Re: Wymiana paska rozrządu.
: 23 cze 2013, o 17:16
Naprawi kto inny ale na koszt tego Aso
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Zależy jaką procedurę przewidział producent, bo to zależy tyko od tego.piotrus_pan pisze:ASO wymieni rozrząd na nowy ale silnika nie naprawi po zerwaniu paska. Info od mechanika, tego z gatunku kumatych.
nie licz na toZuber pisze:Naprawi kto inny ale na koszt tego Aso
Żebyś nigdy nie musiał testować tego w praktyce. Silnik kosztuje 20.000zł+robocizna.Zuber pisze:Naprawi kto inny ale na koszt tego Aso
bezduszny pisze:nie licz na toZuber pisze:Naprawi kto inny ale na koszt tego Aso
bo i dlaczego ma za to płacić ?
Ja chyba czegoś nie rozumiem...bezduszny pisze:
Jeżeli w ASO kupisz jak sam napisałeś tylko "określony poziom jakości".. to jak się on wysra..
to ASO odpowiada też i za szkody jakie wyrządził ten produkt.
a wtedy jedyną metodą jest naprawienie w innym miejscu a od nich wyegzekwowanie kasy.piotrus_pan pisze:ASO wymieni rozrząd na nowy ale silnika nie naprawi po zerwaniu paska. Info od mechanika, tego z gatunku kumatych.
Nie napisałem która część była lżejsza.Apropos różnej wagi części z VC - lżejsze nie oznacza automatycznie mniej wytrzymałe. W wielu branżach zmienia się produkty w czasie produkcji odchudzając je - niekoniecznie z utratą wytrzymałości.
Co jest w pudełkach VAG'a trzeba by kupić takie w ASO... wyjąć i obejrzeć co jest i jakie ma oznaczenia.Sebastian_M26 pisze:Jak widać w pudełkach VAG, jest pasek Conti, rolki INA (grupa Schaeffler), napinacz Litens z łozyskiem INA.