Strona 3 z 10

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 17 wrz 2012, o 14:03
autor: gsh
neck99 pisze:
gsh pisze:Ciekawe jak tam moje wtryski po wymianie, niedługo będzie 30tyś km jak na nich nakręciłem.

Jak to ???? na gwarancji miałeś zmieniane ? dlaczego i jaki przebieg. Ty masz pompki. Szok ze wymiana była.
Tak, na gwarancji a w zasadzie już po gwarancji ( dłuższa historia i moja walka z ASO i SAP, opisywałem na forum ) wymienili mi wszystkie pompowtryski. Nakręciłem dokładnie jakieś 35-37 tyś km na nowych, musiałbym dokładnie poszukać jaki miałem wtedy przebieg ( ok 92-95 tyś km,tak szybko mi kilometry lecą że nie pamiętam dokładnie ).

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 17 wrz 2012, o 14:15
autor: dato
neck99 pisze:Jeżeli to jest te miejsce to tak :
45 milisekund to jest 45000 mikrosekund więc zacząc martwić się mozesz jak będziesz widział powyżej 30000us. na razie masz srednio ok 20us :) biorąc pod uwage ze nowe miałes ok 10us.
To zapas jest :lol:

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 17 wrz 2012, o 19:16
autor: neck99
Jak pieron :)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 17 wrz 2012, o 22:17
autor: szymi81
gsh pisze:
neck99 pisze:
gsh pisze:Ciekawe jak tam moje wtryski po wymianie, niedługo będzie 30tyś km jak na nich nakręciłem.

Jak to ???? na gwarancji miałeś zmieniane ? dlaczego i jaki przebieg. Ty masz pompki. Szok ze wymiana była.
Tak, na gwarancji a w zasadzie już po gwarancji ( dłuższa historia i moja walka z ASO i SAP, opisywałem na forum ) wymienili mi wszystkie pompowtryski. Nakręciłem dokładnie jakieś 35-37 tyś km na nowych, musiałbym dokładnie poszukać jaki miałem wtedy przebieg ( ok 92-95 tyś km,tak szybko mi kilometry lecą że nie pamiętam dokładnie ).
a co tankujesz?

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 18 wrz 2012, o 06:18
autor: neck99
Zeby pompki zjadło przy takim przebiegu musiał by tankować naprawde syf nie z tej ziemi. Myślę ze to wada ich była fabryczna. Pompki łatwo sprawdzić VAG-eim. Kanał 23

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 18 wrz 2012, o 07:43
autor: gsh
Unikam stacji w dziwnych miejscach, tylko tankuje na BP, ORLEN itp. Nigdy ani razu nie zatankowałem podejrzanego paliwa - odsprzedaż od tirówców, pod ukraińską granicą itp. Kurde jeżdżę S2 to mnie stać na paliwo jeszcze.
Pompki nie wykazywały śladów zasyfienia paliwem, przeszły kontrolę w ASO, dopiero BOSCH stwierdził problem i ich nierówną pracę w bardzo wąskim zakresie ( u mnie to przekładało się na wibracje silnika w zakresie obrotów 1600-1900 ). Do końca twierdzili że to paliwo ale nikt mi tego jednoznacznie nie udowodnił, powiem więcej, nie byli w stanie tego zrobić i zaczęli kombinować, bo wcześniej wymienili mi głowicę, dwumas, i jakieś inne bzdury, auto serwisowało się grubo ponad miesiąc, a wliczając w to poprzednie wizyty z tym samym problemem to zebrało by się z 2 miesiące ( przebieg pewno bym miał większy teraz :) do tabelki forumowej ), sporo kasy poszło przez błędy ASO - oczywiście nie mojej - to chcieli na głowie stanąć i mi jakąś winę udowodnić. Końcowo łaskawie mi wszystko zrobiono w ramach gwarancji.

