Rodzaj hamowni, a wyniki

Paroxis
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: Paroxis »

Cześć, słuchajcie sprawa wygląda tak, niedawno kupiłem S3 fl 2019 2.0 TSI. Okazało się, że poprzedni właściciel zrobił DP, dolot stożek z obudową, TIP oraz IC. Zmierzony na hamowni drogowej wyszło ku mojemu zdziwieniu na tych gratach "tylko" 365km i 500nm. Zastanawia mnie czy na stacjonarnej wartość wyszła by większa ? Dodam, że program był spaprany trochę bo były wszystkie limitery zdjęte, już jest poprawione i moc wyszła podobnie. Nie powinno wyjść sporo więcej ?
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: orlik »

jeżeli 2.0 272/280 to powinno wyjśc ok. 400km.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4028
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: piramida »

Podjedź to konkretnego tunera, niech zrobi porządny soft, bo takie sranie po krzakach za chwile się czkawką odbije.
Paroxis
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: Paroxis »

To już jest soft po poprawkach, ten co był zrobiony przez poprzedniego właściciela miał pościągane limitery i poszarpany wykres. Tuner mówi, że już zapłonu nie starczyło czy jakoś tak i jak podkręcił na więcej to się cofał (zapłon)
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4028
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: piramida »

Przy tych modyfikacjach tuner bez łaski powinien uzyskać +/- 400 koni i 500Nm
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.
Paroxis
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: Paroxis »

Stożka nie zdemontuje bo jest z dedykowaną obudową jak w seryjnym filtrze, więc bym musiał całą nową puszkę kupować
Awatar użytkownika
Movibonczuk
Posty: 155
Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: Movibonczuk »

A jaki kod silnika masz? Bo widze, ze wszyscy zalozyli ze masz wersje 280KM a tego nie napisales. :)
Co do mocy to moze wydech trzyma? Chociaz chyba w 2019 juz chyba nie przeszkadzal.

Jesli chodzi o stozek to masz zestaw jakiejs dobrej firmy czy no name? Czasem takie no nejmy potrafia wiecej napsuc niz poprawic… 365KM przy dobrym osprzecie to faktycznie za malo. U mnie bez DP wyszlo ponad 370.
Paroxis
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: Paroxis »

Movibonczuk pisze: 6 kwie 2024, o 14:03 A jaki kod silnika masz? Bo widze, ze wszyscy zalozyli ze masz wersje 280KM a tego nie napisales. :)
Co do mocy to moze wydech trzyma? Chociaz chyba w 2019 juz chyba nie przeszkadzal.

Jesli chodzi o stozek to masz zestaw jakiejs dobrej firmy czy no name? Czasem takie no nejmy potrafia wiecej napsuc niz poprawic… 365KM przy dobrym osprzecie to faktycznie za malo. U mnie bez DP wyszlo ponad 370.
Kod silnika DNUA, 272KM, dolot to racing line r600 więc nie jest to no name, DP Miltec. Wydech nie trzyma bo tu już był ten mniej restrykcyjny
Maliniak
Posty: 602
Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 411/525
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: Maliniak »

Movibonczuk pisze: 6 kwie 2024, o 14:03 A jaki kod silnika masz? Bo widze, ze wszyscy zalozyli ze masz wersje 280KM a tego nie napisales. :)
Napisał i nikt nie zakładał inaczej. Ma graty na ~400KM, więc wydech jeszcze nie ma nic do rzeczy :)
flich
Posty: 10
Rejestracja: 5 gru 2021, o 10:49
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2020
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: 190KM seria
Imię: Michał
Lokalizacja: Warszawa/ Radom

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: flich »

piramida pisze: 2 kwie 2024, o 23:06 Przy tych modyfikacjach tuner bez łaski powinien uzyskać +/- 400 koni i 500Nm
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.
A orientujesz się jak jest z tym łapaczem w 2.0TDI 190KM? Jest taki sam? Ma w tym przypadku ta "modyfikacja"?
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4028
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: piramida »

Nie mam zielonego pojęcia, nie interesuje się dieslami od ponad 8 lat ;-')
erol
Posty: 82
Rejestracja: 24 wrz 2011, o 11:30
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: erol »

flich pisze:
piramida pisze: 2 kwie 2024, o 23:06 Przy tych modyfikacjach tuner bez łaski powinien uzyskać +/- 400 koni i 500Nm
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.
A orientujesz się jak jest z tym łapaczem w 2.0TDI 190KM? Jest taki sam? Ma w tym przypadku ta "modyfikacja"?
To chyba 4 śruby do odkrecenia górnej osłony i będziesz widział, czy masz zasłonięty wlot do filtra.
ODPOWIEDZ