Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
Cześć
Pomóżcie i wyjaśnijcie jak to w końcu jest bo już się gubię.
Mam do kupienia S2 z marca 2009 roku z silnikiem 2.0 PD (typ BMP)
Próbowałem zasięgnąć języka na temat tego silnika i opinie są od - "mina" do "najlepszy z 2.0 tdi"
Znajomy mechanik mówi tak "silnik 8 zaworowy na jednym wałku z 2009 roku w nim już problemów z napędem pompy nie ma", drugi znajomy mechanik mówi "ale tam jest dziadowski imbusik i to jest bomba zegarowa".
Dodam że samochód ma pewne 120tys (od kolegi który ma go od nowości).
Szukam auta do jazdy którym przez kilka lat pojeżdżę bez strachu że nagle będzie pad i jak szybko nie zareaguje to stracę silnik.
To jak to w końcu jest z tym silnikiem z tego roku - już jest poprawiony i jest w miarę ok (oczywiście jak na diesla )?
Pomóżcie i wyjaśnijcie jak to w końcu jest bo już się gubię.
Mam do kupienia S2 z marca 2009 roku z silnikiem 2.0 PD (typ BMP)
Próbowałem zasięgnąć języka na temat tego silnika i opinie są od - "mina" do "najlepszy z 2.0 tdi"
Znajomy mechanik mówi tak "silnik 8 zaworowy na jednym wałku z 2009 roku w nim już problemów z napędem pompy nie ma", drugi znajomy mechanik mówi "ale tam jest dziadowski imbusik i to jest bomba zegarowa".
Dodam że samochód ma pewne 120tys (od kolegi który ma go od nowości).
Szukam auta do jazdy którym przez kilka lat pojeżdżę bez strachu że nagle będzie pad i jak szybko nie zareaguje to stracę silnik.
To jak to w końcu jest z tym silnikiem z tego roku - już jest poprawiony i jest w miarę ok (oczywiście jak na diesla )?
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
To nie jest pytanie o to czy problemem jest wymienić imbusik tylko o to czy ten silnik to jest WŁAŚNIE ten w którym trzeba wymienić imbusik - bo opinie są na ten temat diametralnie różne.
A jeśli to TEN w którym trzeba wymienić imbusik to kiedy? przy jakim przebiegu?
A jeśli to TEN w którym trzeba wymienić imbusik to kiedy? przy jakim przebiegu?
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
Nie kupuj, jak się paliwo skonczy, to też będziesz musiał wydac kasę na paliwo i zatankowac
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
Imbusik zmodyfikowano w 2010 roku z tego co wiem. Wymienić najlepiej od razu po zakupie używanego auta, bo można zatrzeć silnik z niesprawną pompą.
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
VWhity ale o co chodzi? zły dzień w domu? Po co ten sarkazm? I to trochę w dodatku nie trafiony - czy ktoś tu pytał o wydawanie kasy?
Jak już chcesz się wykazać swoją elokwencją to może trzymaj się tematu i treści pytania. Takie złośliwości słabo wyglądają jak są robione na siłę.
Jak już chcesz się wykazać swoją elokwencją to może trzymaj się tematu i treści pytania. Takie złośliwości słabo wyglądają jak są robione na siłę.
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
Szuler póki co słabo wygląda Twój profil... skąd żeś jest koguciku?:)
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 5 wrz 2013, o 14:04
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: 59-300 Lubin
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
kolega ma 140tke pd w superbie, latane w wiekszosci 160-200 , dbane serwisowane jak nalezy ale bez wydziwiania ot olej co 15 000 filtry i jazda. Wlasnie padl mu imbusik , o dziow zdechal tylko turbina motor po zmianei dalej lata, przelot 300 000 ojcie cmial a4 250 i ktos dalej lata.. w polsce tylko padaja przy 140 000 "licznikowych"
r5 20vt
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
Na pewno problem z napędem pompy oleju występował w silniku BSS,w BMP wydaje mi się pompa została zmodyfikowana.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13607
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
W CR nie ma tego problemu, co do PD ciężko powiedzieć.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
No właśnie ile osób tyle zdań na temat tego silnika z tego roku, a ostatecznej odpowiedzi nie ma (wiem że można rozebrać i zobaczyć ale jak napisałem w pierwszym poście dopiero myślę o zakupie więc obecnie jest to dla mnie problem)
Foton - mój profil wygląda słabo bo się dopiero zarejestrowałem myśląc o zakupie i zbierając informację.
odpowiadając - z Piaseczna
Foton - mój profil wygląda słabo bo się dopiero zarejestrowałem myśląc o zakupie i zbierając informację.
odpowiadając - z Piaseczna
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 5 wrz 2013, o 14:04
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: 59-300 Lubin
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
jak boisz sie awarii pompy oleju w uzywanym wozie o przelocie 120 000 to idz i kup sobie cos nowego
r5 20vt
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
Jeśli nie uzyskasz informacji z pewnego źródła to po prostu po zakupie dla świętego spokoju zrób tą pompę, potraktuj to jako koszt zakupu i tyle. Nie znam szczegółów, ale pewnie możesz to potraktować jako element negocjacji
- radziu
- Posty: 244
- Rejestracja: 6 paź 2014, o 17:59
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: A6 C5 2.7 BiTurbo :)
- Lokalizacja: CH
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
Widać ze nie wie jeszcze heheh, swiezak
MotoGP Forza Rossi !!!
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 maja 2015, o 19:01
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jak to w końcu jest z tą pompą oleju
Zakup każdego używanego samochodu niesie ze sobą dodatkowe koszty. W tym przypadku wymianę imbusika. Nie złość się jeżeli ktoś w żartobliwy sposób stara się udzielić życiowej porady
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka