Superb 3 L&K
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Superb 3 L&K
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Rolnik
- Posty: 263
- Rejestracja: 18 wrz 2015, o 20:13
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: okolice Płocka
Re: Superb 3 L&K
...whity pisze:
A gdzie ma jeździć jak skody kupują wiesniaki
Osłona skrzyni i silnika jest plastikowa. Służy raczej temu żeby nie nawalilo się tam błota tudzież jakieś gałęzie nie uszkodzily czegoś pod spodem.
Dla mnie słabym elementem jest maskowanie świateł drogowych. Działa to niby, światła lataja w lewo i prawo w górę i w dół ale jak oslepilem 3 kolejne auta to wyłączyłem i już nie korzystam.
Re: Superb 3 L&K
JAk dla mnie maskowanie to najlepsza rzecz. Jak jedzie auto przede mną badź z naprzeciwka to światła idealnie doświetlają mi pobocze.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Superb 3 L&K
Dla Ciebie tak, dla tego, którego w pierwszym momencie oślepiasz średnie. Najgorzej mają ciężarówki wyjeżdżające zza wzniesienia, gdzie dopóki nie wyłonią się światła to oślepiasz kierowcę.
Re: Superb 3 L&K
NIe masz racji kamracik. Powiem tak, zrobiłem troche km nocą używając tych świateł , jeżdżąc po krajówkach gdzie ruch jest spory i jakoś nikt mi nigdy nie mrugnął że oślepiam. Poza tym auto jak i ten system ma homologacje więc dopuszcza używanie go w każdych warunkach , system ma też opcje ustawienia czułości.
Myśle że większym problemem są mistrzowie jeżdżący na zenonach czy moi ukochani kierowcy od świateł przeciwmgielnych przednich/tylnych.
Do tego np taki opel insignia FL ma tak jebitnie mocne światła mimo że są to swiatła mijania to oślepiają na pewno bardziej milion razy niż system maskowania
Myśle że większym problemem są mistrzowie jeżdżący na zenonach czy moi ukochani kierowcy od świateł przeciwmgielnych przednich/tylnych.
Do tego np taki opel insignia FL ma tak jebitnie mocne światła mimo że są to swiatła mijania to oślepiają na pewno bardziej milion razy niż system maskowania
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2016, o 15:52 przez boski, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rolnik
- Posty: 263
- Rejestracja: 18 wrz 2015, o 20:13
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: okolice Płocka
Re: Superb 3 L&K
Jak blyska Ci ktoś z naprzeciwka długimi to znak, że coś słabo działa. Może jeszcze przetestuje ale zniechęciło mnie to.
Co do innych dupereli w SIII to jeszcze łopatki do DSG wydają się być zbędne. Użyłem 2 razy. Działa. To samo można osiągnąć przez sprawne operowanie gazem lub po prostu lewarkiem. Ale łopatki nie stanowią dużego kosztu więc nie ma się co rozwodzić nad nimi.
Co do innych dupereli w SIII to jeszcze łopatki do DSG wydają się być zbędne. Użyłem 2 razy. Działa. To samo można osiągnąć przez sprawne operowanie gazem lub po prostu lewarkiem. Ale łopatki nie stanowią dużego kosztu więc nie ma się co rozwodzić nad nimi.
Re: Superb 3 L&K
Jaką czułość masz ustawioną ? Ja mam ustawioną czułość średnią i na prawdę nie zdarzyło mi się oślepić kogokolwiek. Mało tego jechałem 200 km nocą za moim kumplem , na zmiane. Raz ja przed nim raz on. Auta Skoda superb s3 i passat b8 . Obaj mieliśmy ustawione światła w tryb automtycznej zmiany i żadnego z nas nie oślepiałoRolnik pisze:Jak blyska Ci ktoś z naprzeciwka długimi to znak, że coś słabo działa. Może jeszcze przetestuje ale zniechęciło mnie to.
Co do innych dupereli w SIII to jeszcze łopatki do DSG wydają się być zbędne. Użyłem 2 razy. Działa. To samo można osiągnąć przez sprawne operowanie gazem lub po prostu lewarkiem. Ale łopatki nie stanowią dużego kosztu więc nie ma się co rozwodzić nad nimi.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Superb 3 L&K
Napewno s3 działa słabiej niż w c klasie albo passacie
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Superb 3 L&K
To, że coś jest dopuszczone nie oznacza, że nie jest zawodne.boski pisze:NIe masz racji kamracik. Powiem tak, zrobiłem troche km nocą używając tych świateł , jeżdżąc po krajówkach gdzie ruch jest spory i jakoś nikt mi nigdy nie mrugnął że oślepiam. Poza tym auto jak i ten system ma homologacje więc dopuszcza używanie go w każdych warunkach , system ma też opcje ustawienia czułości.
