SII - kończy się ksenon
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
SII - kończy się ksenon
Jak w temacie - od kilku dni lewy zaczyna sobie świecić na ładny fioletowy kolorek Przejechane mam niemal 120 000 km, więc nie dziwię się, że zbliża się koniec naszej DS1.
Teraz pytanie, wymieniać samemu, czy lepiej jednak jechać do serwisu? Będę dosłownie za chwilę wymieniać olej w skrzyni DSG, więc i tak będę w serwisie, ale zastanawiam się nad kosztem wymiany? DS1 oryginalne, 'Genuine part' VW mogę kupić za 200 zł sztuka, więc tragedii nie ma, tylko nie wiem czy czasem po wymianie nie trzeba ustawiać świateł? Z tego co wiem, to DS1 wymienia się wykrecając dwie śruby mocujące, więc chyba się nie za bardzo zmienia kąt świateł? Wiecie coś o tym?
Dzięki za info
Teraz pytanie, wymieniać samemu, czy lepiej jednak jechać do serwisu? Będę dosłownie za chwilę wymieniać olej w skrzyni DSG, więc i tak będę w serwisie, ale zastanawiam się nad kosztem wymiany? DS1 oryginalne, 'Genuine part' VW mogę kupić za 200 zł sztuka, więc tragedii nie ma, tylko nie wiem czy czasem po wymianie nie trzeba ustawiać świateł? Z tego co wiem, to DS1 wymienia się wykrecając dwie śruby mocujące, więc chyba się nie za bardzo zmienia kąt świateł? Wiecie coś o tym?
Dzięki za info
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: SII - kończy się ksenon
Kup sobie i daj do wymiany. Generalnie nie trzeba nic ustawiać po wymianie. Chyba ze zaczną grzebać śrubokrętem tego się nie robi. Xenony ustawia się tak, że wchodzisz w moduł ksenona VAG-iem wtedy silniczki ustawiają się na zero. Dopiero wtedy można kręcić góra doł. Komputer te poziom zapamięta jako zero i będzie chodził góra dół do tego miejsca. Same pokręcenie regulacją bez komputera spowoduje ze xenon nie będzie chodził góra dół bo komp nie będzie miał pozycji "0".
Tak, że możesz wymienić sam jak masz zdolności albo oddaj im przy okazji oleju dodatkowe 50zł wezną ale koniecznie kup sobie sam DS1 bo w ASO pewnie policzą sobie.
Tak, że możesz wymienić sam jak masz zdolności albo oddaj im przy okazji oleju dodatkowe 50zł wezną ale koniecznie kup sobie sam DS1 bo w ASO pewnie policzą sobie.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: SII - kończy się ksenon
Fajnie że ksenon się konczy a nie pada od razu jak zwykła żarowka. Będzie czas zamowic nowy - nie trzeba trzymac na zapas.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: SII - kończy się ksenon
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 18:14 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Re: SII - kończy się ksenon
Nie wiem czy ma zero, bo przecież za każdym razem dopasowuje się sam, nie chodzi o przechył auta, obciążenie? Np. jak masz załadowany tył, to by świecił do góry, a tak spoziomuje do odpowiedniego kąta, tak to sobie tłumaczę...
suma sumarum - wszyscy doszli do takiego samego wniosku, że nic tam nie przestawiasz
suma sumarum - wszyscy doszli do takiego samego wniosku, że nic tam nie przestawiasz
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: SII - kończy się ksenon
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 18:14 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: SII - kończy się ksenon
U mnie w Outlanderze niedawno padł niemal bez ostrzeżenia - lekkie zabarwienie przez tydzień i ciemność. Różnie z tym bywa.Zuber pisze:Fajnie że ksenon się konczy a nie pada od razu jak zwykła żarowka. Będzie czas zamowic nowy - nie trzeba trzymac na zapas.
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: SII - kończy się ksenon
Dzięki za odzew Panowie, poczytałem jeszcze i chyba najrozsądniej będzie zrobić to przy okazji wymiany oleju w skrzyni. Swoją drogą technologia chyba poszła nieco do przodu, bo w moim subiektywnym odczuciu żarniki mają teraz nieco większą trwałość, niż przed kilkoma laty. Pamiętam, jak w poprzednim aucie (S80) DS2 zmieniałem już po nieco ponad 2 latach i przebiegu 75-80tkm, w Skodzie DS1 starczyło na 3 lata i 119000tkm, więc coś chyba jest na rzeczy (mam nadzieję). Nie mam możliwości wykorzystania przeciwmgłowych jako do jazdy dziennej, więc u mnie ksenony jeżdżą włączone przez cały czas.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: SII - kończy się ksenon
Warto dołożyć dzienne LED'y. S ma trochę miejsca na montaż. Ksenonom bardziej szkodzi zapalanie/gaszenie niż ciągła praca. U mnie D2R padł po 5 latach i 150kkm.
