Strona 5 z 14
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 21 sty 2015, o 14:52
autor: Markus-47
szms pisze:Sugerować to się można... duża część osób nie kuma oznaczeń i wybiera pierwsze z brzegu
Jesli tak jest, to pozostaje im tylko pogratulować ....
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 21 sty 2015, o 15:01
autor: LMB
Markus-47 pisze:szms pisze:Sugerować to się można... duża część osób nie kuma oznaczeń i wybiera pierwsze z brzegu
Jesli tak jest, to pozostaje im tylko pogratulować ....
A Ty wszystkiego jestes w zyciu taki swiadomy? Wez nie zartuj - czesc osob loguje sie tutaj I niekoniecznie ma wiedze I zainteresowania "techniczne" - nie skreslalbym ich od razu, bo oznaczenia silnika nie znaja
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 21 sty 2015, o 15:11
autor: Markus-47
LMB pisze:Markus-47 pisze:szms pisze:Sugerować to się można... duża część osób nie kuma oznaczeń i wybiera pierwsze z brzegu
Jesli tak jest, to pozostaje im tylko pogratulować ....
A Ty wszystkiego jestes w zyciu taki swiadomy? Wez nie zartuj - czesc osob loguje sie tutaj I niekoniecznie ma wiedze I zainteresowania "techniczne" - nie skreslalbym ich od razu, bo oznaczenia silnika nie znaja
Oczywiście masz jak najbardziej rację, jednak wydaje mi się, że ktoś kto szykuje się do naprawy, czy wymiany pewnych elementów silnika, powinien znać kod silnika - no chyba że go to nie interesuje, bo wstawia do serwisu, a tam wszystko zrobią, ale czy wtedy chciałoby mu się zaglądać na forum ? Może, nie wiem. Oczywiście możliwe jest wszystko, nawet to, że się jeździ autem i nawet nie wie jakiej marki
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 21 sty 2015, o 15:17
autor: LMB
Markus-47 pisze: Oczywiście możliwe jest wszystko, nawet to, że się jeździ autem i nawet nie wie jakiej marki
Chlopie - jak mojej kobicie nie zostawie swiatel na 'A', to ja znowu policja zatrzyma w nocy I beda jej wlaczali... Ludzie sa zdolni I interesuja ich rozne rzeczy. Niektorzy dopiero zaczynaja przygode, ucza sie, itp.
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 21 sty 2015, o 17:09
autor: sko89
Z tego wniosek, że światła nie są potrzebne.
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 21 sty 2015, o 19:48
autor: maciejanka
tak ja mam CDAA - w opisie był błąd
ale nie zmienia to faktu iż to i tak dla mnie KIBEL z rozrządem heh
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 21 sty 2015, o 19:52
autor: Misiek Fisiek
Nie narzekaj. Mogło być dużo gorzej.
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 21 sty 2015, o 20:10
autor: maciejanka
pewnie mógł mi silnik pier.... było by ciekawiej, jak na początek znajomości z SUPERB-em to nie zbyt miłe
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 30 cze 2015, o 10:33
autor: wrac
Odświeżam temat....
Czy w takim wypadku z powodzeniem można zamontować napinacz produkowany po 05.03.2012 we wcześniejszej wersji silnika CDAA z 2011?
Co ciekawe z ETKI wynika, że pompa wody powinna być na pasku... a jest na łańcuchu.... ot ciekawostka...
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 30 cze 2015, o 11:42
autor: marasmus007
Pompa wody jest na pasku. Robiłem remont i była wymieniana także pompa.
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 30 cze 2015, o 15:58
autor: wrac
Nie jest, bo mam rozebrany silnik i nie jest!!!
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 30 cze 2015, o 16:14
autor: whity
Spokojnie wrac...
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 30 cze 2015, o 17:16
autor: Misiek Fisiek
Jak z bezdusznym i zappem... U jednych jest tak, u innych inaczej.
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 30 cze 2015, o 19:39
autor: wrac
te wykrzykniki to w formie podkreślenia.... caps locka nie używałem, więc to raczej spokojnie....
a dla podkreślenia, że ludzie mówią, że na pasku i ETKA też a jednak jest inaczej... ot ciekawostka
Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj
: 1 lip 2015, o 12:15
autor: wrac
Kajam się.... kajam... źle zrozumiałem mechanika.... pompa jednak jest na pasku....