Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Da się tylko złożyć, niw wyjmiesz albo w salonie nie umieli. Jak masz Dcc to wyklucza/kasuje/ niszczy/ zabija sportowe zawieszenie więc jest tak jak w L&K....
a czemu sportowe zawieszenie można tylko w niższych wersjach bo................. w L&K jest dcc w standardzie!
a czemu sportowe zawieszenie można tylko w niższych wersjach bo................. w L&K jest dcc w standardzie!
Ostatnio zmieniony 19 paź 2016, o 19:27 przez CLO27, łącznie zmieniany 1 raz.
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
jebać pisanie z telefonu ot cowhity pisze:Kuwa co clo?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
niebieski passat, po prostu...............gejCamillinhio pisze:Rower, po prostu rower
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Ten, co najwięcej krzyczy, najbardziej prawdy się boiCLO27 pisze:niebieski passat, po prostu...............gejCamillinhio pisze:Rower, po prostu rower
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Tak - czy czujesz różnicę w sile wspomagania?Kaspersky81 pisze:
W sensie czy kiera na sporcie chodzi mi ciężej?
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
A oficjalnie sprzedawcy twierdza ze w SL dolozenie dcc nie wyklucza sportowego obnizonego zawieszenia.whity pisze:Jak zamawiasz felgi 19, a w standarcie masz 18, to tez byś sie pytał?
Przeciez milion razy ci dzisiaj tłumaczyli
Dodam od siebie ze dlugosc siedzisk sl i lk taka sama ok 51cm.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4032
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Kiedys było DCC albo sportowe zawieszenie, nie wiem jak teraz, zapytaj kolegi co ma sportline niech zmierzy odległość błotnika od osi koła, porównasz sobie z wersją DCC
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
ja tez w pracy ściemniam jak nie mam pojecia... gadam zeby gadać ... wejdź w konfigurator, to sie wszystkiego dowieszmichals pisze: A oficjalnie sprzedawcy twierdza ze w SL dolozenie dcc nie wyklucza sportowego obnizonego zawieszenia.
.
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Poza tym jak może tego nie wykluczać, to tak jakby PNB nie niwelowało standardowego zawieszenia Albo co lepsze sportowego, to by była jazda mieć sportowe,PNB i standard do tego.
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
whity pisze:ja tez w pracy ściemniam jak nie mam pojecia... gadam zeby gadać ... wejdź w konfigurator, to sie wszystkiego dowieszmichals pisze: A oficjalnie sprzedawcy twierdza ze w SL dolozenie dcc nie wyklucza sportowego obnizonego zawieszenia.
.
Jakby taki opis byl w polskim konfiguratorze...
Sprzedawca znany i szanowany na tym forum ☺
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Miałem chwilę i sprawdziłem u siebie ( L&K, MY2017) jest progresywna kiera, także nie "żartowali" w Skodziebartekpion pisze:Jesteś tego pewien? jak orientowałem się kiedyś to DCC w L&K wyklucza progresywną kierownicę, nawet na forum gdzieś kiedyś było.Tom-Tdi pisze:W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze