Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Jakby kto chciał przekaznik oryginalny z podstawka pasujący w wolne miejsce pod deska to takie mam ... Piny do skrzynki bezpiecznikow, oczka do masy itp. Pisać.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
O kuchwapumpa pisze:A) musisz skads wziac sterowanie przekaznika, bedzie to plus ktory pojawia sie na gniezdzie bezpiecznika nr9
B) musisz miec minus do przekaznika, ten wezmiesz z dowolnego punktu masy
C) musisz miec plus dobry albo bezposrednio z aku albo ze styku nr 35 ktory oryginalnie zasila gniazda zapalniczek
D) musisz miec minus do nowego gniazda i to z dowolnego punktu masy
E) musisz miec przekaznik najlepiej samochodowy i z podstawka wyposazona w diode prostownicza
F) musisz to polaczyc razem
Prosciej juz nie moglem, brakuje tylko schematu
Dla mnie to zbyt skomplikowane - chyba pojadę do elektryka, żeby mi kabelek prosto z aku pociągnął...będzie chyba szybciej, taniej i prościej.
Ale dzięki za próbę rozjaśnienia sprawy - przynajmniej wiem, że nie jest to 5 minut roboty.
Pozdrawiam
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Jeżeli da się zrobić zestaw plug'n'play to chętnie kupię płacąc za części i Twoja pracę, ale patrząc na opis kolegi powyżej to może być problemEnriquez pisze:Jakby kto chciał przekaznik oryginalny z podstawka pasujący w wolne miejsce pod deska to takie mam ... Piny do skrzynki bezpiecznikow, oczka do masy itp. Pisać.
Dzieki
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Jak chcesz to Ci mogę zrobić 90% plug & play.
Będziesz musiał jedynie odciąć istniejące połączenie z bezpiecznika do gniazd i podpiąć się pod przekaźnik.
Będziesz musiał jedynie odciąć istniejące połączenie z bezpiecznika do gniazd i podpiąć się pod przekaźnik.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Dzięki za schemacik, ale jeżeli dobrze rozumiem będę miał wszystkie gniazda zasilane tylko "po stacyjce", a mnie interesuje dodatkowe gniazdo zasilane "po stacyjce", schowane gdzieś z boku, natomiast nie interesują mnie zmiany w pozostałych istniejących już gniazdkach. Dlatego szukam najprostszego, bezpiecznego rozwiązania, i pytałem o bajpas na bezpieczniku, który ma zasilanie właśnie po zapalanie silnika (zapłonu) - z opisu aukcji wynika, że ma on dwa bezpieczniki (zarówno jako oryginalny bezpiecznik jak i dodatkowego urządzenia), więc teoretycznie powinno być chyba bez problemów - zakładam że obciążenie ładowarki do telefonu jest pomijalne?
Jeszcze raz dzięki za szybki rysunek
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Łojezu....
Kupujesz sobie 1 pin o numerze 000 979 227 E, wygląda on tak jak na zdjęciu na tej stronie:
http://www.passatplus.de/umbauteile/ste ... ecker5.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Odkręcasz skrzynkę bezpieczników, zdejmujesz jej pokrywę z tyłu, przesuwasz różową blokadę do dołu i na dole w miejsce bezpiecznika Nr. 30 wtykasz ten pin. Jest tam wolne miejsce na taki właśnie pin. Do tego pinu dolutowujesz sobie +swojego gniazda. Minus bierzesz z jakiejś śruby. Dokładasz bezpiecznik 25A w miejsce gdzie właśnie dołożyłeś swój pin i to wszystko.
Kupujesz sobie 1 pin o numerze 000 979 227 E, wygląda on tak jak na zdjęciu na tej stronie:
http://www.passatplus.de/umbauteile/ste ... ecker5.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Odkręcasz skrzynkę bezpieczników, zdejmujesz jej pokrywę z tyłu, przesuwasz różową blokadę do dołu i na dole w miejsce bezpiecznika Nr. 30 wtykasz ten pin. Jest tam wolne miejsce na taki właśnie pin. Do tego pinu dolutowujesz sobie +swojego gniazda. Minus bierzesz z jakiejś śruby. Dokładasz bezpiecznik 25A w miejsce gdzie właśnie dołożyłeś swój pin i to wszystko.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Dzięki za info i cierpliwośćEnriquez pisze:Łojezu....
