Re: Jaki olej?
: 29 sie 2023, o 12:01
Witam, czy testował ktoś olej MIHEL Ceramic OIL 9600, jestem posiadaczem 1.8 tsi i chciałbym usłyszeć opinię kierowców a nie tylko z reklam.
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Ja również lałem VMP zarówno do Yeti 1.2 TSI (2011 r.) jak i do 2.0 TSI (2018 r., 450 PS po modach) i radził sobie bardzo dobrze w obu wehikułach i to w różnych siłą rzeczy warunkach. Również z doświadczenia polecam. Następnie zmieniłem w obu tych pojazdach na VST 5W40 (VW 502) i kurczę też się świetnie spisuje w obu Czyli dwa skrajnie różne możliwości tych silników, a oleje jeden i drugi dają radę w aucie jednym i w drugim.
Czyli jak mam w planach stage 1 to śmiało moge lać ten olej wczesniej moje auto było traktowane fabrycznym OEM a jesli chodzi o skrzynie DSG lepiej standarodwy zalecany przez producenta ? A jak z przekładnią 4x4 co wymiane oleju w skrzyni tez wymieniac olej w haldexie z płukaniem sitka ? To przepis na zdrową superb ?orlik pisze: ↑8 kwie 2023, o 02:11 Ja tam taki leje i nie narzekam
https://www.millersoils.pl/produkt/ee-p ... e-c3-5w30/
Też latam na VMP, wymiany co 15000, zero dolewek jestem zadowolony;)KriSSo pisze: ↑16 wrz 2023, o 08:16Ja również lałem VMP zarówno do Yeti 1.2 TSI (2011 r.) jak i do 2.0 TSI (2018 r., 450 PS po modach) i radził sobie bardzo dobrze w obu wehikułach i to w różnych siłą rzeczy warunkach. Również z doświadczenia polecam. Następnie zmieniłem w obu tych pojazdach na VST 5W40 (VW 502) i kurczę też się świetnie spisuje w obu Czyli dwa skrajnie różne możliwości tych silników, a oleje jeden i drugi dają radę w aucie jednym i w drugim.
Śmiało, ja mam stage 2+ już na blacie 103000km, mniej więcej od 50000km na takim setupie i wszystko gra. Wymieniam co 10 tysięcy olej, nawet dolewek nie robię w tym okresie.Arczi pisze: ↑16 wrz 2023, o 12:08 Czyli jak mam w planach stage 1 to śmiało moge lać ten olej wczesniej moje auto było traktowane fabrycznym OEM a jesli chodzi o skrzynie DSG lepiej standarodwy zalecany przez producenta ? A jak z przekładnią 4x4 co wymiane oleju w skrzyni tez wymieniac olej w haldexie z płukaniem sitka ? To przepis na zdrową superb ?
Zleciłem Dillerowi własnie ten olej zdałem się na was można wiedzieć co tam masz w tym stage 2 ? I może możesz polecić jakis garaż który zajmuję sie kompleksowym setupem ?? Jak te skrzynie DSG 6 biegowe dają rade ?orlik pisze: ↑25 wrz 2023, o 07:42Śmiało, ja mam stage 2+ już na blacie 103000km, mniej więcej od 50000km na takim setupie i wszystko gra. Wymieniam co 10 tysięcy olej, nawet dolewek nie robię w tym okresie.Arczi pisze: ↑16 wrz 2023, o 12:08 Czyli jak mam w planach stage 1 to śmiało moge lać ten olej wczesniej moje auto było traktowane fabrycznym OEM a jesli chodzi o skrzynie DSG lepiej standarodwy zalecany przez producenta ? A jak z przekładnią 4x4 co wymiane oleju w skrzyni tez wymieniac olej w haldexie z płukaniem sitka ? To przepis na zdrową superb ?
Do skrzyni i do haldexa leje OEM kupowanym w ASO po VINie.
Czyli przy stage 2 obowiązkowe zawieszenie i hamulce zawsze można zrobić na koncu hamulce :p a pompy nie zmieniałeś i wtrysków??orlik pisze: ↑25 wrz 2023, o 12:13 Ja mam dsg 7b, a więc dq381. Ale obie znoszą podobnie po sofcie (zwiększeniu ciśnienia na sprzęgłach) do 600Nm.
turbo garrett pmax1, cooler forge, dp mg, srodek i koniec wydechu martec, zimne świece i to chyba tyle z tego co pamiętam.
Compsport w Bielsku, od A do Z zrobią auto, ewentualnie oddział comsportu w Łodzi. Tylko do tego jeszcze pamiętaj o hamulcach, i ewentualnie zawieszeniu.