Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Zachęcam do wstawienia waszych wyników i podyskutowania. Kaźdy wtrysk CR ma 3 parametry.
Pierwszy nie może być większy niż -45 (np -50 -60 etc.) a drugi -15 (-20 -25 etc. ) trzeci mniej istotne. Większe wartości oznaczają uszkodzony wtrysk.
Sprawdzamy to w zaawansowanych blokach pomiarowych zaznaczając z listy poniższe nazwy ptaszkiem. Numerami LOC sie nie sugerujcie każdy będzie miał inaczej
Oczywiscie silnik temp. robocza 80 - 90'C. Silnik zapalony na biegu jałowym. Nie gazujemy
Pierwszy nie może być większy niż -45 (np -50 -60 etc.) a drugi -15 (-20 -25 etc. ) trzeci mniej istotne. Większe wartości oznaczają uszkodzony wtrysk.
Sprawdzamy to w zaawansowanych blokach pomiarowych zaznaczając z listy poniższe nazwy ptaszkiem. Numerami LOC sie nie sugerujcie każdy będzie miał inaczej
Oczywiscie silnik temp. robocza 80 - 90'C. Silnik zapalony na biegu jałowym. Nie gazujemy
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2012, o 21:01 przez neck99, łącznie zmieniany 2 razy.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Co mu jeszcze zlogować w ramach zapoznawania się z technologią ?
Z tego tylko zrzuty ekranu można robić ? Nie ma jak zapisać logu ?
Z tego tylko zrzuty ekranu można robić ? Nie ma jak zapisać logu ?
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Mozesz zapisac log ja skorzystalem z aparatu w telefonie lepiej IMHO sie oglada. Log masz na dole wskazujesz lokalizacje nazwe pliku i start. Loga zrobi do csv. Muszisz potem dac rozdziel texty jako separator dac srednik jak sie nie mle.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Sprawdz obie
Korekcje dawek jak na 1 foto
Czasy wtrysku jak na 2 foto
Oraz z ciekawosci wszystko z dpf czyli zapelnienie czas ostatniego wypalania oil ash etc. Wszystko zaczyna sie na particle filter
Korekcje dawek jak na 1 foto
Czasy wtrysku jak na 2 foto
Oraz z ciekawosci wszystko z dpf czyli zapelnienie czas ostatniego wypalania oil ash etc. Wszystko zaczyna sie na particle filter
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
O DPF zapomniałem, bo mi wyszły jakieś błędy na telefonie i inne sporadyczne.
U mnie wygląda to jak poniżej, przebieg 8011 - ciekaw jestem co z tego wyczytasz Nostradamusie, bo mnie te parametry mówią dokładnie tyle co fusy jak ekspres czyszczę...
U mnie wygląda to jak poniżej, przebieg 8011 - ciekaw jestem co z tego wyczytasz Nostradamusie, bo mnie te parametry mówią dokładnie tyle co fusy jak ekspres czyszczę...
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Generalnie im wiecej tym gorzej wiec im blizej zera tym lepiej ... To tak w skrócie
Korekcje dawek sa jak najbardziej okej stan igla zreszta porownywalne jak moje. Jedynie do czego moge sie przyczepic to pierwsza wartosc na 1 wtrysku. To chyba najmniejsze cisnienie. Dosyc duzo jak na nowka wtrysk bo prawie -30. -45 oznacza lejacy wtrysk kwalifikowalny do wymiany. Zastanawiam sie czy to nie kwestia tuningu i zmiany dawek. Dziwne bo korekcje sa na tym wtrysku okej. Masz teraz punkt odniesienia. Pojezdzij teraz na paliwie z dodatkiem LM 2184 a przy zmianie oliwy zalej filtr LM 2666 jak opisalem po tym zabiegu zloguj zobaczymy czy bedzie poprawa czy co
P.S bez stresu narazie
P.S porownaj moje wyniki z twoimi. Roznice sa choc nie wielkie przebieg roznica 8 tys.
Korekcje dawek sa jak najbardziej okej stan igla zreszta porownywalne jak moje. Jedynie do czego moge sie przyczepic to pierwsza wartosc na 1 wtrysku. To chyba najmniejsze cisnienie. Dosyc duzo jak na nowka wtrysk bo prawie -30. -45 oznacza lejacy wtrysk kwalifikowalny do wymiany. Zastanawiam sie czy to nie kwestia tuningu i zmiany dawek. Dziwne bo korekcje sa na tym wtrysku okej. Masz teraz punkt odniesienia. Pojezdzij teraz na paliwie z dodatkiem LM 2184 a przy zmianie oliwy zalej filtr LM 2666 jak opisalem po tym zabiegu zloguj zobaczymy czy bedzie poprawa czy co
P.S bez stresu narazie
P.S porownaj moje wyniki z twoimi. Roznice sa choc nie wielkie przebieg roznica 8 tys.
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ty pisz według terminologii Newtona nie swojej Pisz: Im więcej na minusie tym gorzej, bo wprowadzasz w błąd. -40 > -50 proszę Pana - parę minut analizowałem Twój pierwszy post i swoje (i Twoje) logi zanim wpadłem o co Ci chodzi
Popraw go może ???
Popraw go może ???
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Neck, znajoma z alternatywnego forum ma kłopot - padł jej w trasie wtrysk w Leonie FR 2.0TDI z 2007r. Stoi w tej chwili w znajomym (i dobrym) ASO w Warszawie i czeka na regenerację, potem jedzie dalej nad morze. Obawia się (poniekąd słusznie), czy skoro padł jeden, czy nie padnie za chwilę reszta, w związku z tym mam do Ciebie 2 prośby:
- czy możesz mi jak małpie powiedzieć co krok po kroku zlogować, żeby ocenić kondycję wtrysku po regeneracji i pozostałych ? No i dokonać takiej oceny później ?
