into pisze:Czyli olac bo tak ma byc, dobrze rozumiem?
into absolutnie nie chce Ci czegoś doradzać w tym temacie bo nie mam pojęcia czy taka temperatura może mieć negatywny wpływ na silnik
Uważam po prostu, że przyjdzie czas kiedy to wsiadając do swojego samochodu, który mamy od roku wyskoczy komunikat
"twoja waga w ciągu ostatnich 6 miesięcy zwiększyła się o 4kg - udaj się do lekarza!"
Jeżdżę samochodami dopiero 13lat, pamiętam jak kupiłem pierwsze audi i z biegu zarejestrowałem się na forum a4klub.pl..
Forum, jak każde inne, sporo ciekawych osób, mnóstwo ciekawych tematów i jeden problem --->> IM WIĘCEJ CZYTAŁEM TYM WIĘCEJ USTEREK W AUCIE DIAGNOZOWAŁEM :>
Doszło do tego, że wpadł nowy temat np. trzęsie przy gaszeniu i już się zastanawiałem, czy może też mam poduszki pod silnikiem do wymiany.. człowiek z wiekiem zmądrzał troszkę i problemów ubyło
Wracając do tematu,
Co mają powiedzieć Ci, którzy w temacie "który olej wybrać" z tego forum mają temperatury powyżej 100stC ?
nie wiem kim jesteś i skąd się wziąłeś...ale to chyba najmądrzejszy post na tym forum (poza moimi oczywiście)
Czytając twoje posty nie wiem czy mam się cieszyć z pochlebnej opinii czy wkurzać z pocisku, ale patrzac jacy tu dowcipnisie siedza to będę się cieszył ;D
Into
Ps. A temp na blacie powinna być sztywna 90oC i basta. Jak Ci na blacie spada to obstawiam termostat.
W dizlu w ostrą zimę to może trochę zająć nim sie nagrzeje, zwłaszcza jak autostradą śmigać od razu.
Mi dojazd do pracy 14km z czego od 3 km do 12km to obwodnicą trójmiasta potrafił diesel 90 stopni łapać dopiero jak stawalem pod pracą.. ofc zima -20oC
Czy ktoś spotkał się z tym, że przy wymianie termostatu ETKA pokazywała inny numer części niż faktycznie był w aucie?
Dzisiaj dostałem telefon z warsztatu, że termostat który przywiozłem nie pasuje.
06J 121 113 C - zamontowany w aucie
06H 121 113 B - taki powinien być wg ETKI
loco pisze:Czy ktoś spotkał się z tym, że przy wymianie termostatu ETKA pokazywała inny numer części niż faktycznie był w aucie?
Dzisiaj dostałem telefon z warsztatu, że termostat który przywiozłem nie pasuje.
06J 121 113 C - zamontowany w aucie
06H 121 113 B - taki powinien być wg ETKI
Dodam, że auto jest w moich rękach od nowości.
szukałes po VIN części czy poprostu w Etce w działe Skoda nie zwracając uwagi na silnik, kraj itp ... ?
loco pisze:Czy ktoś spotkał się z tym, że przy wymianie termostatu ETKA pokazywała inny numer części niż faktycznie był w aucie?
Dzisiaj dostałem telefon z warsztatu, że termostat który przywiozłem nie pasuje.
06J 121 113 C - zamontowany w aucie
06H 121 113 B - taki powinien być wg ETKI
Dodam, że auto jest w moich rękach od nowości.
szukałes po VIN części czy poprostu w Etce w działe Skoda nie zwracając uwagi na silnik, kraj itp ... ?
Szukane po VIN w ASO. Mechanik też twierdził, że wg. Etki powinien pasować ten, który przywiozłem.
W zeszłym roku u tego samego mechanika wymieniałem pompę wody, facet wydaje się uczciwy ale pierwsze co mi przyszło do głowy to to, że mi podmienił pompę.
Wg. katalogu Behr termostat , który mam w aucie montowany byl tylko w 2.0 TSI w VW i Audi, natomiast ten po VIN wkładany był do całej grupy VW.
Słyszałeś, żeby kiedykolwiek to co było na aucie nie zgadzało się z nr VIN?
W instrukcjach napraw, często piszą aby porównać nową część ze starą.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.