Duze spalanie. SI
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2 maja 2011, o 15:20
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Iława
Duze spalanie. SI
Witam wszystkich
Dzis jadac trasa ok 50 km moja skodzina lyknela 8.5l.Mam od pewnego czasu z nia problem, na postoju pali 1,0 do 1.2 l/h , na vagu bledow brak moc ma pali wszystko ok.Ogolnie trwa to od okolo pol roku(myslalem ze jej przejdzie,wina paliwa lub cos), wymienone wszystkie filtry(mann),wyciagany egr w celu sprawdzenia czy nie jest zawalanony, wszystko ok, synchro ustawione na 0.0 wczesniej 1.1-1.7 dalej tak samo.Mam jeszcze logi grup statycznych wrzuce je pozniej .Czy ktos mial podobny problem.Prosze o pomoc
I tak pozatym Zdrowych Wesolych )
Dzis jadac trasa ok 50 km moja skodzina lyknela 8.5l.Mam od pewnego czasu z nia problem, na postoju pali 1,0 do 1.2 l/h , na vagu bledow brak moc ma pali wszystko ok.Ogolnie trwa to od okolo pol roku(myslalem ze jej przejdzie,wina paliwa lub cos), wymienone wszystkie filtry(mann),wyciagany egr w celu sprawdzenia czy nie jest zawalanony, wszystko ok, synchro ustawione na 0.0 wczesniej 1.1-1.7 dalej tak samo.Mam jeszcze logi grup statycznych wrzuce je pozniej .Czy ktos mial podobny problem.Prosze o pomoc
I tak pozatym Zdrowych Wesolych )
Re: Duze spalanie. SI
Jak tyle sprawdzałeś to pewnie jesteś uczulony na dolegliwośći, ale może dwumasa... albo przepływomierz?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2 maja 2011, o 15:20
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Iława
Re: Duze spalanie. SI
Heh lubie byc dokladny w takich sprawach Przeplywka byla wymieniana na nowa pierburg( stara obcinala dawke na wysokich obrotach) ,dwumasa hmm niby samochodem nie trzesie przy gaszeniu nie slychac metalicznego stuku(pedal sprzegla tez zbytnio nie pulsuje)poprostu zalamka z tym co jej dolega ;(
Re: Duze spalanie. SI
To, ze nie ma metalicznego dzwieku podczas gaszenia to nic, jakby byl to bylby ostateczny znak na jego wymiane, chociaz i ten fakt jest do podwazenia, bo jeszcze spokojnie z 20 kkm by zrobil.
Moze po prostu zima? Z tego co wyczytalem o tej jednostce to raczej norma, moze po prostu wykalibrowales "spalanie" i teraz jest bardziej realne, zeby to wszystko sprawdzic zalej sobie pod korek i zmierz ile Ci naprawde pali, wtedy bedziesz pewny w 100% ]
Moze po prostu zima? Z tego co wyczytalem o tej jednostce to raczej norma, moze po prostu wykalibrowales "spalanie" i teraz jest bardziej realne, zeby to wszystko sprawdzic zalej sobie pod korek i zmierz ile Ci naprawde pali, wtedy bedziesz pewny w 100% ]
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Duze spalanie. SI
Dwumas na spalanie nie ma wplywu.
Jak kondycja pompek .? Sprawsz dawki statycznie i dynamicznie mozesztez bipy w 23
Jak kondycja pompek .? Sprawsz dawki statycznie i dynamicznie mozesztez bipy w 23
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2 maja 2011, o 15:20
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Iława
Re: Duze spalanie. SI
tez powoli zaczynam obowiac sie pompek ;( (jutro wrzuce te logi), widzac ostatnio co tankowalem na markowej stacji orlen jestem w szkoku.Ropka verva zamarzla przy -13,po zlaniu syfu z filtra bylem w szkoku moze nie tyle co wydzielila sie parafina jak byl tam jakis syf jakby smola.Nie jestem sam z takim przypadkiem 2 dni temu kuzyn tez posiadajacy superba dzowni do mnie ze skoda mu stanela, pytam sie skad lal,z orlenu i sprawa jasna.Zacholowali ja do mnie i powtora z rozyrywki taki sam syf z filtra ;( Jestem w szkoku co sie dzieje z tymi paliwami w polsce
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Duze spalanie. SI
Możesz dac cynk inspekcji handlowej. Niech ich odwiedzą poza kolejnością.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Duze spalanie. SI
neck, mi przy padnietej dwumasie na jalowym palil ok 0,8-0,9 l/h, natomiast po naprawie wrocil do wyniku 0,5-0,6 l/h
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Duze spalanie. SI
Szms ciekawe
Ja przed sezonem zimowym od pazdziernika juz leje do kazdego tankowania dodatek. A przez caly rok dodatki inne. Pamietajcie ze w baku gromadza sie bakterie ktore szczegolnie w okresie zimowym powoduja powstawanie "glonow". Takie glony + kryształki parafiny = zapchany filtr.
