SII który silnik mniej problemowy?
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 kwie 2011, o 18:49
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 143
- Imię: Eryk
- Lokalizacja: Birmingham UK
SII który silnik mniej problemowy?
Szkoda ze nie bylo 130konnego tdi w S2 na placu boju zostal 1.9tdi , 2.0 tdi 140 I 170, oraz 18tsi. I teraz pytanie , który najlepszy silnik pomijajac osiagi i spalanie?
1. 1.8 tsi bze ponoc nie najgorszy choc obawy przed wadliwym napinsczem sa.
2. 1.9tdi na forum Octawii znany silnik lubiacy wywalic korbowod - czytaj pekniety blok i silnik zlom
3. 2.0tdi 140 Czyli nieszczesny naped pompy olejowej i glowica.
4. 2.0tdi 170 Teoretycznie poprawiony ,ale czy bez
niespodzianek?
Prosba o chlodne merytoryczne podejscie do tematu chodzi o awarie i wady konstrukcyjne nie wyzszosc benzyny nad dieslem lub odwrotnie.
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
1. 1.8 tsi bze ponoc nie najgorszy choc obawy przed wadliwym napinsczem sa.
2. 1.9tdi na forum Octawii znany silnik lubiacy wywalic korbowod - czytaj pekniety blok i silnik zlom
3. 2.0tdi 140 Czyli nieszczesny naped pompy olejowej i glowica.
4. 2.0tdi 170 Teoretycznie poprawiony ,ale czy bez
niespodzianek?
Prosba o chlodne merytoryczne podejscie do tematu chodzi o awarie i wady konstrukcyjne nie wyzszosc benzyny nad dieslem lub odwrotnie.
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Superb I 1.9 tdi 130 comfort poszukiwany
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: SII który silnik mniej problemowy?
W S2 chyba nie było silnika 140 KM BSS,tego od napędu pompy olejowej.
Od kilku lat jest silnik CFFB CR i z nim nie ma żadnych problemów.Nic się nie urywa.
Stosiedziemdziesiątkę tylko Gachul potrafił zajeździć .
Od kilku lat jest silnik CFFB CR i z nim nie ma żadnych problemów.Nic się nie urywa.
Stosiedziemdziesiątkę tylko Gachul potrafił zajeździć .
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: SII który silnik mniej problemowy?
Zły dzial!
Poco kolejny wątek o silnikach?
Poco kolejny wątek o silnikach?
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 kwie 2011, o 18:49
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 143
- Imię: Eryk
- Lokalizacja: Birmingham UK
Re: SII który silnik mniej problemowy?
Czyli co nie ma juz zadnych problemow z pekajacami glowicami i napedem pompy olejowej niezależnie od wersji? A co z tym 1.9 co korby bokiem wyrzucal?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Superb I 1.9 tdi 130 comfort poszukiwany
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: SII który silnik mniej problemowy?
BXE.Na pewno był w Octaviach,a czy w Superbach to nie wiem.Jeśli był,to na początku produkcji w 2008.
Po wpadkach z tym silnikiem VW poprawił panewki i nie było problemów.
Po wpadkach z tym silnikiem VW poprawił panewki i nie było problemów.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: SII który silnik mniej problemowy?
Ja miałem bxe z końcówki produkcji - maj 2010. 100kkm w tym 60 z chipem i nic się nie dzialo, ale o panewkach i korbowodach się naczytalem
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 kwie 2011, o 18:49
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 143
- Imię: Eryk
- Lokalizacja: Birmingham UK
Re: SII który silnik mniej problemowy?
Co za czasy ile to sie trzeba naczytac zeby sie na mine nie wrzucic i spac w nocy hehe Czasy normalnych aut minely bezpowrotnie teraz wszystko obliczaja tak zeby sie rozsypalo po gwarancji
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Superb I 1.9 tdi 130 comfort poszukiwany
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: SII który silnik mniej problemowy?
Zawsze tak było tylko nie było internetu żeby to rozglosnic
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: SII który silnik mniej problemowy?
Chyba bardzo młody jesteś. Na pewno nie zawsze tak było. Było trochę autek, które bezproblemowo ganiały znacznie dłużej niż gwarancja, a obliczenia wytrzymałościowe robiono niemal na wieczność . A później weszły oszczędności materiałowe, ekoteroryzm, chciwość i przygarnięto pojęcie resursu z lotnictwa - tylko trochę inaczej
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 kwie 2011, o 18:49
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 143
- Imię: Eryk
- Lokalizacja: Birmingham UK
Re: SII który silnik mniej problemowy?
To wychodzi na to ze 2.0 tdi 140 lub 170 i bedzie pan zadowolony
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Superb I 1.9 tdi 130 comfort poszukiwany
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: SII który silnik mniej problemowy?
Zwłaszcza do trzymania w garażu i polerowania.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