Już kiedyś bardzo się starałem to wyjaśnić. Poczytaj kilka moich postów od tego miejsca: viewtopic.php?f=8&t=4094&p=70330&hilit= ... %85#p70330 .gachul pisze:Mej a jak utrzymujesz powyżej tych zalecanych to co???? np. jedziesz autostradą i masz 3500 obr?
Wypalanie filtra DPF?
- Mej
- Posty: 780
- Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Wypalanie filtra DPF?
Pozdrawiam.
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Wypalanie filtra DPF?
dzięki Mej
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Wypalanie filtra DPF?
Ogólnie zauważyłem że jak są minusowe temperatury to tak często nie wypala się?
- SSII
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:22
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: CB
Re: Wypalanie filtra DPF?
Hmm, pewnie mnie ulubieniec wysmieje bo pewnie wypalac nie umiem ale zadam pytanie.. zaryzykuje
Otoz we wtorek 29 wybralem sie w podroz 380 km (Bydgoszcz-Olecko). Do Olsztyna jechlem spokojnie 2000 obr/min jak i trasa Olsztyn-Mragowo. Myslalem, ze dpf pieknie sie wypalil a tu na postoju w Mragowie widze podwyzszone obroty no to pojechalem dalej. Dotarlem do Olecka w normie ale wczoraj ja odpalam i znowu to samo. Pojechalem na obwodnice zrobilem 15 km i dalej to samo. Spalanie na P w normie bo 0,7 normalnie mam 0,5-0,6. Gdy ja odpalam to obroty czasami od poczatku sa wysokie i spalanie zaczyna sie nawet od 1,5 i spada za chwile do 0,7 a czasami odpalam i jest 800/min i zaraz rosnie. Wentylatory nie graja jak np ja wylacze to jest cisza(kiedys slyszalem, ze graly jeszcze troche po wylaczeniu). Jak chodzi auto to tez nie slysze zeby wentylatory mocno pracowaly itd. Teraz pytanie.. to dalej dpf jest nie wypalony czy moze z powodu takiego mrozu tak ona reaguje?
Szczesliwego nowego roku dla wszystkich! Zabawy do rana!
Ps. Po prostu po takiej trasie dziwia mnie te objawy jesli to dpf..
Otoz we wtorek 29 wybralem sie w podroz 380 km (Bydgoszcz-Olecko). Do Olsztyna jechlem spokojnie 2000 obr/min jak i trasa Olsztyn-Mragowo. Myslalem, ze dpf pieknie sie wypalil a tu na postoju w Mragowie widze podwyzszone obroty no to pojechalem dalej. Dotarlem do Olecka w normie ale wczoraj ja odpalam i znowu to samo. Pojechalem na obwodnice zrobilem 15 km i dalej to samo. Spalanie na P w normie bo 0,7 normalnie mam 0,5-0,6. Gdy ja odpalam to obroty czasami od poczatku sa wysokie i spalanie zaczyna sie nawet od 1,5 i spada za chwile do 0,7 a czasami odpalam i jest 800/min i zaraz rosnie. Wentylatory nie graja jak np ja wylacze to jest cisza(kiedys slyszalem, ze graly jeszcze troche po wylaczeniu). Jak chodzi auto to tez nie slysze zeby wentylatory mocno pracowaly itd. Teraz pytanie.. to dalej dpf jest nie wypalony czy moze z powodu takiego mrozu tak ona reaguje?
Szczesliwego nowego roku dla wszystkich! Zabawy do rana!
Ps. Po prostu po takiej trasie dziwia mnie te objawy jesli to dpf..
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 11:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Wypalanie filtra DPF?
Jak jest dpf to wentylatory chodzą. U Ciebie pewnie obroty wzrosły z powodu zapotrzebowania na prąd. Na zimnym silniku jest dogrzewanie cieczy. Do tego jakieś grzane szyby lub fotele i masz komplet
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Re: Wypalanie filtra DPF?
Ostatnio zmieniony 23 lip 2016, o 20:12 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
- SSII
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:22
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: CB
Re: Wypalanie filtra DPF?
Ok dzieki panowie. Po obserwuje i dam znac jak by co. Moc itd dalej jest taka jak byla wszystko ok tylko te obroty mnie zmartwily.