Ja przed sezonem zimowym od pazdziernika juz leje do kazdego tankowania dodatek. A przez caly rok dodatki inne. Pamietajcie ze w baku gromadza sie bakterie ktore szczegolnie w okresie zimowym powoduja powstawanie "glonow". Takie glony + kryształki parafiny = zapchany filtr.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2 maja 2011, o 15:20
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Iława
Re: Duze spalanie. SI
Witam
Zrobilem dzis logi statyczne(dynamiczne wrzuce jutro balem sie wsiac za kolko;))Co o nich myslicie ??
Log (0 - 004)
Log (1 - 013)
Log (2 - 023)
Zrobilem dzis logi statyczne(dynamiczne wrzuce jutro balem sie wsiac za kolko;))Co o nich myslicie ??
Log (0 - 004)
Log (1 - 013)
Log (2 - 023)
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Duze spalanie. SI
Szms co do wiekszego spalania i Twojej dwumasy mysle ze jak walila to silnik wpadal w wibracje i ecu probowalo przywrocic mu rowna prace poprzez korekce dawek.
Kolego kam2136 logi nie wskazuja na powod wysokiego spalania. Wyglada na ok.
Zrob dynamicznie przeplywke turbo i dawki wtryskow.
Ale najwazniejsze sprawdz vagiem temp jaka wskazuja czujniki temp zew. Plynu chlodniczego, paliwa i odnies je do warunkow w jakich robisz test. Sprawdz czy temperatury sie zgadzaja. Czasem takie dupstwo potrafi miec duzy wplyw.
Kolego kam2136 logi nie wskazuja na powod wysokiego spalania. Wyglada na ok.
Zrob dynamicznie przeplywke turbo i dawki wtryskow.
Ale najwazniejsze sprawdz vagiem temp jaka wskazuja czujniki temp zew. Plynu chlodniczego, paliwa i odnies je do warunkow w jakich robisz test. Sprawdz czy temperatury sie zgadzaja. Czasem takie dupstwo potrafi miec duzy wplyw.
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Duze spalanie. SI
Bardziej chodzi o problem utrzymania równej pracy silnika, zwłaszcza na wolnych obrotach. Też się dziwię, że spalanie wzrosło.
Do logów nie ma się jak przyczepić.
Neck, jakiś czas temu zastosowałem ze znajomym LM2666 do naszych Peugeotów. Mam wrażenie, że mojemu wigor wrócił (musiałbym korektę wtrysku sprawdzić aby dokładniej powiedzieć jaki jest skutek. Na moje, dość wrażliwe, ucho jest lepiej). Znajomek natomiast całkowicie pozbył się problemu krztuszenie i chwilowej utraty mocy oraz wahania wolnych obrotów.
Do logów nie ma się jak przyczepić.
Neck, jakiś czas temu zastosowałem ze znajomym LM2666 do naszych Peugeotów. Mam wrażenie, że mojemu wigor wrócił (musiałbym korektę wtrysku sprawdzić aby dokładniej powiedzieć jaki jest skutek. Na moje, dość wrażliwe, ucho jest lepiej). Znajomek natomiast całkowicie pozbył się problemu krztuszenie i chwilowej utraty mocy oraz wahania wolnych obrotów.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2 maja 2011, o 15:20
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Iława
Re: Duze spalanie. SI
A czy nie uwazacie ze czas wtrysku jest troche przy dlugi ??Ogladajac logi innych awx czas wynosi 5.8, 7.1 a u mnie 7.7 non stop ??Czy nie ma to az takiego wplywu na spalanie ??
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Duze spalanie. SI
Ciężko mi powiedzieć. Na innych logach widziałem 6,1; 6,6; 7,7.
Masz Synchro praktyczne na 0, a korekcja na przyzwoity poziomie. Może logi dynamiczne rozjaśnia sprawę.
Masz Synchro praktyczne na 0, a korekcja na przyzwoity poziomie. Może logi dynamiczne rozjaśnia sprawę.