Strona 1 z 1

Maglownica po regeneracji

: 13 sty 2024, o 17:08
autor: Lom99
Witam. Byłem u mechanika z maglownica stara przeskakiwał, założył jakaś po regeneracji, kierownica po wymianie znacznie ciężej chodzi, przy częstym skręcaniu idzie się zmęczyć, co jest nie tak?

Re: Maglownica po regeneracji

: 13 sty 2024, o 17:35
autor: polowiec
Prawdopodobnie slabo zrobiona regeneracja. Śruba likwidująca luz za mocno dokrecona (pewnie byl luz na niej wiec dokrecili


Wysłane za pomocą Tapatalk

Re: Maglownica po regeneracji

: 14 sty 2024, o 13:25
autor: Lom99
polowiec pisze: 13 sty 2024, o 17:35 Prawdopodobnie slabo zrobiona regeneracja. Śruba likwidująca luz za mocno dokrecona (pewnie byl luz na niej wiec dokrecili


Wysłane za pomocą Tapatalk
Czy mechanik taki luz może zniwelować bez wyciągania maglownicy i czy po przejechaniu większej ilości kilometrów kierownica może zacząć chodzić lżej?

Re: Maglownica po regeneracji

: 14 sty 2024, o 21:19
autor: Piotr87
Magiel jest elektryczny. Może nie podpiąć jakiejś kostki bądź trzeba zrobić jakąś adaptację w sterowniku.

Re: Maglownica po regeneracji

: 15 sty 2024, o 06:15
autor: polowiec
Piotr87 pisze:Magiel jest elektryczny. Może nie podpiąć jakiejś kostki bądź trzeba zrobić jakąś adaptację w sterowniku.
Po wymiane maglownicy bez adaptacji czujnika kata skretu i skopiowaniu ustawien ze starej maglownicy faktycznie bedzie chodzić ciężej. Ale na desce będzie choinka z lampek.

Czy masz jakies bledy lub swieci Ci sie jakas kontrolka? Zwłaszcza znaczek kierownicy, abs lub esp?


Wysłane za pomocą Tapatalk

Re: Maglownica po regeneracji

: 15 sty 2024, o 07:41
autor: Lom99
Nie mam żadnych błędów na desce. Posiadam vcds'a, zrobiłem adaptacje (obrót w prawo, obrót w lewo, wyprostowanie kierownicy , przejechanie do przodu poniżej 20km/h),robiłem to wielokrotnie i nic to nie dało. W vcds pokazuje mi jedynie taki błąd : Sterownik automatycznego pilota parkowania (J791)

EDIT:
Błąd skasowany, trzeba było wyłączyć park assist , wyłączyłem również DSR. Ale kierownica jak chodzi tak chodzi. Teraz jeszcze zaczął mi się wyświetlać błąd 01309-Sterownik układu wspomagania kierownicy(J500) 008-Niezrozumiały sygnał, oraz podczas sprawdzania każdej opcji uaktywnił mi się test ABS i kontrolka cały czas się świeci i nie chce zgasnąć, wiem że trzeba wykonać ten test ale czy jest inny prostszy sposób?

Re: Maglownica po regeneracji

: 18 sty 2024, o 14:06
autor: krzynol
zajrzyj w nastawy podstawowe kanał 103, może da się usunąć test
i włącz DSR to zniknie błąd od J500