Zawieszenie
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 23 mar 2019, o 19:58
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Chodziez (Weida De)
Re: Zawieszenie
No tez w planach jest.
Ale z tylu amorki mam 66% a spreżyny powiedziały pa pa. Wiec rozgladam sie za amorkami.
Zeby jeszcze bardziej bylo stabilnie i komfortowo
- qla125p
- Posty: 10
- Rejestracja: 22 lut 2018, o 02:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Irlandia
Re: Zawieszenie
Co ci da sama rozporka jak na zakrecie i lekkich hopkach bedziesz i tak darl zderzakiem asfalt?
- MaxOP
- Posty: 10
- Rejestracja: 3 cze 2018, o 15:51
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Max
Re: Zawieszenie
Panowie pytanie może od czapy ale nie mogę nigdzie znaleść odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Pacjent S II kombi CFGB DSG, fura wysoko bardzo stoi sprężyny oznaczone kropkami: czerwona, biała, czerwona. Auto pieje jak kozica górska i z komfortem nie ma to wiele wspólnego. Dodam ze we wcześniejszych autach na gwintowanych zawieszeniach sie jeździlo przyjemniej niź OEM skodą. proszę o jakies porady co to moze być za zawias w rozkodowanych PR CODACH jest L30 suspension range 30 - o co chodzi ?
pozdrawiam i dzieki za pomoc
pozdrawiam i dzieki za pomoc
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Zawieszenie
L30 to zakres obciążenia osi. Max masz też na nalepce na słupku.
To zawieszenie (dla L30) to chyba std dla tego auta / silnika.
Wątek o zmianach jest gdzieś na forum.
To zawieszenie (dla L30) to chyba std dla tego auta / silnika.
Wątek o zmianach jest gdzieś na forum.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Zawieszenie
Wymieniałem w kombi 4x4 z PNB ori amortyzatory na Sachsy. Było nieco lepiej, ale bez szału.
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Zawieszenie
Witam.
Będę na dniach wymieniał komplet tulei tylnego zawieszenia wielowahaczowego. Wiem, że w Octavii 1 można było montować pełne tuleje z Audi TT. Jak to wygląda w Superbie 2? Czy tuleje z audi się różnia srednicami od tych że montowanych w Skodzie Superb? Zależy mi na zamontowaniu trwalszych tulei jednak nie chce polurietanow.
Pozdrawiam
Będę na dniach wymieniał komplet tulei tylnego zawieszenia wielowahaczowego. Wiem, że w Octavii 1 można było montować pełne tuleje z Audi TT. Jak to wygląda w Superbie 2? Czy tuleje z audi się różnia srednicami od tych że montowanych w Skodzie Superb? Zależy mi na zamontowaniu trwalszych tulei jednak nie chce polurietanow.
Pozdrawiam
I'm the man on the silver mountain
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Zawieszenie
Nie, manual. A co mają tuleje do pracy skrzyni? Przepraszam jesli głupie pytanie ale nie widzę związku
Chodzi mi o to, że jak wymienię tuleje to nie chce przez najblizszych kilka lat zagladac tam. Z tego co pamiętam pełne tuleje z audi są bardziej wytrzymałe. Dawno temu w Octavii 1 zrobiłem tak, że zmieniłem tuleje na pełne, komfort jazdy się nie zmienił bo i tak był do.... ale problem z uszkodzonymi gumami znikł.
Chodzi mi o to, że jak wymienię tuleje to nie chce przez najblizszych kilka lat zagladac tam. Z tego co pamiętam pełne tuleje z audi są bardziej wytrzymałe. Dawno temu w Octavii 1 zrobiłem tak, że zmieniłem tuleje na pełne, komfort jazdy się nie zmienił bo i tak był do.... ale problem z uszkodzonymi gumami znikł.
I'm the man on the silver mountain
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Zawieszenie
w dsg jak trzymałeś hamulec na postoju z zapiętym D to potrafią być spore wibracje na karoserii.
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Zawieszenie
Ok. Więc w jakim modelu audi są pełne tuleje, które pasują p&p do wahaczy tylnych w S2 kombi?
I'm the man on the silver mountain
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Zawieszenie
stary już jestem i nie pamiętam wszystkich tych rzeczy..
ale nie wiem czy na pewno chodziło o tylne zawieszenie a nie przednie /ja pisałem o przednim / , a jeśli chodzi o tuleje w O1 to czy przypadkiem nie chodziło o tylny zawias przy napędzie 4x4..
ale tak jak mówię , pewnie mnie pamięć myli..
ale nie wiem czy na pewno chodziło o tylne zawieszenie a nie przednie /ja pisałem o przednim / , a jeśli chodzi o tuleje w O1 to czy przypadkiem nie chodziło o tylny zawias przy napędzie 4x4..
ale tak jak mówię , pewnie mnie pamięć myli..
- Kolec
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 maja 2020, o 09:49
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Jurek
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska/Tarnów
Re: Zawieszenie
Pany, poczytałem trochę wątek i dołączę z problemem.Pacjentka jak w profilu. Pękła mi sprężyna z przodu.Jako, że na ori było trochę za wysoko kupiłem Eibach Pro Kit -30. Założyłem i.... Mam zagwozdkę. jak jeżdżę sam ewentualnie 2 osoby jest ok. Przy pełnym stanie słychać delikatne obcieranie. Tył na dołkach, przód sprawia wrażenie na "dużych" zakętach (skrzyżowania ). obcieranie to raczej zasługa butów, bo mam 255/35/18 na 8,5 calowych Rotorach. Poradźcie co robić żeby się tego pozbyć. Dodam, że tak czy inaczej rozważam kupno opon, bo stare już są bliżej końca. Tylko kwestia fundamentalna jeżeli kupno to jaki rozmiar, ewentualnie jakieśinne pomysły, które nie pociągną milionowych inwestycji za sobą.
-
- Administrator
- Posty: 1238
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Zawieszenie
Założyłeś niskie sprężyny i teraz dziwisz się, że coś ociera. Dla 255/35/R18 osadzenie ET42 ma być. Zobacz gdzie ociera, jak nadkole wewnątrz to ET może być za głębokie. Wtedy może wymiana na fabryczne 235/40/R18 coś zmieni lub wrzucenie dystansu.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- Kolec
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 maja 2020, o 09:49
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Jurek
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska/Tarnów
Re: Zawieszenie
Można powiedzieć, że się dziwię, bow pasku b5 zrobiłem podobny zabieg i wszystko było ok. A opony miałem te same. Co do ET to nie jestem pewien jakie dokładnie jest, bo nie pamiętam. Dystans raczej nie wchodzi w grę, bo wygląda jakby musiały się schować trochę do środka. Z tego co mi się udało dojrzeć to obciera właśnie o nadkole, więc pewnie zmiana na "fabryczne" opony powinno pomóc. Zastanawiam się też nad delikatnym "zrolowaniem" nadkola tylko musiałbym znaleźć dobrego magika od tego.