Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift

Nocnick80
Posty: 3
Rejestracja: 13 mar 2024, o 10:02
Samochód: Superb III combi Facelift
Rocznik: 2024
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Lokalizacja: Płock

Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift

Post autor: Nocnick80 »

Cześć,

jestem po lekturze wszystkich tematów dotyczących modyfikacji zawieszenia i wywnioskowałem z nich że większość osób zakładała Eibachy.
Chciałbym obniżyć auto, ale póki co wszystko jest nowe i nie widzę sensu by wymieniać amortyzatory, zwłaszcza że poza przechyłami bocznymi jazda w trybie normal i sport na ten moment jest dla mnie akceptowalna.
W planach więc na początek mam wymianę samych sprężyn, a w przyszłości dołożenie gwintu z DCC i chciałbym uzyskać informacje od użytkowników S3 z DCC którzy wymienili sprężyny na produkty innych producentów, takich jak ST, KW czy MS Technik, jakie uzyskali rezultaty po tych zmianach i czy również mieli problemy z dobijaniem, bujaniem itd.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4043
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift

Post autor: piramida »

Będzie chujnia, nie wymieniaj samych sprężyn. Producent sprężyn nie ma nic do tego, po prostu jest za słabe tłumienie amortyzatorów i nie wyrabiają na krótszym skoku amortyzatora. Do krótszych sprężyn najlepiej jak będą krótsze amortyzatory z bardziej sportową charakterystyką i wtedy będzie ok ale niestety trochę sztywniej i twardziej, za to prowadzenie bez porównania lepsze.
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1055
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift

Post autor: Kuster »

A ja dalej będę próbował kogoś namówić :)
Sam nie mam DCC ALE!
PODOBNO! Zmiana parametrów na te z Passata B8 poprawia działanie DCC
Najlepiej jak ogarnie to ktoś kto się na tym zna ;)
Jak dbasz tak masz
Awatar użytkownika
Movibonczuk
Posty: 167
Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift

Post autor: Movibonczuk »

Kuster pisze: 9 maja 2024, o 20:49 A ja dalej będę próbował kogoś namówić :)
Sam nie mam DCC ALE!
PODOBNO! Zmiana parametrów na te z Passata B8 poprawia działanie DCC
Najlepiej jak ogarnie to ktoś kto się na tym zna ;)
Polec kogos z Warszawy to jutro pojade to zrobic. :)
Nocnick80 pisze: 20 kwie 2024, o 21:41 Cześć,

jestem po lekturze wszystkich tematów dotyczących modyfikacji zawieszenia i wywnioskowałem z nich że większość osób zakładała Eibachy.
Chciałbym obniżyć auto, ale póki co wszystko jest nowe i nie widzę sensu by wymieniać amortyzatory, zwłaszcza że poza przechyłami bocznymi jazda w trybie normal i sport na ten moment jest dla mnie akceptowalna.
W planach więc na początek mam wymianę samych sprężyn, a w przyszłości dołożenie gwintu z DCC i chciałbym uzyskać informacje od użytkowników S3 z DCC którzy wymienili sprężyny na produkty innych producentów, takich jak ST, KW czy MS Technik, jakie uzyskali rezultaty po tych zmianach i czy również mieli problemy z dobijaniem, bujaniem itd.

Pozdrawiam
Ja jestem po wymianie sprezyn na Eibacha. Roznica w prowadzeniu ogromna wiec polecam. Ja co prawda od razu zmienilem tuleje wahaczy na te z RS3 i wsadzilem rozporke kielichow. Nie wiem jaki efekt bedzie miala wymiana samych sprezyn ale ja mialem wrazenie, ze wsiadlem do innego samochodu.

Piramida, z tego co kojarze, przerobil wszystkie kroki po kolei. Najpierw byl zadowolony z serii, pozniej wsadzil Eibachy i byl zachwycony a jak wsadzil gwint to Eibachy chujnia. :lol:

Obstawiam, ze jak wrzuce gwint to rowniez bedzie to ogromny przeskok no ale trzeba sobie dozowac przyjemnosci. :)
ODPOWIEDZ