Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki problem
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jan
- Lokalizacja: Katowice
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Rozmawiałem dzisiaj z moim ASO. W przeciągu dwóch miesięcy mają drugie takie auto z korozją błotników. Wcześniej nie mieli żadnego.... Przypuszczam, że to właśnie temat na forum sprawił, że zaczęliście sprawdzać swoje pojazdy i egzekwować gwarancję. Jednak tutaj trochę wstyd się przyznać, że dopadła was ruda...
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Wstyd? A to niby dlaczego? Whity przecież przyznał się, że zepsuł auto po 30k, a drugie utopił i nikt mu tego nie wypomina.. częściej niż 2 razy na dzień
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Nie ja zepsulem, tylko ta kupa złomu sie spierdzielila
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Ale że już passata popsules
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
U mnie reklamacja zgłoszona 2 tygodnie temu do ASO w Gdańsku. Do pomalowania/naprawy jest "tylko" 6 elementów. Uchowały się bez rdzy tylko drzwi od strony pasażera i maska. W sumie w większości były to małe ogniska po 1-3mm ale jak już robić to wszystko.
Zdjęcia i opis wysłane przez ASO do importera i czekają. W środę dosłane jeszcze zdjęcia-nie wiem w sumie dlaczego. W salonie utworzone zostało zlecenie na naprawę ale żeby zostało zrealizowane muszę czekać na decyzję importera ( w ASO mówią że raczej przejdzie) i dodatkowo podpisane z datą przyjęcia moje pismo reklamacyjne. I to pismo dla mnie było dla mnie najważniejsze. Jeśli się nie mylę ASO ma 2 tygodnie żeby odpowiedzieć mi na reklamacje na piśmie. Jeśli tego nie zrobi ( liczy się faktyczne dostarczenie mi pisma mailowe lub pocztą) można domniemywać że reklamacja została uznana. W moim przypadku jeśli nie zapłaci za naprawę importer to zapłaci za nią ASO. Czekam mimo wszystko jeszcze tydzień bo dopiero za tydzień mogę oddać samochód (jestem już wstępnie umówiony). Jak sprawa się będzie toczyła będę informował. Mimo wszystko wszystko idzie w dobrą stronę.
PS. Czy mogę żądać wymiany drzwi na nowe jeśli od dołu zaczyna je brać ruda? Czy tylko naprawa- czyli zerwanie rdzy i malowanie?
PS2- Jeśli ASO nie wstrzeli się z kolorem czy mogę żądać pomalowania reszty auta (4 dodatkowe elementy)
Zdjęcia i opis wysłane przez ASO do importera i czekają. W środę dosłane jeszcze zdjęcia-nie wiem w sumie dlaczego. W salonie utworzone zostało zlecenie na naprawę ale żeby zostało zrealizowane muszę czekać na decyzję importera ( w ASO mówią że raczej przejdzie) i dodatkowo podpisane z datą przyjęcia moje pismo reklamacyjne. I to pismo dla mnie było dla mnie najważniejsze. Jeśli się nie mylę ASO ma 2 tygodnie żeby odpowiedzieć mi na reklamacje na piśmie. Jeśli tego nie zrobi ( liczy się faktyczne dostarczenie mi pisma mailowe lub pocztą) można domniemywać że reklamacja została uznana. W moim przypadku jeśli nie zapłaci za naprawę importer to zapłaci za nią ASO. Czekam mimo wszystko jeszcze tydzień bo dopiero za tydzień mogę oddać samochód (jestem już wstępnie umówiony). Jak sprawa się będzie toczyła będę informował. Mimo wszystko wszystko idzie w dobrą stronę.
PS. Czy mogę żądać wymiany drzwi na nowe jeśli od dołu zaczyna je brać ruda? Czy tylko naprawa- czyli zerwanie rdzy i malowanie?
PS2- Jeśli ASO nie wstrzeli się z kolorem czy mogę żądać pomalowania reszty auta (4 dodatkowe elementy)
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Zadać nawet możesz helikopter
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Zawsze jest inny kolor, kwestia jest przejścia, żeby nie było widać, a tak jak whity mówi - żądać możesz wszystko
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Znam przypadek, że ASO zamiast malować drzwi je wymieniło bez większych problemów, więc można. Tylko kwestia czy będą nagle chcieli pół auta wymienić
- Puch4
- Posty: 536
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 07:46
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Warszawa (Bemowo)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Koszal - z którego roku masz auto?
SKODA Superb III FL 2.0 TDI
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jan
- Lokalizacja: Katowice
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Jeżeli rdza wychodzi z pod mastyki można domniemywać, że skorodowane są połączenia blach a taka naprawa jest nieskuteczna i pewnie w takim przypadku można spodziewać się nowego elementu. W pozostałych to raczej czyszczenie , podkład wytrawiający ( reaktywny) i pozostałe warstwy zgodne z technologią.
Koszal ja na twoim miejscu pogadałbym z ASO odnośnie naprawy. Jak Mają cieniować krawędzie maski i drzwi to lepiej niech ci machną calaka bo to dla nich będzie łatwiej i szybciej. Ewentualnie jak się uprą na cieniowanie ja bym z nimi ponegocjował i wynegocjował dobrą cenę na pozostałę elementy i bym po prostu zapłacił za swoje bo potem może okazać się , że jeździsz łaciatym samochodem.
Koszal ja na twoim miejscu pogadałbym z ASO odnośnie naprawy. Jak Mają cieniować krawędzie maski i drzwi to lepiej niech ci machną calaka bo to dla nich będzie łatwiej i szybciej. Ewentualnie jak się uprą na cieniowanie ja bym z nimi ponegocjował i wynegocjował dobrą cenę na pozostałę elementy i bym po prostu zapłacił za swoje bo potem może okazać się , że jeździsz łaciatym samochodem.
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Auto 2010, serwis cały czas ASO.
W sumie mi też się wydawało że cały będzie im łatwiej- sprawę załatwiam z kierownikiem serwisu i zasugeruję mu że jak będą różnice w odcieniu to samochodu nie odbiorę i będą malować aż będzie dobrze.
W sumie mi też się wydawało że cały będzie im łatwiej- sprawę załatwiam z kierownikiem serwisu i zasugeruję mu że jak będą różnice w odcieniu to samochodu nie odbiorę i będą malować aż będzie dobrze.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
No tak, bo poco masz zapłacić grosza zeby było dobrze
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jan
- Lokalizacja: Katowice
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Jak dobry mieszalnik ma ASO to często czarny wychodzi na ostro (bez cieniowania).