Strona 7 z 16

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 08:54
autor: pab567
Dzięki za wyręczenie :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 09:35
autor: grze_woj
Dziękuje za informacje.

VCDS

: 29 lip 2016, o 10:08
autor: Enriquez
Ja to odpalam na autostradzie. Wygodne.
Nie trzeba kręcić kierą w trybie prowadzenia po pasie. Nie mylić z Lane departure warning.

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 10:29
autor: whity
Tylko gorzej jak na autostradzie masz przebudowę i ten wspaniały system nie widzi ze droga inaczej przez budowę prowadzi niż pas idzie

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 12:23
autor: piecu
To wtedy łapiesz za kierownicę, od myślenia to nie zwalnia…

VCDS

: 29 lip 2016, o 12:28
autor: whity
Dupczysz fleki, albo z tego nie korzystasz ... Co z tego ze łapie za kierownice jak auto same mi próbuje korygować kierownicy i zaczyna sie "walka" na pasie o szerokości 2m mając ciężarówkę obok siebie

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 12:56
autor: szms
2 m szerokości pasa nie ma nawet nawet na osiedlówkach, skucha :D

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 13:12
autor: whity
Obrazek

Bardzo rzadko teraz sa 2m na przebudowach bo rozszerzyli do 2,1m

Ale nadal sa

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 13:19
autor: szms
To Audi z lusterkami to ma z 2,20 m a do tego jeszcze z 40 centów po lewej, jak nie lepiej :lol:

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 13:51
autor: whity
Szymek, wystarczy tylko lekki manewr i leżysz

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 13:54
autor: szms
Zwłaszcza, że na robotach masz w zależności od skomplikowania ok 80 km/h, a nie kuwa 160 km/h jak niektórzy latają.

Wszystko jest dla ludzi jak robią to z głową.

Im szybciej jedziesz tym pas robi się "węższy" proste jak budowa cepa. 8-)

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 14:06
autor: whity
Niektorzy w Wąskich tunelach walą 160 ;)

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 14:19
autor: piecu
whity pisze:Dupczysz fleki, albo z tego nie korzystasz ... Co z tego ze łapie za kierownice jak auto same mi próbuje korygować kierownicy i zaczyna sie "walka" na pasie o szerokości 2m mając ciężarówkę obok siebie
A kto ci każe walczyć? Widzisz, że sobie nie radzi, to wyłączasz, włączasz ponownie jak się droga normalniejsza zrobi.

Re: VCDS

: 29 lip 2016, o 14:22
autor: Enriquez
Ale macie problemy życiowe. Widać, że wiecie, że coś takiego jest, ale nie używacie. Na takich wąskich pasach, czy na przebudowie system w trybie "Prowadzenie po pasie ruchu" zwyczajnie sam się wyłącza i nic nie szarpie. W tym drugim trybie - opuszczenie pasa ruchu, faktycznie może wariować. Ale wystarczy sobie ten tryb w menu przełączyć i jest spoko.

Re: VCDS

: 8 sie 2016, o 14:24
autor: grze_woj
Dzisiaj doszedł oryginalny kabel (VCDS 16.8.0) i w końcu udało się aktywować w Superbie MY17 Lane Assist według instrukcji:

Kod: Zaznacz cały

STG 17 > Codierung > Byte 4 > Bit 6 - aktivieren ("Spurhalteassistent/Lane Assist aktivieren")
 
STG 17 > Codierung > Byte 11 > Bit 1 - aktivieren ("Spurhalteassistent/Lane Assist Information BAP verbaut aktivieren")
 
STG A5 > Codierung > Byte 16 > Bit 7 - aktivieren
 
STG A5 (Front-/Vorfeldkamera) auswählen
STG Zugriffsberechtigung -> Funktion 16
Zugriffscode 20103 eingeben
-umcodiert (ADP-Personalisierung BAP) (BAP personalization,not activated ) von aktiviert auf nicht aktiviert
-umcodiert (ADP-Warnungsintensität Spurhalteassistent)(Warning intensity; lane depart. warning,Medium) von Mittel auf Auswahl über Menü
 
STG F5
-umcodiert (ADP-(49)-Car_Function_List_BAP_Gen2-LDW_HCA_0x19) von nicht aktiviert auf aktiviert
-umcodiert (ADP-(21)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning) von nicht aktiviert auf aktiviert
-umcodiert (ADP-(23)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high) von nicht aktiviert auf aktiviert
 
STG 44 > Codierung > Byte 3 > Bit 0 - aktivieren ("Spurhalteassistent HCA verbaut") 
Działa też "Audi throttle" i "Activate ASR/ECS/Sport in Menu" z
http://www.briskoda.net/forums/topic/38 ... nd-tested/
Nie udało się aktywować "Activate 'Off Road' display" i "Enabling fan (blower) speed display in AUTO mode"

Dzięki za pomoc :)