Strona 4 z 6

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 9 mar 2015, o 17:43
autor: Matt
niebieskie sprężyny są produkowane z trochę gorszej jakość stali niż czerwone

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 9 mar 2015, o 17:44
autor: elmi_k
x

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 9 mar 2015, o 18:04
autor: kubbase90
dzieki za podpowiedz

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 9 mar 2015, o 18:31
autor: Misiek Fisiek
Jeśli szukasz używki to takiej, która będzie miała serwisowalne wkłady. Tak żeby ktoś Ci to zregenerował w razie potrzeby.

Policz sobie, że nawet amory z niskiej półki to 1000 zł, sprężyny 7000 zł. Więc nie znajdziesz sensownego gwintu poniżej 1700-2000 zł. Budżetowe gwinty KW wychodzą pod marką AP. W miarę polecane:

http://allegro.pl/skoda-superb-2001-200 ... 49368.html

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 9 mar 2015, o 18:56
autor: kubbase90
Misiek Fisiek pisze:Jeśli szukasz używki to takiej, która będzie miała serwisowalne wkłady. Tak żeby ktoś Ci to zregenerował w razie potrzeby.

Policz sobie, że nawet amory z niskiej półki to 1000 zł, sprężyny 7000 zł. Więc nie znajdziesz sensownego gwintu poniżej 1700-2000 zł. Budżetowe gwinty KW wychodzą pod marką AP. W miarę polecane:

http://allegro.pl/skoda-superb-2001-200 ... 49368.html
Wszystko ładnie pieknie i kolorowo, tylko trzeba sie zastanowic czy jest sens ładowac 2300zł w zawieszenie na którym praktycznie bede uzytkował w weekendy itp.
Zdaje sobie sprawe że te jest jakosciowo lepsze itd... z drugiej str nie chce tandety. ale...............
Ciężki orzech do zgryzienia hmnmm 8-)

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 9 mar 2015, o 19:05
autor: Misiek Fisiek
To nie kombinuj. Albo trzeba coś zrobić na jakimś minimalnym poziomie przyzwoitości, albo odpuścić. AP to budżetowa wersja, poniżej tej ceny nic przyzwoitego się nie znajdzie. Dobry gwint to 4000+. Naprawdę dobry to 10 000+.

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 4 maja 2015, o 18:41
autor: Pawka87
Jedyne co mogę od siebie... u mnie początkowo były felgi bmw od x5 w rozmiarze 2x 9J ET 45, 2X 10J ET 48. Przy zastosowaniu adapterów z tyłu 20mm wyglądało koło tak: (deko zjebane to forum bo zdjęcie ogromne wychodzą gdzie na innych są normalnej wielkości, więc podrzucam link)
http://i.imgur.com/xa3rcGo.jpg

http://i.imgur.com/2HXigGX.jpg

http://i.imgur.com/KlqtaPo.jpg

Na tyle w 10J była opona 235/35

(na zdjęciach nie był gwint kręcony jeszcze)

Pomierzyłem i stwierdziłem, że sprzedam 10J i kupie 9J na tył, żeby się felgi zrównała z rantem (akurat tak wyszło, że się spasowało) i teraz przy lekkim naciągu bo zszedłem do 225/35 na tyle, widać tylko rant felgi patrząc od góry karoserii więc jest jak powinno być, tył poszedł w dół i jest petarda.

Zanim padł wybór na x5 to jechałem pół świata jeszcze, żeby przymierzyć inne felgi od bmw, bardzo rzadko spotykane:

http://i.imgur.com/60QoIZz.jpg

Były już rozwiercone pod rozstaw 5x112 ale miały ET o ile mnie pamięć nie myli 12 albo 17 takie małe bardzo a więc bardzo wystawały i za bardzo nie szłoby z tym nic zrobić, a negatywów nie chciałem stosować, bo to kalectwo dla mnie. Przód wystawał najgorzej:
http://i.imgur.com/55lWlT5.jpg
Tył jeszcze jakoś by upchał:
http://i.imgur.com/zbuOPRz.jpg


Co do kół, nie wiem co chcesz uzyskać. Ale dopiero 19" na tak dużej budzie jest widoczne, wszystkie mniejsze znikają.
A ceny opon czy felgi między 18" a 19" to już znikoma różnica, a efekt o niebo lepszy. Tyle, że na 18" obniżysz bardziej niż na 19"

Cena gwintu zależy od komfortu i jakości jaką chcesz otrzymać. Osobiście mam KW inox v1 ale to już jest opcja jak oczekujesz od gwintu komfortu i jakości. Ale jak dobrze poszukasz (tak jak ja) i pokręcisz się po forach internetowych to kupisz dobry używany w cenie nowego mts technika. Ja tak zrobiłem, dla świętego spokoju dałem jeszcze do sprawdzenia i przygotowania go w specjalistycznej firmie i teraz jest jak nowy a łącznie w cenie takiego nowego mts-a się zmieściłem. Ale trzeba mieć pojęcie, jechać obejrzeć, wiedzieć na co zwrócić uwagę, bo rzadko niestety się zdarza, że sprzedawany przez kogoś gwint w necie jest wolny od wad. Znalezienie mojego trwało 5 miesięcy.

Jak ogranicza Cię budżet, zawsze można kupić takiego mts-a, posiada on dwa lata gwarancji. Pośmigać zobaczyć czy odpowiada, jak nie będzie spełniał oczekiwań, odkładać na lepszy a ten sprzedać.

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 4 maja 2015, o 22:35
autor: kamracik
Fajnie wyglądają takie szerokie kapcie :) Natomiast te felgi BMW totalnie nie w moim guście..

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 5 maja 2015, o 08:41
autor: elmi_k
x

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 5 maja 2015, o 09:36
autor: Pawka87
elmi_k pisze:Jedne i drugie BMW :D
No taka moda... co ja poradzę.. :roll: :D

Heh... zaraz Wam udowodnię, że się mylicie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz chyba wyglądają dobrze co? :D

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 5 maja 2015, o 09:38
autor: Misiek Fisiek
A w jakiej kwestii się mylą? Dla mnie te felgi też od czapy, ale każdy ma swój gust. Ważne żeby Tobie się podobały.

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 5 maja 2015, o 09:48
autor: kamracik
Dokładnie, w moim guście byłoby dać na nie jeszcze profil opony 55-60 to może jeszcze by dały radę, ale takie nadkola to chyba tylko w Dusterze bym znalazł :mrgreen:

Od BMW podobają mi się jedynie te takie wklęśnięte felgi po środku np.
Obrazek

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 5 maja 2015, o 10:27
autor: Pawka87
kamracik Te felgi też są świetne co dałeś. Może na następny sezon będę się rozglądał. Tylko znowu ten sam problem, przód 9j a tył 10J, znowu sprzedawać 10J i szukać kogoś z 2 sztukami 9J... dużo zabawy.
Tylko jako przykład:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Fajna jest właśnie budowa tej felgi, od piasty wychodzi na zewnątrz.

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 5 maja 2015, o 10:31
autor: elmi_k
x

Re: Felgi BMW e65 słoneczka

: 5 maja 2015, o 10:41
autor: Misiek Fisiek
Taki tam wiejski tjuning. Stare audi albo golf z wielkimi wystającymi poza obrys felgami. Jakoś mnie to nie kręci.