Od czasu prototypu produkt jest już naprawdę dopracowany:
- przełączanie między Androidem a kamerą cofania / wizualizacją czujników parkowania działa stabilnie
- pojedyncze dotknięcie ekranu przełącza między kamerą a czujnikami cofania
- przy automacie przejście przez wsteczny przy wrzucaniu D nie powoduje chwilowego przełączenia na kamerę cofania
- wyeliminowane zostały problemy z synchronizacją objawiające się skakaniem obrazu
- dodany został wybór pomiędzy brakiem kamery, kamera oryginalną (podłączana bezpośrednio do radia) i kamerą podłączaną przez Androida
- dodana została możliwość wyboru kierunku przełączania źródeł co pozwala na ustawienie co pierwsze ma się pojawić po przełączeniu z ekrany fabrycznego (nawigacja czy tuner DVB-T)
- dodana została możliwość wyboru czy w momencie gdy dzwoni telefon radio ma sie przełączyć na telefon czy pozostać na Adroidzie
- wcześniejsza wiązka, wymagająca lutowania 5 przewodów, została zastąpiona wiązką w pełni Plug&Play
Produkt jest nadal rozwijany a w planach jest:
- uruchomienie funkcji która będzie wyciszała dźwięk przy komunikacie z nawigacji
- rozbudowę o bluetooth z profilem HFP
- opóźnienie przełączenia z wizualizacji czujników cofania na Androida po przekroczeniu 10 km/h (teraz po przełączeniu ze wstecznego na Drive ekran od razu wraca na Androida)
Jest już również gotowy prototyp modułu opartego na WinCE który w trybie WinCE pozwala na uruchomienie pełnego Mirrorlinka z telefonu:
1. podłączamy telefon z Androidem (od 4.0 w górę) kablem USB
2. przełączamy radio na WinCE
3. odpalamy aplikację do Mirrorlinka na WinCE
4. uruchamiamy aplikację na telefonie
5. mamy widok z telefonu na radiu przy czym sterowanie również idzie przez ekran dotykowy radia
Rozwiązanie to odwzorowuje ekran telefonu 1:1 i jest pozbawione największej wady fabrycznego Mirrolnika / Smartlinka: każda aplikacja działa podczas jazdy. No i będzie o kilkaset złotych tańsze