najbardziej mi podobało się tłumaczenie SAP, skoro BOSCH stwierdził problem z pompowtryskami ale nie określił co to za problem i skąd się wziął bo nie potrafią do tego dojść to SAP nie poczuwa się do odpowiedzialności , bo tak samo mogłem jednak tankować syf. Chore tłumaczenie, naprawdę. Jak rozmawiałem z ludźmi którzy pracują w skodzie to wiem że jak leje ktoś syf to od razu widać gołym okiem to po stanie pompek. Ewidentnie była to wada fabryczna jakaś, tym bardziej że w ciągu 2 lat od kupna auta byłem z 3 razy z problemem odpalania auta i nigdy nic nie stwierdzili, po wymianie pompek nigdy to się nie powtórzyło. Samo spalanie spadło mi ok 1l - 1.9tdi bardzo rzadko byłem w stanie zejść poniżej 6l ! Teraz każda trasa ( prócz autostrady ) to spalanie poniżej 6l.

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 18 wrz 2012, o 07:52
autor: neck99
No mówiłem ze fabryczna wada :D

Fajnie ze sie wszytko udało na gwarancji :)

Odp: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 18 wrz 2012, o 08:02
autor: dato
Szkoda, że po takiej walce...

Re: Odp: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 18 wrz 2012, o 08:15
autor: neck99
dato pisze:Szkoda, że po takiej walce...

Bo sie nie zastosował do naszych metod - na dzien dobry wchodzi i w ryj.

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 18 wrz 2012, o 08:23
autor: szms
Nie pije a jaki agresywny :mrgreen:

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 18 wrz 2012, o 08:24
autor: sjak
szms pisze:Nie pije a jaki agresywny :mrgreen:
To dlatego ... :lol:

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 2 maja 2013, o 09:17
autor: szms
Neck, wgryzałeś się coś bardziej w temat?
Dla potomnych jak znajdę chwilę to wkleję ostatnie wyniki dla porównania, jeśli w ogóle kogokolwiek to interesuje. :mrgreen: :mrgreen:

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 18 maja 2014, o 00:31
autor: jan6a
przepraszam, że odgrzewam kotleta ale tego nie ogarniam. Wy macie wszystkie prawie ujemne wartości a ja mam prawie wszystkie dodatnie - padają wtryski??? CFGB 180k km
Obrazek
pozdrawiam

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 4 cze 2014, o 12:21
autor: fist4sz3k
Witam,
też odgrzeję kotleta. Powiedzcie mi proszę w jakiej grupie (chodzi o numer) można odczytać czasy wtrysków?
U mnie w grupach 72, 73, 74 i 75 owszem są jakieś wartości, ale napisane jest "no units" czyli bez jednostki.
Poniżej podaję wartości z grup 72, 73, 74 i 75.

Group 072
-10.00 (no units)
-4.00 (no units)
-3.00 (no units)

Group 073
10.00 (no units)
10.00 (no units)
9.00 (no units)

Group 074
-13.00 (no units)
0.00 (no units)
-1.00 (no units)

Group 075
-3.00 (no units)
3.00 (no units)
7.00 (no units)

Czy to są czasy wtrysków?
Mam kabel VAG002 i VCDS Millenium 11.6.0 w wersji beta.

Pozdrawiam

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 12 sty 2015, o 10:46
autor: wuem
Jak oceniacie ten pomiar? Silnik ciepły. Bieg jałowy. Motor 2.0 TDI common rail

Obrazek

I dodatkowo
09:49:48
159 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -19.90 µs
160 Injector 1; rail pressure calibration point 2 -6.15 µs
161 Injector 1; rail pressure calibration point 3 3.45 µs
162 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
163 Injector 2; rail pressure calibration point 2 25.10 µs
164 Injector 2; rail pressure calibration point 3 13.20 µs
165 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -34.80 µs
166 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -14.20 µs
167 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -11.05 µs
168 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -19.10 µs
169 Injector 4; rail pressure calibration point 2 0.85 µs
170 Injector 4; rail pressure calibration point 3 -6.15 µs