Zauważyłem taką zależność:
Przy parkowaniu na ulicy (na co dzień) silnik po odpaleniu i dalej po zagrzaniu pracuje dość głośno i nieprzyjemnie (wibracje itd.)
Czasami na weekend stoi w suchym i cieplejszym garażu, po odpaleniu pracuje znacznie przyjemniej.
I tak sobie pomyślałem - może elektronika łapie wilgoć i powoduje takie zmiany? Jakie moduły sterowania powinienem znaleźć i sprawdzić pod tym kątem?
Jeśli to ma związek - sprawdziłem właśnie kablem moduły 13, 18 i 23 - wszystko w normie.
Wilgoć a kultura pracy?
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 12:28
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Warszawa Ochota/Kielce
Re: Wilgoć a kultura pracy?
Akurat z komfortu nic nie szwankuje (odpukać )
Myślałem bardziej w kierunku sterownika silnika?
Myślałem bardziej w kierunku sterownika silnika?
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 12:28
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Warszawa Ochota/Kielce
Re: Wilgoć a kultura pracy?
Ok, dzięki, postaram się popatrzeć pod wykładzinę jak wrócę do garażu, teraz temperatura nie zachęca