Strona 2 z 3

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 12 lis 2010, o 14:40
autor: Bartic
Jak poszły modyfikacje, jakie wrażenia?
Rozmyślam właśnie nad tematem "zawirusowania" mojego skromnego silniczka, w związku z tym pytanie: czy będzie się zbierać kolejna grupa?

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 13 lis 2010, o 06:58
autor: Arci9
Pisałem do Blighta ale mi nie odpowiedział, w sobote kiedy odbywała sie modyfikacja nie było na początku chętnych.Nie wiem czy Masters nie krył rozczarowania z powodu małej ilości osób,trzeba sie dowiedzieć czy grupowe nadal aktualne.
Ja tez nie miałem ostatnio czasu, teraz bym się wybrał, musze tylko zmienić olej i filtry - dodatkowo przez chwile jaki błąd mi sie pojawił coś "oil pressure..max 4000RPM" i jeszcze bym to chciał sprawdzić.

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 15 lis 2010, o 09:12
autor: Tomek
sprawdź poziom oleju :!:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 15 lis 2010, o 14:08
autor: Arci9
Tomek, zapaliło się to coś ;) i od razu odruchowo wlałem odrobinkę, bo w instrukcji nic nie było na temat takiej kontrolki.
A od prawie 500km na razie jest ok :)

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 2 gru 2010, o 08:49
autor: FunGous
bylem wczoraj u mastersa

oto rezultat
http://sites.google.com/site/superb2combi/" onclick="window.open(this.href);return false;

niestety pogoda nie pozwala na jakiekolwiek testy :D

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 2 gru 2010, o 13:08
autor: Tomek
wydawało mi się, że turbina powinna konkretnie ładować poniżej 2000 obrotów, a na tym wykresie, to wygląda jakby do 3000 obrotów ten samochód ledwo się toczył.
Jakiś koślawy dla mnie ten wykres, tzn źle rozciągnięty w poziomie ;) pomiar notowany od obrotów 2100 ;)

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 2 gru 2010, o 19:29
autor: POWERCHIP
Coś MT się nie postarał, nawet nie chciało się zmienić typu silnika (DIESEL/TURBOLOADER).
Gdyby nie opis 1.8 TSI to w pierwszym momencie można pomyśleć, że to pierwszy diesel który się kręci powyżej 6 tyś. :D

No i zastanawiające jest to tak jak Tomek zwrócił uwagę, dlaczego początek pomiaru jest
od 2100, wyskalowanie powinno zaczynać się od 1100 , czyżby kolejne przeoczenie ...

Generalnie dziwny ten wykres, porównując z innymi wykresami ogólnie dostępnymi w necie, innych firm tuningowych ...

Pozdrawiam
Paweł

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 3 gru 2010, o 06:15
autor: FunGous
pewnie wygladaloby to inaczej w manualu ale to jest DSG

czy ktos moglby mi wskazac jakies inne wykresy dla DSG do porownania ?

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 3 gru 2010, o 06:32
autor: Arci9
FunGous, ile w serii było?
Rozumiem,że można cały czas na grupowe się załapać?

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 3 gru 2010, o 06:43
autor: FunGous
nie pamietam. na wykresie jest stock i upgrade

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 3 gru 2010, o 07:27
autor: POWERCHIP
FunGous pisze:pewnie wygladaloby to inaczej w manualu ale to jest DSG

czy ktos moglby mi wskazac jakies inne wykresy dla DSG do porownania ?
Czyli wszystko potwierdza moją pierwszą myśl, że to jest DSG.
Niestety opis na wydruku wszystkich wprowadza w błąd.
Teraz wszystko jasne dla czego pomiar jest od 2100 ...

Pozdrawiam
Paweł

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 3 gru 2010, o 12:16
autor: Arci9
FunGous, napisz czy wiesz coś o aktualności chipowania.Powinienem mieć grudzień spokojnieszy i znaleźć czas na virusowanie :)

I jak wygląda od strony technicznej, czy długo trwa i trzeba kompa rozbierać?

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 4 gru 2010, o 22:03
autor: Wierchu
FunGous, kiedy odebrałeś samochód z salonu i przy jakim przebiegu robiłś virusa? No i oczywiście ile Cię skasowali za taką przyjemność?
Też mam DSG 7 i trochę się obawiam tego chipowania.

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 5 gru 2010, o 06:59
autor: FunGous
calosc moze z 2h lacznie z koreka.

przyjezdzasz
hamowanie serii
wyjecie kompa
programowanie
wlozenie kompa
hamowanie
wyjecie kompa
korekta
wlozenie kompa
hamowanie
wyjezdasz :)

mozna tez przez gniazdo diagnostyczne ale w moim przypadku sie nie dalo. zalezy od wersji softu.
na manualu mozna podciagnac pod 320 - 330 Nm ale w przypadku DSG nie ma co szalec

ogolnie polecam i naprawde nie ma sie czego obawiac
to juz moje 3 auto sczipowane zaraz po kupnie

superba odebralem pod koniec sierpnia i zrobilem 14 tys do tej pory

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

: 5 gru 2010, o 10:07
autor: Nematode
No perspektywa 1.8 z 200KM kusi jednak z racji posiadanego DSG nie zaryzykuję modyfikacji :)