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: SII - kończy się ksenon
No tak, ale mnie się zupełnie nie podobają te dokładane paski, a już widziałem kilka aut jak również słyszałem opinie, że te dokładane też padają. Zdecydowanie wolałbym zintegrowane z lampą, no ale takich na razie koncern nie przewiduje, może po faceliftingu? Poza tym zakup tych dziennych, montaż, przekroczy cenę 400 zł za nowe żarniki DS1, więc tak naprawdę nie wiem, czy jest sens oprócz oczywistego mniejszego zapotrzebowania na prąd
Re: SII - kończy się ksenon
Zawsze możesz się poświęcić i założyć dedykowane, wyglądaja moim zdaniem dobrze
http://milotec.de/index.php?cat=c357_LE ... 3b816d4cba" onclick="window.open(this.href);return false;
Do poliftowych w końcu wymyślili:
http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB- ... ystem-KI-R" onclick="window.open(this.href);return false;
ciekawe czy te są mocniejsze od kombinowanych lec'a
http://milotec.de/index.php?cat=c357_LE ... 3b816d4cba" onclick="window.open(this.href);return false;
Do poliftowych w końcu wymyślili:
http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB- ... ystem-KI-R" onclick="window.open(this.href);return false;
ciekawe czy te są mocniejsze od kombinowanych lec'a
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: SII - kończy się ksenon
No nie, może się źle wyraziłem - miałem na myśli te zintegrowane z kloszem lampy, tak jak w Audi, czy też nowych modelach KIA etc.
Te ze strony Kopacek nie nadają się do mojego auta, ja nie mam możliwości zastosowania w swoim samochodzie przeciwmgielnych, mam jeden z pierwszych wypustów Superba, a tam jeszcze ich nie było.
Te ze strony Kopacek nie nadają się do mojego auta, ja nie mam możliwości zastosowania w swoim samochodzie przeciwmgielnych, mam jeden z pierwszych wypustów Superba, a tam jeszcze ich nie było.
Re: SII - kończy się ksenon
Z jednej strony to fajne, ale najgorsze jest to, że jak pójdzie led to cały klosz do wymiany. Chociaż i na to jest patent - znajomy ręcznie z lampy wycina ledy, wstawia nowe i łączy w całość, za 20% ceny nowego klosza...
Mi akurat się podobają te dzienne w halogenach
Mi akurat się podobają te dzienne w halogenach
- awdurek
- Posty: 466
- Rejestracja: 19 paź 2010, o 17:57
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
- Aktualnie: 240 KM i 500Nm
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Wlkp
Re: SII - kończy się ksenon
Nie róbcie z wymiany ksenona zabiegu chirurgicznego.
Wymiana trwa 15 sekund po prostu wyciągasz stary i wkładasz nowy i koniec.
Miałem podobny przypadek tylko dużo wcześniej przy jakiś 50tkm. U mnie zaczął świecić na różowo.
A co do dziennych to bogge zrób sobie to co ma część forumowiczów a mianowicie przekoduj sobie halogeny na DRL i
dodatkowo coming i living home też przekoduj na halogeny.
Oszczędność ksenona będziesz miał cyrka 80 % .
Wymiana trwa 15 sekund po prostu wyciągasz stary i wkładasz nowy i koniec.
Miałem podobny przypadek tylko dużo wcześniej przy jakiś 50tkm. U mnie zaczął świecić na różowo.
A co do dziennych to bogge zrób sobie to co ma część forumowiczów a mianowicie przekoduj sobie halogeny na DRL i
dodatkowo coming i living home też przekoduj na halogeny.
Oszczędność ksenona będziesz miał cyrka 80 % .
SUPERB II 2,0 PLATINIUM CBBB TDI DSG 200KM 406Nm
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: SII - kończy się ksenon
Hmmm, Awdurek - w jaki sposób przekodować? Jestem w tym temacie kompletnie zielony, ktoś z forumowiczów to robi z VAGiem? Jeśli tak, to chętnie zgłębię temat i zakupię odpowiednie żarówki, bo pewnie na tym to polega?