftu a w razie awarii małych rzeczy naprawę samodzielną... W razie dużych awarii udowadnianie serwisowi, że to oni wgrywali softy...