PLUSY:
- świetne ksenony - np. w porównaniu z Paskiem
- dużo miejsca - to jasne
- wygodne fotele przednie (ale w Ambition i bez elektryki)
- ciche silniki TSI
- bardzo komfortowe zawieszenie (jest miękko)
- moim zdaniem zupełnie dobre przyciemniane szyby (zdecydowanie mniej się grzeje) + rolety tylne
- świetny Bluetooth Premium (jakość dźwięku i SMS oraz obsługa z kierownicy przez MFA+)
- rolka na kierownicy do regulacji głośności zamiast guzików
MINUSY:
- bardzo miękkie zawieszenie (buda się buja na zakrętach)
- za twarda i za wysoko kanapa tylna
- zdecydowanie za długie drogi prowadzenie drążka zmiany biegów (zwłaszcza z 3 na 4)
- brak Kessy z tyłu - często po wyjściu z samochodu szarpię za tylną klamkę po lewej stronie a tu zonk - trzeba albo guzikiem centralny albo z pilota.
- paliwożerne benzyniaki (u mnie nawet 11.5 w mieście z 1.8 TSI, mnl)
- miękki lakier
- schowek po prawej w desce mógłby być szerszy, nie mieści się teczka A4 z dokumentami (a w Pasku wchodziła spoko)
- brak fajniejszych kolorów auta do wyboru (fajnie by wyglądał np. czerwony Superb
)
- fabryczne audio - kicha (aha! no i tu porażka wszechczasów! Co za idiota zaprojektował miejsce na głośnik basowy grający w dupę! Jednocześnie zmniejszając funkcjonalność kieszeni w drzwiach, do której początku nikt nie sięgnie, bo jest za daleko!)
- brak uchwytów na napoje w podłokietniku tylnej kanapy - Ambition i Family)