Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- RemekS
- Posty: 554
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 14:48
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
W polsce dochodzi wysoka akcyza:(
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Grzesiu... się śmiejesz... w nocy jak znaczka nie widać to i SII ma takie włąściwości magiczne.
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Od nie jednej kobity, niekoniecznie mojego celu danego wieczoru słyszałem, że ładne to audi
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Tak btw, taki tu zwyczaj, ze w kazdym watku towarzyski off-top ?
Bo mialo byc o 3.6...
Bo mialo byc o 3.6...
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
- RemekS
- Posty: 554
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 14:48
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Takie forum :mrgreen:
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Gdyby przyszło kupować ponownie Superba to serio rozważyłbym VR6.
Wiadomo, że kwestia ekonomiczna nie pozostaje jednak bez znaczenia. Zakup do przełknięcia, ale koszty paliwa szybują w górę i to w tempie 260KM
To co by mnie absolutnie wkurzało i to, co uważam za olbrzymi mankament to właśnie mały bak paliwa.
Te realne 55 litrów to jakiś żart.
Poza tym ten 3,6 to taki ostatni Mohikanin. Wolnossące 6 cylindrów przyjdzie nam niebawem ze świeczką w ręku szukać.
Wiadomo, że kwestia ekonomiczna nie pozostaje jednak bez znaczenia. Zakup do przełknięcia, ale koszty paliwa szybują w górę i to w tempie 260KM
To co by mnie absolutnie wkurzało i to, co uważam za olbrzymi mankament to właśnie mały bak paliwa.
Te realne 55 litrów to jakiś żart.
Poza tym ten 3,6 to taki ostatni Mohikanin. Wolnossące 6 cylindrów przyjdzie nam niebawem ze świeczką w ręku szukać.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
U mnie podobnie. Jeśli superb to tylko z tym silnikiem. Wielką zaletą jest to, że silnik jest zdecydowanie "premium" a koszty serwisowania auta są skodowskie.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 17:55 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5816
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Mam 3.6 i o ile ma początku bytem zły ze nie ma mniejszej benzyny 4x4 i DSG to teraz bym się nie zamienił.
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
A kombinowal ktoś moze kiedyś, czy tam da sie zamowic / wstawic wiekszy bak ?
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13607
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
chyba, że do bagażnika dołożysz ze 2 kanistry
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 00:01
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Jest jeszcze jeden sposób na zwiększenie zasięgu.
LPG
Są już instalacje, które podobno bezproblemowo działają z 3.6 FSI.
Butla w koło wejdzie pewnie ok 60L, więc zasięg nam się zwiększa prawie dwukrotnie
LPG
Są już instalacje, które podobno bezproblemowo działają z 3.6 FSI.
Butla w koło wejdzie pewnie ok 60L, więc zasięg nam się zwiększa prawie dwukrotnie