Strona 4 z 4

Re: esp fault

: 13 wrz 2013, o 14:09
autor: krzych64
Witam
Wracam do tematu tzn pisałem że jest wzorowo po kosztownej zmianie mechatroniki , no to już nie jest. Odczuwalne jest natomiast delikatne szarpanie przy zmianie z 1 na 2, wrażenie jazdy po tarce. Dzieje się tak przy rozgrzanym silniku. Na forum doczytałem że to sprzęgła i faktycznie po wizycie w serwisie to potwierdzili. Zastanawiam się jaki jest sens kupować nowy samochód. 62 tys. przebiegu mechatronik padł za dwa miesiące przy 69 tys. sprzęgła, ciekawe co dalej rozrząd, dwumasa? taniej mi wyjdzie jeździć taksówką codziennie. Aso poradziło jeździć aż te szarpnięcia zaczną mnie denerwować bardzo, bo będzie to narastać to wtedy przyjechać na zmianę sprzęgieł. Tak jak kiedyś czekałem z utęsknieniem na odbiór Superba tak teraz mam go już dość.

Re: esp fault

: 13 wrz 2013, o 14:28
autor: dato
To tyle w temacie automatów qrqa...

Re: esp fault

: 13 wrz 2013, o 14:55
autor: rezon
zaczynam się cieszyć, że nie mogłem połączyć dsg i czterołapa ;)

Re: esp fault

: 13 wrz 2013, o 16:37
autor: Misiek Fisiek
Znane i lubiane DSG7

Re: esp fault

: 14 wrz 2013, o 06:51
autor: krzysn
Nie czekaj z naprawą. Gdzieś czytałem, że wadliwe sprzęgła mogą uszkodzić koło dwumasowe.

Re: esp fault

: 21 maja 2014, o 21:00
autor: macius26
Załamaliście mnie.
Tydzień temu Skoda Subperb II 2009 rok w serwisie - zapalające się epc i gaśnięcie na wolnych obrotach.
Wymieniono oprogramowanie silnika i przez tydzień było OK.
Potem dokładnie stało się to samo co opisywał założyciel wątku.
Aż jestem przerażony co z tego wyjdzie...

Re: esp fault

: 22 maja 2014, o 18:20
autor: macius26
Jak już pisałem - mechatronika.
Pieprzona skarbonka z 70 kkm przebiegu

Re: esp fault

: 5 lip 2019, o 17:36
autor: adaleg
No i stało się,
Octavia 2 1.8 TSI DSG 2009r., po nocy ESP fault i migające P przy lewarku zmiany biegów.
Przez dobre dwa lata był też efekt zużytych tarcz sprzęgła, czyli tarka z 1 na 2 , szczególnie przy skręconych kołach.
Auto nie kręci rozrusznikiem, nie ma też możliwości przełączenia z P na N. Czytam, i się załamuje, bo to jak czytam na 90% mechatronika, i dodatkowo sprzęgła...dramat

zdjęta zaślepka, pytanie co zrobić z tym żółtym plastikiem, żeby ruszyć dzwignię z P na N?
[URL=https://iv.pl/][img]https://iv.pl/ ... .jpg[/img][/url]

Re: esp fault

: 5 lip 2019, o 17:37
autor: adaleg
Ktoś poleci serwis który to ogarnia nie za miliony Warszawa okolice?