sane pisze:orlik pisze:20.000 brutto?
Licząc na szybko w zaokrągleniach:
DP: 2000 PLN
IC: 4000 PLN
Dolot: 2000 PLN
Perun Vx: 3500 PLN
Robota: 2000 PLN
Przeróbki wydechu: 1000 PLN
Soft ECU: 2000 PLN
Soft TCU: 1500 PLN
~18k PLN
Całkiem trafnie to wyliczyłeś, dochodzi jeszcze kilka rzeczy, ale np DP z katalizatorem i środkowym tłumikiem w MG to koszt bodaj 3500PLN, ale robota w ich wykonaniu to pierwsza klasa!
Na IC można urwać kilka stówek i wziąć zamiast Wagnera to AirTec`a, ale generalnie to mniej jak 20kPLN nie będzie.
Do tego uważam, że kolejne kroki to:
Zawiecha, w moim wypadku (pod DCC) sprężyny Eibach`a w Best Performance Częstochowa to 1050PLN brutto - całość, czyli springi, przełożenie, geometria (wiem, że w Wawie to chyba x2 kosztuje).
Hamulce przód - minimum 5500PLN - tyle zawołał FROG za 350mm, 4tłok duży, klocki ds2500, węże w oplocie - montaż w cenie. BagCorp zawołał znowu 6500PLN za 355mm tarcza i nowy 6 tloczek z klockami i wężami w oplocie, bez montażu - tutaj zanzaczałem, że zestaw ma wejść w fele minimum 18 cali.
BagCorp przedstawił jeszcze ofertę na tył - Koszt zestawu na tył to ok 2600zl + tarcze i klocki na 330mm tarczy, węże w oplocie - bez montażu.
Podsumowując... minimum 20k, a jak się chce jeszcze lepiej trzymać drogi i hamować, to 7-10kPLN trzeba jeszcze dorzucić.