Strona 4 z 9

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 17:43
autor: CLO27
Da się tylko złożyć, niw wyjmiesz albo w salonie nie umieli. Jak masz Dcc to wyklucza/kasuje/ niszczy/ zabija sportowe zawieszenie :) więc jest tak jak w L&K....

a czemu sportowe zawieszenie można tylko w niższych wersjach bo................. w L&K jest dcc w standardzie!

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 18:00
autor: whity
Kuwa co clo?

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 18:06
autor: Camillinhio
Rower, po prostu rower

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 19:27
autor: CLO27
whity pisze:Kuwa co clo?
jebać pisanie z telefonu ot co :)

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 19:28
autor: CLO27
Camillinhio pisze:Rower, po prostu rower
niebieski passat, po prostu...............gej :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 19:47
autor: rafal11
Lazurowy :)

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 20:45
autor: Camillinhio
CLO27 pisze:
Camillinhio pisze:Rower, po prostu rower
niebieski passat, po prostu...............gej :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Ten, co najwięcej krzyczy, najbardziej prawdy się boi ;)

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 21:17
autor: Tom-Tdi
Kaspersky81 pisze:
W sensie czy kiera na sporcie chodzi mi ciężej?
Tak - czy czujesz różnicę w sile wspomagania?

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 21:30
autor: michals
whity pisze:Jak zamawiasz felgi 19, a w standarcie masz 18, to tez byś sie pytał?
Przeciez milion razy ci dzisiaj tłumaczyli
A oficjalnie sprzedawcy twierdza ze w SL dolozenie dcc nie wyklucza sportowego obnizonego zawieszenia.



Dodam od siebie ze dlugosc siedzisk sl i lk taka sama ok 51cm.

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 21:36
autor: piramida
Kiedys było DCC albo sportowe zawieszenie, nie wiem jak teraz, zapytaj kolegi co ma sportline niech zmierzy odległość błotnika od osi koła, porównasz sobie z wersją DCC

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 21:45
autor: whity
michals pisze: A oficjalnie sprzedawcy twierdza ze w SL dolozenie dcc nie wyklucza sportowego obnizonego zawieszenia.



.
ja tez w pracy ściemniam jak nie mam pojecia... gadam zeby gadać ... wejdź w konfigurator, to sie wszystkiego dowiesz
Obrazek
Obrazek

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 23:07
autor: kamracik
Poza tym jak może tego nie wykluczać, to tak jakby PNB nie niwelowało standardowego zawieszenia :D Albo co lepsze sportowego, to by była jazda mieć sportowe,PNB i standard do tego.

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 20 paź 2016, o 05:52
autor: michals
whity pisze:
michals pisze: A oficjalnie sprzedawcy twierdza ze w SL dolozenie dcc nie wyklucza sportowego obnizonego zawieszenia.



.
ja tez w pracy ściemniam jak nie mam pojecia... gadam zeby gadać ... wejdź w konfigurator, to sie wszystkiego dowiesz
Obrazek
Obrazek

Jakby taki opis byl w polskim konfiguratorze...
Sprzedawca znany i szanowany na tym forum ☺

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 4 lis 2016, o 20:07
autor: Tom-Tdi
bartekpion pisze:
Tom-Tdi pisze:W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)
Jesteś tego pewien? jak orientowałem się kiedyś to DCC w L&K wyklucza progresywną kierownicę, nawet na forum gdzieś kiedyś było.
Miałem chwilę i sprawdziłem u siebie ( L&K, MY2017) jest progresywna kiera, także nie "żartowali" w Skodzie :D

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 4 lis 2016, o 20:42
autor: bartekpion
Z jednej strony super. jak to sprawdziłeś?