Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 210KM/450NM
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
super dzięki, ale to czym się różni ten 15.7 od 12.12? co ma więcej funkcji? czy może loda trzaska w miedzy czasie? Mam auto sprzed 5 lat czy kabel z tego czasu nie obsługiwał wszystkiego? A ten nowy to juz robi?
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Różni się ilością obsługiwanych modułów, funkcji, które możesz zakodować itd. Aczkolwiek jak gadałem z Erykiem, w którymś tam wątku ten 12.12 powinien Ci wszystko obsłużyć.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Poniżej14.10 nie obsługuje platformy MQB - dlatego na przykład ja kupując Fabię III wymieniłem pirata na oryginalny
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
wracając do tematu wtrysków i dziwnego stukania na zimnym na razie tego tematu nie diagnozowałem w warsztacie ale zaryzykowałem wlałem wcześniej liqid moly ale słabe rezultaty przed wczoraj wlałem tunap 989 przejechałem 200km dopiero ale nie mogłem się powstrzymać od sprawdzenia logów i oto takie wyniki szału nie ma ale coś tam się zmienia narazie jakby troszkę ciszej ale temperatura zewnętrza z rana wyższa niż ostatnio...ktoś skomentuje moje logi wstawie pierwsze i te ostatnie po wlaniu tunap 200km to trochę mało wiec poczekam
Tuesday,13,October,2015,15:19:19:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs
po tunap
Thursday,22,October,2015,17:18:40:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
17:18:35
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -24.20 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.80 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -32.35 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -4.30 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -7.45 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -20.05 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -10.55 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.95 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -7.75 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 20.25 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 11.65 µs
Tuesday,13,October,2015,15:19:19:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs
po tunap
Thursday,22,October,2015,17:18:40:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
17:18:35
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -24.20 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.80 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -32.35 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -4.30 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -7.45 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -20.05 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -10.55 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.95 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -7.75 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 20.25 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 11.65 µs
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
teraz przy temp rano ok 5-10 c nic nie słyszę ostatnio w ogóle ustało mi to stukanie wiec warto kupić w motoryzacyjnym ten specyfik czyszczący mówie tu o tunap 989 osobiście uważam że moly zdecydowanie słabsza efektywość w czyszczeniu wstawiłem logi po przejechaniu 1000 km
Tuesday,27,October,2015,17:29:46:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
17:29:40
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -28.00 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 0.55 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -8.40 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -25.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -5.65 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -9.60 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -4.20 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -10.35 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -6.50 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 3.60 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 4.95 µs
Tuesday,27,October,2015,17:29:46:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
17:29:40
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -28.00 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 0.55 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -8.40 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -25.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -5.65 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -9.60 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -4.20 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -10.35 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -6.50 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 3.60 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 4.95 µs
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 210KM/450NM
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Kurcze, a jak po 2 bańkach liqui-moly nie widzę,żadnej różnicy Nie wiem czy bawić się dalej w czyszczenie czy oddać je do regeneracji... Jeśli dają gwarancję to bym tak zrobił. Na pewno będzie lepszy efekt niż z czyszczenia. Rozważam jeszcze koszty, regeneracja ???zł kontra nowe ~800zł.
Aaaaa, robił juz ktoś wtryski w wtryskiwacz.com???
Aaaaa, robił juz ktoś wtryski w wtryskiwacz.com???
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Paweł napisałem ci że u mnie po zastosowaniu liqid moly nic zero efektu polecam tunap 989 zdecydowana poprawa prawie w ogóle nie słychać stuków może wleje za jakiś czas jeszcze raz...dja znać co tam wyszło tunap 989 kosztuje 115-125 zł czyli dwa razy więcej wlej tunap pózniej zatankuj nitro on shell do pełna ja już po przejechaniu połowy baka widziałem zmiany na lepsze
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
paweł pisze:no to spróbuję tunap, choć 130zł to prawie ćwierć 1 wtrysku..
tylko nie bij jak nie pomoże ale jestem dobrej myśli ...pamietaj wlej tunap na stacji i zatankuj po korek jakiejś rakiety ON !!!
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
A jakie są max tolerancję dla wtrysków? Przed czyszczeniem miałem na pierwszym cylindrze 0,35 (mg/stroke) na czwartym -0,32 a na 2 i 3 0,04 i -0,07. Teraz lepiej silnik chodzi i chyba pozbyłem się problemów z zapłonem, więc pewnie będą inne wartości, ale jeszcze nie pomierzyłem co i jak. Swoją drogą niezły syf jest w paliwie jak po 26kkm i 2,5 roku się wtryski przytykają...
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
C
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:10 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Możliwe . Ale jak już jadę to szybko i długo . Dam znać, w
międzyczasie jeszcze LM zaleję bo akurat mam.
międzyczasie jeszcze LM zaleję bo akurat mam.
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 210KM/450NM
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Mnie tunap 989 nie pomógł po 500km nie mam poprawy widocznej. Nadal stuka na zimnym i szarpie przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu około 2-3tyś. Lipa. Najgorsze to, że wysłałem zapytanie jak wygląda regeneracja wtrysków jakie mam i w dwóch lokalizacjach mi odpisali, że nie robią obecnie tego typu, a pozostałe 3 lokalizacje nie odpisały. Gdzie mogę wysłać te wtryski, żeby je ktoś choć wyczyścił???? A może coś wymienił...
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 210KM/450NM
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Gdzie czyściłeś te wtryski??Gonzo pisze:A jakie są max tolerancję dla wtrysków? Przed czyszczeniem miałem na pierwszym cylindrze 0,35 (mg/stroke) na czwartym -0,32 a na 2 i 3 0,04 i -0,07. Teraz lepiej silnik chodzi i chyba pozbyłem się problemów z zapłonem, więc pewnie będą inne wartości, ale jeszcze nie pomierzyłem co i jak. Swoją drogą niezły syf jest w paliwie jak po 26kkm i 2,5 roku się wtryski przytykają...
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Z braku czasu pojechałem do aso i zalali mi jakiś specyfik, przy okazji sprawdzili na kompie (przed czyszczeniem) parametry. Teraz jeszcze zapodam mu LM profilaktycznie i zobaczymy co dalej.
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"