- jakie uzdatniacze proponujesz, żeby poprawić kondycję wtrysków w tym autku...
Widzę to tak, że ja Jej to zloguję na miejscu, jak będzie ok to pojeździ na uzdatniaczach, ktoś jej te same logi zrobi za parę tygodni i będzie miała większą wiedzę, czy ma kłopot, czy nie...
Co myślisz ?
W uzupełnieniu:
Numer VIN: VSSZZZ1PZ7R056480
Model Leon Fr, Rok modelowy 2006
Silnik: 2.00 [125kW] [170HP] [4cyl.]
- czy możesz mi jak małpie powiedzieć co krok po kroku zlogować, żeby ocenić kondycję wtrysku po regeneracji i pozostałych ? No i dokonać takiej oceny później ?
- jakie uzdatniacze proponujesz, żeby poprawić kondycję wtrysków w tym autku...
Widzę to tak, że ja Jej to zloguję na miejscu, jak będzie ok to pojeździ na uzdatniaczach, ktoś jej te same logi zrobi za parę tygodni i będzie miała większą wiedzę, czy ma kłopot, czy nie...
Co myślisz ?
W uzupełnieniu:
Numer VIN: VSSZZZ1PZ7R056480
Model Leon Fr, Rok modelowy 2006
Silnik: 2.00 [125kW] [170HP] [4cyl.]
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
zapal auto ma byc 80`C czyli zagrzane. Na biegu jałowym sprawdź :
silnik/bloki pomiarowe
kanał 23 tgz. bipy. Ten leon to pompowtrysk i 2 litrówka Bip-y dla 2.0 nie powinny byc większe niz 100. Generalnei im bliżej 0 tym lepiej. Dobrze jak by miala np okolice 10-20.
Bedziesz miał na 4 okienkach 4 sztuki. Zobacz jakie wartości. Bedziesz widział czy regenerowany jest duzo lepszy niz pozostałe 3.
kanał 03 dawki paliwa. Tam jest podpowiedz ze granica chyba -2.0 do +2.0 nie pamietam zerknij. Najlepiej jak by były ponizej 1. I tez bedziesz widział jak sie ma regenerowany do pozostałych.
Wklej logi badz dzon powiem ci co dalej.
Na pewno warto zrobic akcje z puszką LM o której pisałem. Nie koniecznie musi pasc kolejny .
silnik/bloki pomiarowe
kanał 23 tgz. bipy. Ten leon to pompowtrysk i 2 litrówka Bip-y dla 2.0 nie powinny byc większe niz 100. Generalnei im bliżej 0 tym lepiej. Dobrze jak by miala np okolice 10-20.
Bedziesz miał na 4 okienkach 4 sztuki. Zobacz jakie wartości. Bedziesz widział czy regenerowany jest duzo lepszy niz pozostałe 3.
kanał 03 dawki paliwa. Tam jest podpowiedz ze granica chyba -2.0 do +2.0 nie pamietam zerknij. Najlepiej jak by były ponizej 1. I tez bedziesz widział jak sie ma regenerowany do pozostałych.
Wklej logi badz dzon powiem ci co dalej.
Na pewno warto zrobic akcje z puszką LM o której pisałem. Nie koniecznie musi pasc kolejny .
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Tylko statyczne robić, czy podczas jazdy coś też ? Bo założenie jest takie, że zaraz po odbiorze z aso rusza dalej w trasę, więc za jednym zamachem chciałbym zczytać jak najwięcej.
Specyfiki LM jak rozumiem dokładnie identycznie, jak w Twojej instrukcji do naszych ? Czy coś więcej można na początek dołożyć ?
Specyfiki LM jak rozumiem dokładnie identycznie, jak w Twojej instrukcji do naszych ? Czy coś więcej można na początek dołożyć ?
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
statyczne wszytko powiedza
tak specyfiki ktore opisałem szczegolnie ten co jest opisany z rurkami
tak specyfiki ktore opisałem szczegolnie ten co jest opisany z rurkami
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
No to poproszę o Twoje czary metodą porównawczą.
Wcześniej wstawiałem wyniki po 8tys. dziś przy przebiegu prawie 18tys.
W międzyczasie zmiana oleju według procedurki, LM z dodatkami LM. Nie robiłem wcześniej bo na Chorwacji przepaliłem 2 baki kiepskiego paliwa (auto wyraźnie ciężko chodziło, ponoć tamta stacja ma muł w zbiornikach) no i trasa z żaglem była dość ciężka dla silnika. Od tego czasu poszło już z 5 pełnych tankowań normalnego (w tym bak Vervy) i 2-3 puszki uzdatniacza LM. Autko zachowuje się poprawnie.
Wyniki na dziś:
Co widzisz w fusach ? Dwójeczka coś odstaje, mam się zacząć martwić ???
Wcześniej wstawiałem wyniki po 8tys. dziś przy przebiegu prawie 18tys.
W międzyczasie zmiana oleju według procedurki, LM z dodatkami LM. Nie robiłem wcześniej bo na Chorwacji przepaliłem 2 baki kiepskiego paliwa (auto wyraźnie ciężko chodziło, ponoć tamta stacja ma muł w zbiornikach) no i trasa z żaglem była dość ciężka dla silnika. Od tego czasu poszło już z 5 pełnych tankowań normalnego (w tym bak Vervy) i 2-3 puszki uzdatniacza LM. Autko zachowuje się poprawnie.
Wyniki na dziś:
Co widzisz w fusach ? Dwójeczka coś odstaje, mam się zacząć martwić ???