PLaSTI pisze:Ale ja mam oske I w tym problem .... Dlatego napisalem ze gdybym mial 4x4 nie byloby problemu....
Trochę zmienia postać rzeczy. Rzeczywiście dotąd byłem przekonany (avatar), że masz 4x4, a jeszcze ośmielasz się marudzić ...
.
PLaSTI pisze:po prostu auto prawie stalo w miejscu i sliskalo sie non stop mimo ze bylem na 1 i super delikatnie dawalem gazu...
No nie wpadlem na to zeby wylaczyc te cala elektronike..... Dopiero jak WRACALEM jechala piaskarka i plug....ale nie wiem jak on daleko zajezdza....wjezdza az na b Krzyz???
Trudno mi powiedzieć. Jakoś nigdy nie zwracałem uwagi, gdzie pługi jadące od Wisły i Szczyrku maja punkt "styczny".
Generalnie nie ma żadnych większych problemów z przejezdnością w obu kierunkach tym bardziej, że od pewnego czasu sypią solą, co jeszcze kilka lat temu było niedopuszczalne
.
PLaSTI pisze:Bo w sumie chcialem zawrocic , ale odpuscilem i pojechalem autostrada dookola
Pomimo tego, że najprawdopodobniej "przeleciałbyś" cały Salmopol bez żadnych niespodzianek moim zdaniem postąpiłeś słusznie w porę wycofując się przed "nieznanym".
PLaSTI pisze:MEJJak jestes TUTEJSZY zapraszam na kawe do Golebia w Wisle, jestem do Soboty
Szalenie miła propozycja. Bardzo dziękuję.
Niestety nie dam rady tak się przeorganizować żeby dotrzeć do Wisły w cywilizowanej porze
. Obok "Gołębia" przejeżdżam zazwyczaj w okolicach 1.oo - 4.oo nad ranem ... .
VWhity pisze:Wszyscy zwalają na auto, opony, dsg.. Moze problem tkwi u kierowcy ?;)
Kierowcę, który potrafi w porę się wycofać należy tylko i wyłącznie chwalić.
"Całym pechem" Plastiego było być może to, że nie poruszał się w kolumnie samochodów, więc nie był pewny co go spotka za kilka coraz bardziej stromych kilometrów. Na szybko licząc nadrobił z tego powodu ok. 40 kilometrów, więc swoją lekcję pokory odrobił wyjątkowo starannie.
PLaSTI pisze:A pytanie brzmialo czy technika jazdy z DSG bez 4x4 rozni sie czyms od manuala w takich warunkach
Akurat moim zdaniem nie różni się niczym, ponieważ skrzynia DSG przenosi napęd na koła na identycznej zasadzie co zwykły "manual". Różni się tylko zasada włączania biegów (w to akurat można zaingerować przechodząc w tryb "manualny") i obsługą sprzęgła.
Pozdrawiam.