Kupujesz sobie 1 pin o numerze 000 979 227 E, wygląda on tak jak na zdjęciu na tej stronie:
http://www.passatplus.de/umbauteile/ste ... ecker5.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Odkręcasz skrzynkę bezpieczników, zdejmujesz jej pokrywę z tyłu, przesuwasz różową blokadę do dołu i na dole w miejsce bezpiecznika Nr. 30 wtykasz ten pin. Jest tam wolne miejsce na taki właśnie pin. Do tego pinu dolutowujesz sobie +swojego gniazda. Minus bierzesz z jakiejś śruby. Dokładasz bezpiecznik 25A w miejsce gdzie właśnie dołożyłeś swój pin i to wszystko.
Schemacik na pewno się przyda dla potomnych!
Pzdr
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 5 kwie 2012, o 21:52
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Lokalizacja: 3City
Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
A ja jestem po przekonfigurowaniu gniazd. Teraz przednie mam zasilanie non stop a tylne po wlaczeniu silnika.
Bez ingerencji w instalacje calosc jako przejsciowka wtyczka do wtyczki do gniazda tylnej zapalniczki.
Ten modul automatu bardzo prosto sie konfiguruje. Odpalam silnik, zdejmuje na chwile zworke, czekam 5 sekund i zakladam zworke. Potem po minucie wylaczam silnik i modul juz zapamieta ustawienia nawet po calkowitym odlaczeniu akumulatora.
Sekunde po wlaczeniu silnika daje zasilanie na gniazdo i jakies 5-7 sekund po wylaczeniu silnika odcina zasilanie.
Kupilem w koncu tutaj
http://multisort.pl/product/Uniwersalny ... 11603.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zamowilem w poludnie a na drugi dzien kurier stal u drzwo...
Mozna to tez wmontowac w jakis rozdzielacz zasilajacy, caly modul jest dosyc maly.
Bez ingerencji w instalacje calosc jako przejsciowka wtyczka do wtyczki do gniazda tylnej zapalniczki.
Ten modul automatu bardzo prosto sie konfiguruje. Odpalam silnik, zdejmuje na chwile zworke, czekam 5 sekund i zakladam zworke. Potem po minucie wylaczam silnik i modul juz zapamieta ustawienia nawet po calkowitym odlaczeniu akumulatora.
Sekunde po wlaczeniu silnika daje zasilanie na gniazdo i jakies 5-7 sekund po wylaczeniu silnika odcina zasilanie.
Kupilem w koncu tutaj
http://multisort.pl/product/Uniwersalny ... 11603.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zamowilem w poludnie a na drugi dzien kurier stal u drzwo...
Mozna to tez wmontowac w jakis rozdzielacz zasilajacy, caly modul jest dosyc maly.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Kolejne pytanie z zaawansowanej techniki - jak wyjąc skrzynkę? Po odkręceniu dwóch śrub mocujących jest króciutkie przyłącze z tyłu, spięte trytką - czy to w całości się jakoś odpina?Enriquez pisze: Odkręcasz skrzynkę bezpieczników, zdejmujesz jej pokrywę z tyłu
Na mrozie plastiki twardnieją i nie chcę nic złamać...a za wiązkę też nie chcę ciągnąc zbyt mocno.
Z góry dzięki
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Dzięki, znalazłem sobie rysunek ale tylko ten drugi. Po odpięciu wszystkiego trzeba będzie kasować błędy?
Pzdr
Pzdr
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
nie potrzebujesz niczego odpinać
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Plus po stacyjce w gniazdach zapalniczek
Dzisiaj rozkręciłem skrzynkę bezpieczników i okazało się, że w bezpieczniku nr 30 nie ma u mnie zasilania. podpiąłem się pod grzanie foteli (którego nie mam) ale zasilanie mam cały czas, nawet bez kluczyków w stacyjce. Po sprawdzeniu czy zapalniczka działa, okazało się, że wyjęcie pinu z gniazda w skrzynce bezpieczników nie jest łatwe - tzn nie można go ruszyćEnriquez pisze:w miejsce bezpiecznika Nr. 30 wtykasz ten pin. Jest tam wolne miejsce na taki właśnie pin. Do tego pinu dolutowujesz sobie +swojego gniazda. Minus bierzesz z jakiejś śruby. Dokładasz bezpiecznik 25A w miejsce gdzie właśnie dołożyłeś swój pin i to wszystko.
Zostawiłem więc tak jak jest, bo chciałem też schować kabel do ładowarki, bo denerwował mnie jak dyndał na środku.
Pytania mam trzy:
1. Czy w mojej bida wersji mogę się gdzieś podpiąć lub gdzieś zmostkować z którymś bezpiecznikiem żeby bez kluczyków zasialnia nie było
2. Czy da się jakoś wyjąć ten pin czy trzeba specjalnego narzędzia (mam jeszcze drugi w zapasie )
3. czy ładowarka telefonu (5A, 1V) podpięta na stałe, zostawiona bez telefonu oczywiście może mi rozładować aku?
Dzięki