Myśle że większym problemem są mistrzowie jeżdżący na zenonach czy moi ukochani kierowcy od świateł przeciwmgielnych przednich/tylnych.
Do tego np taki opel insignia FL ma tak jebitnie mocne światła mimo że są to swiatła mijania to oślepiają na pewno bardziej milion razy niż system maskowania
Na bank oślepiasz, może nikt Ci nie mrugnął, albo po prostu nie wystąpiły warunki ku temu. Albo po prostu nawet po oślepieniu na tyle szybko system reaguje, że każdy uznał to po prostu za późną reakcję.
Tir jak wyjeżdża zza wzniesienia, to najpierw jest kabina, której kamera po prostu nie łapie na ciemnej drodze bo nie jest oświetlona (za mały kontrast).
Jak kumpel jedzie przed Tobą to jego światła cały czas są widoczne dla kamery. Problemem są kierowcy jadący z naprzeciwka, z tego co czytałem również podobny problem jest na drogach, gdzie są słupki przysłaniające światła z pasa naprzeciwko.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Superb 3 L&K
Oczywiscie ze oślepia!! Boski nie jest taki boski jak myśli
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
Re: Superb 3 L&K
Jestem jestem whity, chciałbyś sie przekonać.
Coraz wiecej aut ma tego typu swiatła i ja na swoich oczach nie przekonałem sie o efekcie oślepiania. Dla mnie rewelacja i korzystem z tego non stop.
Skoro jest to tak krotki czas że ktoś nie zareaguje to zabczynze system działa poprawnie. Zresztą tak jak pisałem są wieksze problemy z oslepianiem jak chińskie zenony czy auta choinki
Coraz wiecej aut ma tego typu swiatła i ja na swoich oczach nie przekonałem sie o efekcie oślepiania. Dla mnie rewelacja i korzystem z tego non stop.
Skoro jest to tak krotki czas że ktoś nie zareaguje to zabczynze system działa poprawnie. Zresztą tak jak pisałem są wieksze problemy z oslepianiem jak chińskie zenony czy auta choinki
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5812
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: Superb 3 L&K
Co do łopatek - przy dynamicznej jeździe i wyprzedzaniu na zatłoczonych drogach są idealne.
Re: Superb 3 L&K
Problem lezy nie tyle w systemie co w użytkownikach, nie wiem od ilu się u nas podnoszą do góry, ale w Insigni sprzedawanej w polsce powyżej 100 km/h - są u stawiane do drogi szybkiego ruchu i podnoszą się o jakiś kąt do góry, a jak wiadomo Insignia to jedno z popularniejszych aut flotowych, a flotowcy zapie...alają po "normalnych" drogach, a więc system podnosi światła i dlatego oślepiają czasami.
Każdy system ma swoje wady i zalety, ale zgadzam się, że stare trupy z wywindowanymi lampami po kolizjach do góry są dużo bardziej uciążliwe, czasami są takie wieczory, gdzie 4/5 aut oślepia, masakra... szkoda, że tego nie idzie ukrócić, kilka dowodów by poleciało to by ludzie przywiązywali wagę do ustawiania świateł.
Ledy w Mercach czy nowe matrixy też potrafią dać po gałach.
Każdy system ma swoje wady i zalety, ale zgadzam się, że stare trupy z wywindowanymi lampami po kolizjach do góry są dużo bardziej uciążliwe, czasami są takie wieczory, gdzie 4/5 aut oślepia, masakra... szkoda, że tego nie idzie ukrócić, kilka dowodów by poleciało to by ludzie przywiązywali wagę do ustawiania świateł.
Ledy w Mercach czy nowe matrixy też potrafią dać po gałach.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Superb 3 L&K
Najlepiej nie jeździć i się wypowiadać. snuć teorie a nie przetestować
Łopatki do normalnej jazdy w kibel, ale tak jak pab napisał do szybki, nagłych "skoków" super sprawa. Z lenistwa jednak mało używane to akurat też prawda
Łopatki do normalnej jazdy w kibel, ale tak jak pab napisał do szybki, nagłych "skoków" super sprawa. Z lenistwa jednak mało używane to akurat też prawda
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