W poprzednim superbie miałem style z alcantarą, po 90 tysiącach fotele wyglądały jak nowe. W sporline mam ,,sportowe" w alcanatze i przy przebiegu 95 również wyglądają jak nowe.
[S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Niżej, sportline zawsze był nazywany jako ambition. Ale fakt, dopakowany sportline wychodził i pewnie dalej wychodzi drożej niż dopakowany L&K.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Za uja nie będzie katalogowo 5.0, minimum 5,5 testując z dragy. Bez LC nawet może i 6 przekroczyć
Te 5,3 co podaje katalog to możliwe, ale w jakiejś bida version (waga) z tym silnikiem.
Przy 450 koniach mamy 3,9-4,00 powtarzalne z LC i 4,7-4,8 bez LC.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2023, o 12:01 przez orlik, łącznie zmieniany 1 raz.
- rowerek
- Posty: 714
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
No fajnie, tylko autor tematu prawie tyle to zrobi w niewiele ponad rok - sam pisał o przebiegach rocznych 70+kkm i auto chce trzymać wiele lat. Ciekawy jestem takiej alcantary przy 500kkm, a tyle przynajmniej chce zrobić tym samochem (patrz pierwszy post).orlik pisze:W poprzednim superbie miałem style z alcantarą, po 90 tysiącach fotele wyglądały jak nowe. W sporline mam ,,sportowe" w alcanatze i przy przebiegu 95 również wyglądają jak nowe.
Skóra będzie jednak bardziej długowieczna i przede wszystkim zawsze do odratowania. Szmaty w pewnym momencie już nie dopierzesz, a zmechaconej i przede wszystkim wyślizganej Alcantary już nie uratujesz.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Zdaję sobie sprawę, ale ta skóra w superbie jest z papieru, więc tu też nie byłbym taki pewny, że będzie aż tak nad to długowieczna.
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 20 cze 2023, o 13:24
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
No właśnie, skoro jesteśmy przy długowieczności, to nikt póki co nie odniósł się do jednego z najważniejszych pytań - jak z żywotnością silnika? Czytałem opinie, że chuchany i dmuchany zrobi pół miliona, a z drugiej strony ludzie piszą, że przy dynamicznej jeździe (bez szaleństw) po 200 tys. remont albo nowy silnik. Jak jest naprawdę?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Tego nikt nie wie, bo nie widziałem 2.0tsi z przebiegiem pół miliona. Jedno jest pewne, nawet zmodzone potrafią robić 200-300 bez remontu. A są też takie, które nie zrobią 100. Ale co jak co, jest to jeden z lepszych silników vaga.
-
- Posty: 603
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Ambition < Style < Sportline < L&K - tak to się prezentuje. Kiedyś jeszcze był Active i Elegance (na pewno w Octavii), który zastąpił właśnie Style. A ile wyjdzie po dopakowaniu to już inna bajka Kwestia bazowej wersji, a tutaj L&K ma najwięcej.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Tak racja, teraz tu go wsadzili. Jakiś czas temu był postrzegany jako ambition. Nawet jak auto ubezpieczałem był ciągnięty w stronę ambition i trzeba było się grubo nakombinować, żeby go uczciwie ubezpieczyć
-
- Posty: 603
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Ale było. Pamiętaj, że DNF ma 400+ Nm, a nie 350+, więc ma lepszy start od CJX/DNU. Serii nie mierzyłem, nie będę się spierać
- coolmobil
- Posty: 440
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 06:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
[S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Dokładnie tak zapamiętałem ale to dotyczyło przedliftow. Ze był to ambition z pakietem.
Pewnie sporo się zmieniło
Generalnie mało istotna kwestia obecnie i nie ma co dalej w nią brnąc
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Można sprawdzić, mam dragy, a kolega superba z tym silnikiem w doposażonym sportline i jeszcze serie
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Katalogowo 5.3 jak lekki kierowca i mało doposażenia. Nigdy nie było niżej katalogowo.Maliniak pisze:Ale było. Pamiętaj, że DNF ma 400+ Nm, a nie 350+, więc ma lepszy start od CJX/DNU. Serii nie mierzyłem, nie będę się spierać
Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Np. Alfa Romeo Giulia, Pug 508 Hybrid 360, C5 X 225kW, i mozna tak dalej. Nie wspominajac, ze Pluginy beda jednak elastyczniejsze.Maliniak pisze: ↑22 cze 2023, o 23:28
Dobra, ale bądźmy poważni i obiektywni. To jest równe 5.0, z LC czy bez, ale jest. Wymień chociaż kilka aut tej klasy z takimi osiągami w serii, ale spoza VAGa Dość dużo to tego z pewnością nie będzie, chyba że zajrzysz do klasy premium, ale tej nie wypada porównywać z Superbem
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: [S3] Konfiguracja i zamówienie SIII 280 KM
Sprawdz z ciekawosci - sam jestem ciekaw, jak to jest z tymi 400Nm. Kusi mnie zeby wjechac na hamownie, ale auto ma dopiero jakies 2.7k mil (4+ kkm) i pewnie jeszcze nie ma sensu.
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best