Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
: 30 lis 2013, o 14:02
CO do cen paliwa - no widać wyraźnie, że benzyna jest droższa. A to że 98 - co za różnica Najważniejsze, że droższa Co chciał udowodnić szms
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
160km 4x4 nie jeździ dynamicznie. To się ledwo toczy porównując do TDi. To co ty nazywasz dynamiczną jazdą, przy której pali 9l w TDi jest normalną zwykłą jazdą. W sytuacji, w której Ty musisz redukować 2 biegi co już wydaje Ci się dynamiką w TDi wciskasz gaz i jedziesz momentem. I nie pali wtedy 9l.Teofano pisze:Bzdury piszesz.Forest pisze:Wszystkim klientom, którzy mają 1.8 tsi a jeżdżą normalnie tzn. bez zastanawiania się - wyprzedzić czy nie, bo mi średnia podskoczy, Superb pali ok. 10/100.
Jeżdżę dość dynamicznie i naprawdę muszę się nieźle napracować, żeby brała więcej niż 9/100 (wyliczone, nie z kompa) a mam 4x4
Jedziesz tym momentem na silniku czy na kolach?Forest pisze:... w TDi wciskasz gaz i jedziesz momentem. I nie pali wtedy 9l.
Ja kocham wiare wlascicieli dieseli w momentbald pisze:Kocham te dyskusje TDI vs TSI
wtedy kiedy musisz wrzucić wyższy bieg to TSI wciąż ma jeszcze 3kobr przed sobą Popatrz na parametry . te silniki mają bardzo zbliżone osiągi. TDI ma mocny dół, który szybko się kończy. TSI ma dobry dół, ale znacznie wyżej górę. Wystarczy nieco inaczej jeździć.Forest pisze:160km 4x4 nie jeździ dynamicznie. To się ledwo toczy porównując do TDi. To co ty nazywasz dynamiczną jazdą, przy której pali 9l w TDi jest normalną zwykłą jazdą. W sytuacji, w której Ty musisz redukować 2 biegi co już wydaje Ci się dynamiką w TDi wciskasz gaz i jedziesz momentem. I nie pali wtedy 9l.Teofano pisze:Bzdury piszesz.Forest pisze:Wszystkim klientom, którzy mają 1.8 tsi a jeżdżą normalnie tzn. bez zastanawiania się - wyprzedzić czy nie, bo mi średnia podskoczy, Superb pali ok. 10/100.
Jeżdżę dość dynamicznie i naprawdę muszę się nieźle napracować, żeby brała więcej niż 9/100 (wyliczone, nie z kompa) a mam 4x4
A jak kocham każdy wątek na tym forum ;););););););)LMB pisze:Ja kocham wiare wlascicieli dieseli w momentbald pisze:Kocham te dyskusje TDI vs TSI
Tylko w tdi masz wtedy 5 bieg i jedziesz w tsi masz zapiętą trójkę, żeby w miarę jechać. Nie widzisz różnicy? Co mnie interesuje ten wasz moment na kołach w TSI, którego nie czuć podczas jazdy? Zaraz powiecie, że w takiej Hondzie też jest lepszy moment bo się kręci do 8tys obr. Tyle, ze dopiero od 6 zaczyna przyspieszać. Benzyny są dobre na tor, tam możesz sobie kręcić do odcięcia. W normalnym użytkowaniu zamiast machać biegami i szarpać autem wolę nic nie robić, wcisnąć gaz i pojechać. W tsi musiałbym najpierw się zastanowić - wyprzedać czy nie (z wiadomych powodów, średnia itp), jeśli wyprzedzać to czy na pewno? Jeśli dalej uparcie twierdzę, że wyprzedanie jest konieczne i nie zawyży to w znaczący sposób średniej przechodzę do następnego punktu. Na jakim jadę biegu, ile mam obrotów i ile muszę mieć, by zdążyć wyprzedzić przed jadącym z przeciwka. Oczywiście cały czas mając na uwadze średnią, czyli za dużo nie mogę zredukować, max 2 biegi w dół. No i zaczynam manewr. W połowie okazuje się, że jednak mocy za mało, co było oczywiste jeszcze przed rozpoczęciem manewru , momentu w ogóle nie ma bo to benzyna, fakt, zostało jeszcze 3k obrotów do odcięcia, ale jadę nie na tym biegu co trzeba. I cały plan leci na łeb. Manewr, średnia i przyjemność z jazdy. W dieslu wiadomo co trzeba zrobić. Tylko lewa noga i po manewrzewtedy kiedy musisz wrzucić wyższy bieg to TSI wciąż ma jeszcze 3kobr przed sobą Popatrz na parametry . te silniki mają bardzo zbliżone osiągi. TDI ma mocny dół, który szybko się kończy. TSI ma dobry dół, ale znacznie wyżej górę. Wystarczy nieco inaczej jeździć.