ENGINE WORKSHOP !
- kropkaash
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 kwie 2014, o 16:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.5TDI V6 AYM (155KM)
ENGINE WORKSHOP !
Witam.
Skoda Superb I 2004 rok 268 tyś przebieg automat/tiptronik 2.5 tdi 114kw
Wczoraj wieczorem jechałem dosyć ostro <turbo w użyciu , abs w użyciu > ale tak na odcinku 3 km...po tej ostrej jeździe po przejechaniu może 1 km auto nagle zgasło
Przy próbie odpalenia auto nie odpala...miga kontrolka od świec żarowych i występuje komunikat jak w tytule....
nie mam jak dziś zaciągnąć auta aby podpiąć vag...ale z tego co czytałem na necie to może być podobno turbina , albo zawór EGR , a nawet wyczytałem że czujnik świateł stop pod pedałem hamulca ??...
ale czy czujnik świateł powodował by niemożność odpalenia auta ??? wątpię...
Czy ktoś miał taki komunikat w aucie i nie mógł odpalić...pomocy
Z góry dzięki za podpowiedzi
Pozdrawiam.
Skoda Superb I 2004 rok 268 tyś przebieg automat/tiptronik 2.5 tdi 114kw
Wczoraj wieczorem jechałem dosyć ostro <turbo w użyciu , abs w użyciu > ale tak na odcinku 3 km...po tej ostrej jeździe po przejechaniu może 1 km auto nagle zgasło
Przy próbie odpalenia auto nie odpala...miga kontrolka od świec żarowych i występuje komunikat jak w tytule....
nie mam jak dziś zaciągnąć auta aby podpiąć vag...ale z tego co czytałem na necie to może być podobno turbina , albo zawór EGR , a nawet wyczytałem że czujnik świateł stop pod pedałem hamulca ??...
ale czy czujnik świateł powodował by niemożność odpalenia auta ??? wątpię...
Czy ktoś miał taki komunikat w aucie i nie mógł odpalić...pomocy
Z góry dzięki za podpowiedzi
Pozdrawiam.
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: ENGINE WORKSHOP !
Ta kontrolka ma wiele zastosowań.Zawór EGR odblokowuje się po wyłączeniu zapłonu.Mi to bardziej na czujnik położenia wału wygląda.Przy padniętej turbawce odpalisz normalnie,przy walniętym EGR też,co najwyżej mocy będzie brak.Bez VAGa,to raczej ciężko będzie.
- przem00
- Posty: 628
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 15:15
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KWI
Re: ENGINE WORKSHOP !
Ja mam to przy EGR, błąd restartuje się po przestartowaniu silnika i można jeździć.
- kropkaash
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 kwie 2014, o 16:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.5TDI V6 AYM (155KM)
Re: ENGINE WORKSHOP !
Jutro będę w warsztacie ...napiszę co się stało...
PS; dzięki za odpowidzi
Pozdrawiam
PS; dzięki za odpowidzi
Pozdrawiam
- kropkaash
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 kwie 2014, o 16:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.5TDI V6 AYM (155KM)
Re: ENGINE WORKSHOP !
Dzwoniłem dziś do warsztatu...nie mieli dla mnie dobrej odpowiedzi....na 80% STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ VP44
Po południu ma zobaczyć to jeszcze jeden elektromechanik...
Zapowiada się niemały wydatek
Po południu ma zobaczyć to jeszcze jeden elektromechanik...
Zapowiada się niemały wydatek
- kropkaash
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 kwie 2014, o 16:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.5TDI V6 AYM (155KM)
Re: ENGINE WORKSHOP !
Po konsultacji u 2 różnych elektromechaników ...padła pompa wtryskowa paliwa....
Pojechała do regeneracji <2500zł>...
W poniedziałek odbieram...
Pozdrowionka
Pojechała do regeneracji <2500zł>...
W poniedziałek odbieram...
Pozdrowionka
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: ENGINE WORKSHOP !
No to współczuję.Mocno awaryjne te silniki 2,5.Też chciałem takiego kupić-fajna kultura pracy tych silników jednak nie rekompensuje awaryjności tej jednostki.