Szalonej zabawy do rana i szczesliwego nowego roku dla was i reszty zalogi z forum!
Szalonej zabawy do rana i szczesliwego nowego roku dla was i reszty zalogi z forum!
Re: Wypalanie filtra DPF?
Wszystko jest ok. Nie zawracaj sobie tym głowy. Zwiększone zapotrzebowanie energetyczne, więc podwyższone obroty silnika. Ja też tak miałem, mam i będę miał. O wypalaniu DPF w ogóle nie myślę. Po prostu jazda i tyle. Ociepli się i obroty nie będą podwyższone.
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Wypalanie filtra DPF?
Wczoraj wypalal mi się dwa razy ale dużo po mieście jeździły w końcu aż zapaliła się kontrolka od dpf.
A więc odrazu trasa ok 2.5tys obrotów i po paru km problem znikł.
A więc odrazu trasa ok 2.5tys obrotów i po paru km problem znikł.
- SSII
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:22
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: CB
Re: Wypalanie filtra DPF?
No wiec u mnie to pewnie nie DPF. Dokladnie zrobilem jak Ty, reczna zmiana biegow i ok 11 km na 4 2,5 tys obr. Zjezdzam po tym pod sklep a tu dalej to samo. A jak Panowie zrobilem 300 km trasy, zjechalem kolo Mragowa, studze turbine obroty na 800 za chwile wylaczam, poniewaz ide na stacje. Wracam odpalam sa obroty 800 i za chwile 1000 to tez bylo to zapotrzebowanie pradu mimo, ze auto bylo dogrzane po przejechaniu 300 km ?
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Wypalanie filtra DPF?
Czasem tak jest z tym prądem i ogrzewaniem.
Wiadomo że nie zawsze wylapiesz moment tego wypalania ale jak ci się przysyfi to kontrolę ci wyszli.
Wiadomo że nie zawsze wylapiesz moment tego wypalania ale jak ci się przysyfi to kontrolę ci wyszli.
Re: Wypalanie filtra DPF?
Znaczy, kontrolka się zaświeci Ech... to wklepywanie na smartfonach. Wiadomo, o co chodzi.
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Wypalanie filtra DPF?
Ja zauważyłem że mi się wypala tak co 300 km dpf.
Auto po mieście jeździ ale staram się robić przeloty ze stałą prędkością.
Dodam że podpiołem VCDsa i pare minut po regeneracji dalej pokazuje mi że
ostatnia regeneracja była np. 30000m temu???
Zarypany chyba nie jest. A ogólnie jak podczas wypalania na postoju mu wcisnę gazu to wywala kłęby dymu.
326 Particle filter field regeneration; cancel conditions-Bit 8 00000000
327 Particle filter field regeneration; cancel conditions-Bit 0 00000000
328 Particle filter; difference pressure 2 hPa
329 Particle filter; differential pressure; dynamic offset 8 hPa
330 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 00000000
331 Particle filter; field regeneration request status-Bit 0 00000000
332 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 18.88 l
333 Particle filter; kilometers since last regeneration 297251 m
335 Particle filter; oil ash volume 0.05 l
336 Particle filter; soot mass calculated 16.79 g
337 Particle filter; soot mass measured 1.96 g
338 Particle filter; time since last regeneration 28317 s
Auto po mieście jeździ ale staram się robić przeloty ze stałą prędkością.
Dodam że podpiołem VCDsa i pare minut po regeneracji dalej pokazuje mi że
ostatnia regeneracja była np. 30000m temu???
Zarypany chyba nie jest. A ogólnie jak podczas wypalania na postoju mu wcisnę gazu to wywala kłęby dymu.
326 Particle filter field regeneration; cancel conditions-Bit 8 00000000
327 Particle filter field regeneration; cancel conditions-Bit 0 00000000
328 Particle filter; difference pressure 2 hPa
329 Particle filter; differential pressure; dynamic offset 8 hPa
330 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 00000000
331 Particle filter; field regeneration request status-Bit 0 00000000
332 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 18.88 l
333 Particle filter; kilometers since last regeneration 297251 m
335 Particle filter; oil ash volume 0.05 l
336 Particle filter; soot mass calculated 16.79 g
337 Particle filter; soot mass measured 1.96 g
338 Particle filter; time since last regeneration 28317 s