kamracik pisze:Nie lubię tych złączek, mam parę sztuk, ale zdarzyło mi się, że uszkadzały kable. Najchętniej to bym kupił oryginalne złączki i dosztukował tam kabel, ale dostanie takich to raczej pobożna prośba.
Jeśli chodzi o zejście do skrzynki to bez problemu, do tego nawet nie musiałbyś nic rozbierać, wciskasz kabel w podsufitkę od strony szyby i to samo przy słupku, nie wiem tylko jak z przeciśnięciem się tam na dół, ale nie powinno z tym być problemu. Tam natomiast możesz dać bypass do bezpieczników i mieć 12V po zapłonie.
Dokładnie mam taki plan napięcie z baypasa stałe i po zapłonie, chowam gdzieś rozgałęziacz i podłączam zasilanie tak jak potrzebuję na co dzień pod zapłon.
A dalej kabel tak jak piszesz.
Ja wrzuciłem na pokład Mio 568. Kupiony po negocjacjach w Mediamarkt w komplecie z filtrem polaryzacyjnym za 720zł z kartą Sony32GB. Zalety: małe rozmiary, bdb jakość filmów nawet przy małym oświetleniu. Możliwość przeglądania filmów i podglądu na mapach googla z danymi o prędkości, przyspieszeniach, itd... Do Superba warto dokupić jeszcze krótki uchwyt mocujący klejony do szyby - wtedy prawie cała kamera jest za lusterkiem.
Wady: jedna z teoretycznych zalet czyli baza fotoradarów - więcej fałszywych alarmów lub braku właściwych niż rzeczywistych ostrzeżeń. np. sygnalizuje fotoradar nieistniejący od czterech lat.
Dużo jeżdżę i przypominanie o stacjonarnych fotoradarach z aktualną bazą ich lokalizacji nie jest złe. Telefonu też używam nie tylko do dzwonienia, a radia samochodowego również do nawigowania
Słuchajcie dzieciaki, potrzebuję porady. Chcę zamontować kamerę na tył i przód. Na przód już mam Mio 358. I teraz pytanie czy lepiej kupować drugą i montować na tył (ew. Mio na tył a nowa na przód) czy też kupić jedną kamerę dwukierunkową?
A może g1wh na przód a Mio 358 na tył? Najtańsza opcja
Generalnie kiedyś oglądałem te wielokanałowe kamery (od 2 do 4 kanałów), ale ich jakość nie poraża w przeciwieństwie do ceny. Jak masz Mio to wrzuć je na tył dokup G1WH na przód, zrób poprowadzenie kabli, abyś nie musiał każdej z osobna co odpalenie podłączać i tyle. Dodatkowo możesz je jakoś zmyślnie zamaskować lub "zniszczyć" co by same nie opuszczały pojazdu i tyle. Będzie Pan zadowolony
Potrzebuję tył bo w ciągu wakacji trzy razy mnie atakowali na tylny zderzak. Ostatnio w środę. Lanosik taki śliczny, że ludzie kontemplują jego urodę i zapominają hamować.
No i przyda się jakby smerfy mi usiadły na tył i nagrały mnie wideorejestratorem. Oni nagrają mnie, ja ich (łącznie z gębą kierownika) i będzie wesoło jakby ktoś próbował mnie ukarać za przekroczenie prędkości
kamracik pisze:Generalnie kiedyś oglądałem te wielokanałowe kamery (od 2 do 4 kanałów), ale ich jakość nie poraża w przeciwieństwie do ceny. Jak masz Mio to wrzuć je na tył dokup G1WH na przód, zrób poprowadzenie kabli, abyś nie musiał każdej z osobna co odpalenie podłączać i tyle.
Muszę się jeszcze upewnić czy mam jakieś gniazdko z tyłu.
jak chcesz gębę kierownika widzieć to raczej zapomnij o zestawach wielokanalowych, te tylne kamerki zawsze słabszej jakości są. Najprostsza metoda to dwa niezależne zestawy. skoro musisz jedna cam dokupić, to pewnie będzie lepsza od mio co już masz, daj ja na przodek, a mio na tyle i tak będzie bajka. Tylko zasilanie po kluczyka na tyle odnaleźć i gra gitarra.
W DE możesz używać ale nie możesz publikowac, a jako dowód jest tylko brany pod uwagę jeżeli walczysz urządzenie w potrzebnym momencie....jak ci sie cały czas nagrywa to nic to to nie pomoze.