Re: esp fault
: 13 wrz 2013, o 14:09
Witam
Wracam do tematu tzn pisałem że jest wzorowo po kosztownej zmianie mechatroniki , no to już nie jest. Odczuwalne jest natomiast delikatne szarpanie przy zmianie z 1 na 2, wrażenie jazdy po tarce. Dzieje się tak przy rozgrzanym silniku. Na forum doczytałem że to sprzęgła i faktycznie po wizycie w serwisie to potwierdzili. Zastanawiam się jaki jest sens kupować nowy samochód. 62 tys. przebiegu mechatronik padł za dwa miesiące przy 69 tys. sprzęgła, ciekawe co dalej rozrząd, dwumasa? taniej mi wyjdzie jeździć taksówką codziennie. Aso poradziło jeździć aż te szarpnięcia zaczną mnie denerwować bardzo, bo będzie to narastać to wtedy przyjechać na zmianę sprzęgieł. Tak jak kiedyś czekałem z utęsknieniem na odbiór Superba tak teraz mam go już dość.
Wracam do tematu tzn pisałem że jest wzorowo po kosztownej zmianie mechatroniki , no to już nie jest. Odczuwalne jest natomiast delikatne szarpanie przy zmianie z 1 na 2, wrażenie jazdy po tarce. Dzieje się tak przy rozgrzanym silniku. Na forum doczytałem że to sprzęgła i faktycznie po wizycie w serwisie to potwierdzili. Zastanawiam się jaki jest sens kupować nowy samochód. 62 tys. przebiegu mechatronik padł za dwa miesiące przy 69 tys. sprzęgła, ciekawe co dalej rozrząd, dwumasa? taniej mi wyjdzie jeździć taksówką codziennie. Aso poradziło jeździć aż te szarpnięcia zaczną mnie denerwować bardzo, bo będzie to narastać to wtedy przyjechać na zmianę sprzęgieł. Tak jak kiedyś czekałem z utęsknieniem na odbiór Superba tak teraz mam go już dość.