Strona 3 z 4
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 25 maja 2014, o 22:23
autor: daniel10345
skoda to wybór z rozsądku a nie z miłosci
Re: Odp: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 25 maja 2014, o 22:25
autor: RemekS
whity pisze:Remek...obserwuje cię
No ja myslę
bo temat ciekawy
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 25 maja 2014, o 22:31
autor: grzesiu26
Szkoda, że diesla tak szybko skreśliliście - byłoby ciekawiej
Re: Odp: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 25 maja 2014, o 22:32
autor: RemekS
Enri nie skreslił
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 25 maja 2014, o 22:34
autor: szms
daniel10345 pisze:skoda to wybór z rozsądku a nie z miłosci
To chyba z Dacia Ci się pomyliło, bo serwis i naprawa DSG do tanich nie należy
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 25 maja 2014, o 22:43
autor: whity
Szymek, przecież te rzeczy się nie psują
Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 25 maja 2014, o 22:47
autor: szms
No chyba, że tak
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 25 maja 2014, o 23:02
autor: ISILDUR
Dziekuje za liczne odpowiedzi!
Roznica miedzy mozliwosciami konfiguracji miedzy Skoda w UK a Skoda w PL sa bardzo znaczne, np:
- DSG nie jest dostepne dla silnika 1.4, a jest dostepne tylko dla 2.0 i 3.6 w najbardziej wypasnych wersjach (ktore sie inaczej nazywaja niz w PL poza tym)
- nie ma oferty Fresh
- tylko 3 rodzaje felg dla wersji podstawowej
- w ogole w wersji podstawowej wybor akcesoriow jest mniejszy o jakies 10-15 rzeczy!
- tylko najprostsza wersja kierownicy w tej wersji podstawowej dostepna
- nie mozna tez dolozyc sobie przednich czujnikow parkowania (tylko tylnie i tylko dzwiekowe)
- nie mozna sobie dolozyc asystenta parkowania (dostepny tylko w Laurin Klement)
- bluetootha tez nie mozna dolozyc
- i jeszcze troche by wymieniac.
Zaciekawionych ta ubogoscia mozliwosci konfiguracji zapraszam na strone brytyjska Skody w celu posmiania sie (choc ja sie nie smieje). Strona wyglada bardzo podobnie do polskiej wiec z poruszaniem sie nie powinno byc problemu.
Takze w Standardzie dostaje sie sporo mniej i jeszcze do tego nie mozna dolozyc wielu rzeczy nawet chcac za to placic.
Pytanie: Jaki dodatek trzeba wziac by miec na wyswietlaczu pokazane te kreski odleglosci przy czujniku parkowania? Czy to trzeba wziac te radio bolero? Bo w zwyklej wersji radia to ten ekranik to taki waski pasek i tam chyba nie ma miejsca zeby to wyswietlic?
Z moich obecnych przemyslen i Waszych uwag: 1.4 TSI bez DSG bo nie mozna to moj wybor na dzien dzisiejszy. Jutro popytam innych dilerow Skody czy ktorys by moze mial te Skode z 1.4 do jazdy probnej ale bardzo watpie.
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 26 maja 2014, o 05:39
autor: dolko
Normalnie, kiszka totalna dla angoli, raz chociaż mamy lepiej od zACHODU
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 27 maja 2014, o 10:16
autor: forrestas
Odpowiadając na twoje pytanie - w polskim active (kiedyś comfort) "te" kreski są wyświetlane nawet na Swingu, czyli podstawowym radiu (oczywiście nie tak ładnie jak na Bolero).
Z tymi dodatkami do najniższej wersji też nie jest w PL za różowo, bo chociaż są w cenniku, to mają zaporowe ceny. W życiu nie dopłaciłbym 1500 za skórzaną kierownicę bez MF, albo 2k za BT (podaje z pamięci z czasu jak ja kupowałem więc może coś się zmieniło). Nawet nie wspomnę o 16 alusach za następne 2k. Na szczęście trójramienna kierownica MF (nowa) na allegro to ok 500PLN (teraz pewnie trochę drożej) a moduł BT i wiązka coś pewnie koło 450PLN. Można jeszcze wrzucić nową manetkę i mieć tempomat. Felgi aluminiowe też kupowałem poza salonem (a stalówki poszły na zimę). No i na koniec wycieczka do Enriqeza żeby poskładał te klocki (oprócz felg ofc.) i mamy Active+
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 27 maja 2014, o 11:19
autor: re2rn
Odpowiem przewrotnie - nie kupuj bidy wersji z silnikiem benzynowym. Jak kupisz deisela, to jest szansa, ze taksowkarz od Ciebie odkupi. Z 1.4TSI bedzie sie niezle bujal przy sprzedazy, no chyba, ze zostawisz w px, ale tu jest zawsze spora strata.
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 27 maja 2014, o 12:16
autor: pab567
re2rn pisze:Odpowiem przewrotnie - nie kupuj bidy wersji z silnikiem benzynowym. Jak kupisz deisela, to jest szansa, ze taksowkarz od Ciebie odkupi. Z 1.4TSI bedzie sie niezle bujal przy sprzedazy, no chyba, ze zostawisz w px, ale tu jest zawsze spora strata.
Rzeczywiście... diesel przy planowanych przebiegach rzędu 13600km rocznie i eksploatacji planowanej na 12 lat... genialny pomysł...
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 27 maja 2014, o 12:20
autor: Misiek Fisiek
W ogóle jakie znaczenie ma czy za 12 lat sprzeda to od ręki czy nie? Zresztą za 12 lat 1.4 będzie uznawane za normalną pojemność
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 27 maja 2014, o 12:24
autor: re2rn
pab567 pisze:re2rn pisze:Odpowiem przewrotnie - nie kupuj bidy wersji z silnikiem benzynowym. Jak kupisz deisela, to jest szansa, ze taksowkarz od Ciebie odkupi. Z 1.4TSI bedzie sie niezle bujal przy sprzedazy, no chyba, ze zostawisz w px, ale tu jest zawsze spora strata.
Rzeczywiście... diesel przy planowanych przebiegach rzędu 13600km rocznie i eksploatacji planowanej na 12 lat... genialny pomysł...
Niezbyt genialnym pomyslem jest kupowanie Superba na 12 lat, a jeszcze mniej genialnym jest kupowanie nowki, jak na rynku pelno aut z minimalnym nalotem 6-10 miesiecznych...
Co to ma do rzeczy? Uwazasz, ze benzyna z turbodoladowaniem, z DMF, z bezposrednim wtryskiem, I jeszcze jak kolega namaiwany jest na "automata", ze to bedzie 12 lat bezproblemowo sluzyc... no prosze Cie, to nie silnik n/a bez cudow wiankow
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
: 27 maja 2014, o 12:29
autor: re2rn
Zuber pisze:W ogóle jakie znaczenie ma czy za 12 lat sprzeda to od ręki czy nie? Zresztą za 12 lat 1.4 będzie uznawane za normalną pojemność
Powaznie uwazasz, ze te auta beda latac bezproblemowo przez 12 lat? Ja nie. I jednak 105KM z 1.6 przemawia do mnie lepiej niz 125KM z 1.4, z ktorym to problem sa od poczatku...
Inna inszoscia jest, ze kupujac auto w UK nalezy jeszcze brac pod uwage road tax, ubezpieczenie no i roznice w koszcie ropy.
Ale fakt - nie doczytalem, ze to na 12 lat ma starczyc. Ja bym w tej sytuacji bral VX z dozywotnia gwara