Wygłuszenie L&K
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Wygłuszenie L&K
W klekocie najgłośniejszy jest silnik, więc pewnie tak.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jan
- Lokalizacja: Katowice
Re: Wygłuszenie L&K
ja wypowiem się nie od komory silnika ale od strony bagażnika.
w moim 2010 próg załadowania bagażnika ( ten element plastikowy na tylnym pasie z metalową listwą ) od środka ma przyklejony filc, samochód z 2014 roku tego filcu już nie posiada. Jeden i drugi DSG Elegance CFGB kombi.
w moim 2010 próg załadowania bagażnika ( ten element plastikowy na tylnym pasie z metalową listwą ) od środka ma przyklejony filc, samochód z 2014 roku tego filcu już nie posiada. Jeden i drugi DSG Elegance CFGB kombi.
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: Wygłuszenie L&K
jak porównuję moje L&K 3.6 do poprzedniego 2.0 TDI, to z pewności jest cichszy, nawet sporo poowyżej 160
Ale co do jakichś wielkich zachwytów nad jakością wnętrza - to kolega musi miec chyba jakąs "amerykańską" wersję
Ale co do jakichś wielkich zachwytów nad jakością wnętrza - to kolega musi miec chyba jakąs "amerykańską" wersję
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
-
- Posty: 242
- Rejestracja: 14 mar 2014, o 10:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: Wygłuszenie L&K
No ale to może właśnie kwestia silnika? U mnie po przesiadce z klekota na tsi, silnik słychać przy prędkościach autostradowych. Jednak bardziej słychać odgłos toczenia się opon. I teraz w sumie nie wiem, czy ten samochód jest dobrze, czy nieco mniej dobrze wyciszony (bo chyba tych opon nie powinno być słychać).lechupe pisze:jak porównuję moje L&K 3.6 do poprzedniego 2.0 TDI, to z pewności jest cichszy, nawet sporo poowyżej 160
Ale co do jakichś wielkich zachwytów nad jakością wnętrza - to kolega musi miec chyba jakąs "amerykańską" wersję
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Wygłuszenie L&K
opony oponom nierówne. Wyraźnie słyszę głośniej w zimie Dunlopy 3D w Superbie niż Conti TS850 w SX4. Letnie oczywiście znacznie ciszej w Superbie.
- Docent83
- Posty: 498
- Rejestracja: 20 lis 2014, o 13:25
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: Seria
- Imię: Krzyś ;)
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Wygłuszenie L&K
Continental 850 to świetna opona, miałem w E91 i nie było nic głośniej jak na letnich..
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Wygłuszenie L&K
człowieku małej wiary - wznieś się na poziomy do tej pory Ci niedostępne Jeśli można coś spieprzyć to będzie spieprzone Opisywany przeze mnie przykład zamiany mat tłumiących w Outlanderze na znacznie tańszy styropian ale i bardziej dudniący to zapewne tylko jeden z wieluMej pisze:Camillinhio, świadomość panoszącej się tandety ma większość z nas ale osobiście nie uwierzę, że na tej podstawie którykolwiek producent dopuściłby do nadszarpnięcia wysiłku akustyków pracujących przy projektowaniu auta . Co to, to nie ... .
Nie wiem, być może zmiany w wygłuszeniach z końcówki 2011 roku nie wpłynęły na istotne wyciszenie kabiny Superba ale na pewno ich nie pogorszono.
...
- Zapp
- Posty: 942
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Wygłuszenie L&K
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 16:42 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Wygłuszenie L&K
wg inżynierów lub księgowych Mitsubishi nie tylko się nadaje, ale jest lepszy od mat